No já to Bawo a Hondu v benzínu ale díky za info , takže bmw 3litr taky na prd ? a říkáš že koncern 3litr Tdi neni špatnej ??Zdeněk M píše:BMW,ti mužu vřele doporucit,jestli mas dost penez,525D nebo 530D u obou padaj vstrikovace jak na běžicím pasu, ani najednom motoru nevydržej 200000km ,vetsinou 120-150000km a dou srat. Jeden stojí 18000kc a ma jich 6 tak zhruba 108000km za vstriky se vyplatí ne? Kort když koupis to Bavo za 180000km . Jo a kby ti slo treba na volnobeh na 5 valcu tak je 5 valecbez komprese,zapecenej , jaksy nevychytali chlazení no. Na TDS padaly vrtulky na pumpe,praskaly hlavy, no ono si nevyberes vsecko ma mousky.lenka píše:Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěknýJim píše:lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo HonděJinak CR od Audi co je v 3,0l tak 240000km a vse ok,ani jeden vstrik, zas za tepla po startu pocvakavaj a to dela napinak na retez. Zas sme meli vservisu Q7 6 valet FSI a 5 valec byl vydrenej , bez komprese a melo to 35000km, tak dostal novej spodek na kulanci ale hlava co byla nacata to už ne,po 2 mesicih prijel za na tu hlavu tak 60000 i sprací a jel no. Co novejsí auto tim vecí srac,odchazej takový veci co na starejh suplikach neodchazeli.
Samo že všechno je to i o penězích ale už o moc velkejch, takže si asi ještě nechám R5 Tdi , a budu rád že sem rád
