čidlo plnícího tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL
Zapojení ano, tabulka napětí a tlaku nikoli
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL

Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71V 8) Turbotlaku aps+1bar :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

toby66kw píše:
1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL

Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71V 8) Turbotlaku aps+1bar :)
teplota je stejná ?
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

1pavel píše:
toby66kw píše:
1pavel píše:http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
platí toto i pro čidlo ARL

Ne C čidlo je na 0 BAR pří 1,58V a 1,98 BAR =4,71V 8) Turbotlaku aps+1bar :)
teplota je stejná ?
To sem neměřil :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

ano je rovnaká, dával som sanie z AVF na AFN a použil som aj C-čkové čidlo ako snimač teploty a ukazuje rovnako.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“