1,8 T 110kW a 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

temp09 píše:
jack91 píše:
Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon ;)
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
a to ma co za auto, motor:)

vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancu
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

lt.kubosh píše:
AndrewN píše:
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasná (LOL) Kam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem
Ja nevím jak by dopadla formule, ale v rallye jsem moc zadohrabů neviděl.
tak se podivej na volne pohary v rally ve Finsku a pak mluv:)
AndrewN to napsal dobre, vetsina s fora ma koncernove auti jen kvuli super cenam dilu, servisu a upravam, kazdy by rad jezdil v E90 3l ci X5, ale kazdy se boji pripadnych problemu

o jizdnich vlastnostech e90 se snad nemusime bavit
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 19 dub 2009, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od AndrewN »

Jsem rád, že se mě někdo zastal. Já náhodou znám několik lidí, co se pohybují okolo rallye a závodů do vrchu a tzn. že sem v rallye naopak dost "zadohrabů" viděl 8)

K tomu videu, které je o pár příspěvků výše. Ano, uznávám, že ten modrý Golf IV TDI může jet rychle (rovně) (rofl)
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Chlapci chlapci, kam se to tady až dostáváme ?? Od toho jestli někdo, někoho, něco ,,dalo" až k závodům..... :o Taky si uvědomte, že nářadí je jedna věc, srdce a umění druhá, ale radši bych to tu už nerozebíral a přesunul to do skupiny tlachání (LOL)
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

rudy5 píše:
temp09 píše:
jack91 píše: a to ma co za auto, motor:)

vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancu
Lenze tu sa bavia o e90 335D, a to porovnavat s G3, O1,2 tuningami je non-sense...Ak o to ide trosku urobena e90 320d v zakladnej soft uprave za 13 litrov sa robi na 450NM :) lenze seriove vykony su robene z nejakych dovodov, nepotrebujem za 20 tis. km menit motor..A potom co? zalepis si na G3 EGR aby si bol rychlejsi a rozstrelis sa o strom lebo na normalnej ceste su aj zakruty?
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

temp09 píše:
rudy5 píše:
temp09 píše: ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancu
Lenze tu sa bavia o e90 335D, a to porovnavat s G3, O1,2 tuningami je non-sense...Ak o to ide trosku urobena e90 320d v zakladnej soft uprave za 13 litrov sa robi na 450NM :) lenze seriove vykony su robene z nejakych dovodov, nepotrebujem za 20 tis. km menit motor..A potom co? zalepis si na G3 EGR aby si bol rychlejsi a rozstrelis sa o strom lebo na normalnej ceste su aj zakruty?
Lenze tu se bavia o e90 320D....že ho nikdy žádný koncernový do 2l vč RS nedalo.... (wallbash)
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

to pmmoto...

Příspěvek od temp09 »

berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Re: to pmmoto...

Příspěvek od rudy5 »

temp09 píše:berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
Vymakaný podvozok a sused dáva každý rok 27 tis iba do podvozku a mám 3 kamarátov čo ich majú ale žeby to bolo iné vozenie alebo lepšie ako napr. AUDI nemôžem povedať a je to ako formula prídeš na trošku trávy a nedaj aby bola mokrá tak sa to auto ani neposerie je to dobré auto ale na ideálne cesty rovné diaľnice . a tá pružnosť porovnaj si to 150PS BMW s 150PS AUDi a neverím že mi ty újdeš ked budeme mať 200KM/h o dve autá to by som chcel vidieť alebo GOLF ARL 150PS kamatrát pokiaĺ to BMW 320d nečipol ani sme nevedeli že to ide a bart ma ALFU 156 2.4 JTD trochu čipnutú základ 100KW a t 320D nedchá na dialnici za sebou ako nič.
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Re: to pmmoto...

Příspěvek od temp09 »

rudy5 píše:
temp09 píše:berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
Vymakaný podvozok a sused dáva každý rok 27 tis iba do podvozku a mám 3 kamarátov čo ich majú ale žeby to bolo iné vozenie alebo lepšie ako napr. AUDI nemôžem povedať a je to ako formula prídeš na trošku trávy a nedaj aby bola mokrá tak sa to auto ani neposerie je to dobré auto ale na ideálne cesty rovné diaľnice . a tá pružnosť porovnaj si to 150PS BMW s 150PS AUDi a neverím že mi ty újdeš ked budeme mať 200KM/h o dve autá to by som chcel vidieť alebo GOLF ARL 150PS kamatrát pokiaĺ to BMW 320d nečipol ani sme nevedeli že to ide a bart ma ALFU 156 2.4 JTD trochu čipnutú základ 100KW a t 320D nedchá na dialnici za sebou ako nič.
Najazdil som zatial 40 tis. km a do podvozku ani korunu, a absolutne do nicoho som nevrazil ani korunu..Neviem co myslis pod pojmom "pruznost" ale neviem ci to neni nejaky prezitok VW TDI o tom neprirodzenom zatahu v jednom momente...Ini zase ocenuju kulturnost BMW CR ked sa chova v podstate ako benzin s pravidelnym priebehom...e90 320d ma 350Nm v zaklade tak neviem ci ste mali nejaky 500Nm monstra ked ste nevedeli ze e90 320D ide.....trosku sa mi zda podla tych koni ze skor rozpravas o generaciu nizsej 150PS E46 ako o 163PS alebo 177PS e90....nehnevaj sa alfa do diskusie nepatri...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“