Klepání volantu při brždění - kotouče?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Klepání volantu při brždění - kotouče?

Příspěvek od Lummar »

Už delší dobu pozoruju šílené klepání volantu a s tím spojené rány od kol, ale kotouče mám cca 2-3 měsíce úplně nové a poloosy jsem dával starší, ale měly by bejt dobrý...
Dělá to tak od 80 a výš, když brzdim a nejedu do těch 80ti, tak to skoro vůbec neklepe, spíš bych řekl, že vůbec, ale když brzdím tak ze 140ti, tak jsou to hrozný rány a volant se nedá skoro ani udržet a to nemluvim o vyšších rychlostech..
Nemáte někdo nějakej "recept", jak zjistit na 100%, co to vlastně je?

Díky za radu
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Zkontroluj vůle v ložiskách a házivost nábojů,pokud O.K. tak stoč nebo vyměn kotouče.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Měl jsem ten samej problém, cca od 90km vibrace při brždění, byly to zkroucený kotouče, po výměně OK.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Ok, jim řeknu ať zkontrolujou ty ložiska.. A je možný, že by se mi za jeden tejden zkroutili kotouče? Neměly by to bejt žádný šmejdy, mechanikovi to fakturovali za +-3200, viděl jsem fakturu, tak nevim.. :/
Ale je mi divný, že to při nižších rychlostech nedělá, protože mladá má nový Polo a tam se jí taky zkroutili (možná sem je já zkroutil :-D) a to dělá jenom při menších rychlostech a při vysokejch rychlostech to není moc znát.. Ale já když brzdim s mým, tak to sou neuvěřitelný rány, jak kdyby někdo mlátil kladivem do kola :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mužeš je zkroutit i za den :)
mě osobně se na bejvalím mazlíkova zkroutily brembo max za 10 dni ani nevim kde byla chyba ale nechal sem je stočit a pohoda
VW T5 GP 103 KW long
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

No já je zkusim nechat stočit a uvidim, jestli to pomlže, nebo né.. Ale díky za rady :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

je to fak divné já jsem zvlnil kotouče ATE reklamaci neuznávají a o nečem levnějším ani nemluvím protechnik haže hned jak ho nasadíš (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Já mám ATE přes rok a max. spokojenost. Nemyslim si, že je to jen o kotoučích!!!
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

mě se kotouče zvlnili vždy po prudkém brždění , teť naposled 288 mm kotouče když jsem brzdil z 180 na 90 abych nepředjel policii (wallbash)
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

este píše:mužeš je zkroutit i za den :)
mě osobně se na bejvalím mazlíkova zkroutily brembo max za 10 dni ani nevim kde byla chyba ale nechal sem je stočit a pohoda

Pravděpodobně nebyla litina dostatečně vyzrálá a jak si jí zahříval a následně chladla tak se proces ukončil a tím stočením si se vlastně dostal na vyzrálou vrstvu materiálu.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Mám zimmermany a taky jsou lehce zvlněné,někdy dokonce nehází po ostřejší jízdě...
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

i kotouče se musej zajíždět, je to týden co jsem dával na reklamaci ferodo. pochybuju že to uznaj, ale najel jsem na nich tak 500km opatrně, když jsem viděl, že už to trošku brzdí, tak jsem tomu začal dávat víc, žádnou krizovku jsem neměl, ale stejně se zvlnily....:-( najeto na nich tak 3000km s tím že minimálně 1200km jsem brzdil s pocitem, že je nesmím vyhřát:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

d

Příspěvek od 3copsi3 »

ahoj ja som mal tiez takyto problem na octave a chybou bolo ze prvy raz po vymene kotucov nebolo riadne vycisteny naboj a po asi 2 tyzdnoch to zacalo riadne kopat dlho som sa stym trapil lebo prvy krat to robil asi daky magor (LOL) tak som dal nove kotuce a naboje riadne vycistil boli take zhrdadzavene ze boli normalne vyzrate a podla mna to bol problem riadne vycistit namazat a sup nove kotuce a parada auto beha v pohodke
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Jaká je povolená max. házivost nabojů.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

ja jsem nekde cetl a to se stalo i me,ze kdyz se ti poradne zahrejou kotouce od brzdeni a najedes do kaluze vody a prudce se ti zchladi tak se zkrouti
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“