Alhambra 85kW, AUY, netahne od 3000 ot.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Alhambra 85kW, AUY, netahne od 3000 ot.

Příspěvek od tomas.zahalka »

logy mam, muze mi na ne nekdo mrknout? jednou to vypada na vahu, podruhe na regulaci turba, nejsem z toho moudrej...

jinak do tech cca 2.500ot. tahne vyborne, do nouzaku to nespadne nikdy....


diky za nazory...
katana
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 20 srp 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od katana »

mě to dělala hadice k intercool.
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas.zahalka »

jako praskla?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

máš SZ, je to váha.
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas.zahalka »

to Huml: DIKY!!!!!

to all: dat tam Pierburg nabo Bosch?

cenove to vyjde stejne, Pierburgy snad vic drzej, ale nekde jsem tady cetl ze v nekterych "rourach" Pierburg nechodi.....

co vy na to?

original tam mam:

Bosch cislo: 0280217121

VW cislo: 06A 906 461
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pierburg
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas.zahalka »

jako uz by tam byla ;-)

v patek ji objednam, v pondeli snad bude, pak sem hodim vysledek....

ale o závěrech Humla ani snad pochybovat nemuzu, po tom, co jsem jako novacek projizdel forum a videl jeho prispevky....
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ta váha není určitě 100%, takže zbytečně jí kupovat nebudeš, ale velice podezřelý je průběh plnícího tlaku... špičky skoro 2600mbar a pak pokles na 1850 (požadováno je 2200).
Bude tam něco i na regulaci turba, dej vědět, čau.
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas.zahalka »

jo, jo, toho tlaku jsem si vsimnul, proto jsem se na vas obratil s prosbou o radu, nezdala se mi ani vaha ani tlak....

ale jak rikas (a Huml taky) - nejdriv vaha a pak znova nalogovat a uvidi se.... v pondeli by to melo byt.... ve ctvrtek vyrazim do Lotysska, tak to chci mit v cajku....
tomas.zahalka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2006, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas.zahalka »

vyřešeno, presně jak říkal Huml, byla to váha....

dneska jsem tam šoupnul Pierburg a razantní změna, od 3000 ot. to šlape zase jako zamlada....

ještě udělám znovu logy, Andremu se moc nezdálo ani turbo, tak uvidim co na to řekne....

takže díky všem za pomoc!!!!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“