http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
čidlo plnícího tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zapojení ano, tabulka napětí a tlaku nikoli1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71V


G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
teplota je stejná ?toby66kw píše:1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71VTurbotlaku aps+1bar
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
To sem neměřil1pavel píše:teplota je stejná ?toby66kw píše:1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71VTurbotlaku aps+1bar

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft