1,8 T 110kW a 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

rozsah otáček nula? (noteeth) benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Smoke píše:rozsah otáček nula? (noteeth) benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak ;)

tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

jaykay píše: tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D
Chápu, Mondeo TDCi to není :D (LOL)

Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přesně, chce to se svézt ve 180k tdi
se sérií (+- 140k) to je nic.
já mám rozsah tahu 1700-4500 a díky dlouhým kvaltům větší rozsah jak benál
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nogis píše:
jaykay píše: tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D
Chápu, Mondeo TDCi to není :D (LOL)

Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá. ;)
a urcite neda ten "splasenej tarktor pumpe duse sound" he he (LOL)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ať žije TDCi a jeho vstřiky. (wallbash)

Ford, no comment..., ale to je OT. :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nogis píše:Ať žije TDCi a jeho vstřiky. (wallbash)

Ford, no comment..., ale to je OT. :D
Ford za to nemuze, vstrikovani neni Ford ale Delphi, btw od faceliftu je vstrikovani uz odolne, ale kdyz nekdo leje naftu z JZD, nemuze se divit

ale dost OT, nevim proc sem tahas moje TDCI :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

ja bych volil 1.8T :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

uz z principu je na sportovni jezdeni lepsi benzin
nic mene silnou naftu si predstavuji napr u BMW 3l common rail, super motor.
Verim ze fabia RS jede super, ale tocit naftu ve vysokych otackach, to by me trhalo srdce, benzin je na otacky stavenej
Golf TDi PD 74kW, 03.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: 1,8 T 110kW a 132kW

Příspěvek od TDI tech »

jack91 píše:AHoj

pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?

dekuji

P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Re: 1,8 T 110kW a 132kW

Příspěvek od jack91 »

TDI tech píše:
jack91 píše:AHoj

pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?

dekuji

P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)

super, tak to ma vypadat, jasna, presna odpoved:) diky
a ty 1.8T ktere davali do Audi TT, ty meli neco kolem 180kW, coz uz je super vykon:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tam je to všechno jiný. Až na hlavu a blok je shodný s 154 a 165kW. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.

Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil :-)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

fabiátor píše:
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.

Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil :-)
tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil :D
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“