kaskader píše:
Gratulieren

No asi tak 200 km ale potom vo Fracii na dialnici na ceste do Spanielska na dovolenku na tepomate zaradena 6 asi 1850 ot a v mienom kopceku zrazu auto hu-hu-hu zacalo triast( nieco take ako ked ide bezninak na 2-3- valce)
SKORO MA JEBLO

, po preradeni na 5 a zvyseni otacok nad 2000 vsetko OK zaradená 6 plný kotol vsetko OK, najazdil som stym asi 3200 km a zistil som ze to robi len na 5 a 6 pri 1800 - 2200 ot a len ked jemne pridam napriklad z tempomatu potrebujes pridat v kopci,
Stale sa mi zda ze by to mohol byt palivovy filter ako ked nedava paliva ale to by robilo asi stale? nie? v etke som sa docital ze su 2 filtre jeden nejaky tlakovy za cerpalom a druhy pri motore.
Samozrejme ze som mal zo sebou na dovolenke laptop a kabel( pre istotu

) vsak sa aj hodil,
VAG ziadna zavada tak som to logoval po ceste spat , turbo , vahu atd ale vestko OK
jedine so nasiel problem v kanale 1 pri motore pocas toho trasenia mnozstvo paliva klesa a stupa ved pozrite si LOG, je trochu dlhy ale je to tam vydiet ako palivo skace hore dole
log je tu
http://leteckaposta.cz/386968282
je trochu dlhy lebo som siel dlho z kopca a totom pri konci to vydiet slo to na tepomate a triaslo komplet celym autom ako ked vynechava sviecka alebo tryska,
BTW co to je vlastne za cidlo ktore meria tlak paliva v kanali 01 ???
prosim o hocijake rady nakolko je vtom aute nova olejova pumpa, rozvody, retaz na vyvazovacie hriadele,( z predoslej havarie motoru
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=) komplet spojka (DVOJHMOTA, SPOJKA, PRITLACAK)
a KURVA UZ MA TO NEBAVI
