Klepání volantu při brždění - kotouče?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

adi píše:ja jsem nekde cetl a to se stalo i me,ze kdyz se ti poradne zahrejou kotouce od brzdeni a najedes do kaluze vody a prudce se ti zchladi tak se zkrouti
no to snad né!!! ale taky mě to někdo tvrdil (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

No říká se to ale myslím, že kvalitnějším a značkovým kotoučům to tak nehrozí.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Luke píše:No říká se to ale myslím, že kvalitnějším a značkovým kotoučům to tak nehrozí.
ATE TRW taky se zvlní (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

misa.89 píše:i kotouče se musej zajíždět, je to týden co jsem dával na reklamaci ferodo. pochybuju že to uznaj, ale najel jsem na nich tak 500km opatrně, když jsem viděl, že už to trošku brzdí, tak jsem tomu začal dávat víc, žádnou krizovku jsem neměl, ale stejně se zvlnily....:-( najeto na nich tak 3000km s tím že minimálně 1200km jsem brzdil s pocitem, že je nesmím vyhřát:-)
feroda sem taky rek. a pohoda, dobře to dopadlo, najel sem na nich chorvatsko a zpět už to mlátilo (rofl) bylo to na fabii tak na passata sem do nich už nešel
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak pak fakt nevím co tam dávat

Jinak kdo je výrobce originálu?
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Tomas.cz píše:Tak pak fakt nevím co tam dávat

Jinak kdo je výrobce originálu?
jestli někdo ví tak at poradí ? jednou sem obědnal starline a pohoda je na nich najeto 80000 km a drží ale za tyden asi měli jinou várku a ty se zvlnily za 1500km tak už je radši neberu.asi poprvé to byla nějaká lepší kvalita (rofl) a ted je to čína.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

zizuzidan píše:Zkontroluj vůle v ložiskách a házivost nábojů,pokud O.K. tak stoč nebo vyměn kotouče.
A jak se kontroluje vůle na ložisku případně házivost na náboji kola ?
dík
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1542
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

jear ewing píše:
zizuzidan píše:Zkontroluj vůle v ložiskách a házivost nábojů,pokud O.K. tak stoč nebo vyměn kotouče.
A jak se kontroluje vůle na ložisku případně házivost na náboji kola ?
dík
http://www.autobenex.cz/showpic.asp?pic ... /174/1.jpg
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tomas.cz píše:Tak pak fakt nevím co tam dávat

Jinak kdo je výrobce originálu?
Prvovyroba do EU aut je treba ATE. Jinak kdyz jsem menil ty origo 288 zkrouceny na FRS tak jsem tam dal ATE power disc a pak kdyz jsem je ojel, tak nasledoval Zimmerman Sport. Ani s jednim timto vyrobkem uz problem nenastal.

Ale mozna je to spis protoze jsem diky upozorneni mechanika prestal stat na brzde na krizovatkach na svetlech a zatahuju od ty doby rucku. Udajne je to jeden z duvodu mozneho krouceni kotoucu. Nejdriv prudky ohrev pri brzdeni a pak tlak pistku a desky na kotouc behem kazdy cerveny na svetlech. Samozrejme klasika kotouc nema plovouci ulozeni, takze se pri delsim pusobeni musi pri ty teplote tlaku deformovat.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, Zimmerman sport jsou bez problémů, ale stejnou službu mi odvedly i Brembo max.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak mám další zjištění ohledně klepání volantu - někdy mi volant klepe šíleně a někdy to neudělá vůbec nic.. Většinou tak od 140 do 90 při brždění to sou šílený rány a potom když jedu pomaleji a začnu brzdit, tak se volant ani nezaklepe, tak to nebude asi zvlněnýma kotoučema.. Nebo jo?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

může to, co tu popisuji dělat náboj kola? Nebo klouby na poloosách? Díky
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jsou to na 100000% kotouče:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

ok, o víkendu je nechám stočit a uvidí se :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

A chci se ještě zeptat... Stačí každý kotouč stočit z obou stran lehce na soustruhu, dokud nepřestane házet? Díky
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“