PD alebo CR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Registrován: 09 bře 2008, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lenka »

Zdeněk M píše:
lenka píše:
Jim píše:lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěkný
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo Hondě
BMW,ti mužu vřele doporucit,jestli mas dost penez,525D nebo 530D u obou padaj vstrikovace jak na běžicím pasu, ani najednom motoru nevydržej 200000km ,vetsinou 120-150000km a dou srat. Jeden stojí 18000kc a ma jich 6 tak zhruba 108000km za vstriky se vyplatí ne? Kort když koupis to Bavo za 180000km . Jo a kby ti slo treba na volnobeh na 5 valcu tak je 5 valecbez komprese,zapecenej , jaksy nevychytali chlazení no. Na TDS padaly vrtulky na pumpe,praskaly hlavy, no ono si nevyberes vsecko ma mousky. :D Jinak CR od Audi co je v 3,0l tak 240000km a vse ok,ani jeden vstrik, zas za tepla po startu pocvakavaj a to dela napinak na retez. Zas sme meli vservisu Q7 6 valet FSI a 5 valec byl vydrenej , bez komprese a melo to 35000km, tak dostal novej spodek na kulanci ale hlava co byla nacata to už ne,po 2 mesicih prijel za na tu hlavu tak 60000 i sprací a jel no. Co novejsí auto tim vecí srac,odchazej takový veci co na starejh suplikach neodchazeli.
No já to Bawo a Hondu v benzínu ale díky za info , takže bmw 3litr taky na prd ? a říkáš že koncern 3litr Tdi neni špatnej ??
Samo že všechno je to i o penězích ale už o moc velkejch, takže si asi ještě nechám R5 Tdi , a budu rád že sem rád :))
VW Gruppe or DIE !!!
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

tie vstreky na 530D sa dajú opraviť bol som v jednom servise robili to tam a nestálo to veľa prchov ale to je známe že tie vstreky nevydržia toľko ale ja som inak nepočul že by sa niečo iné sralo na tých 530D ale keby máš stále rozmýšľať čo sa serie a čo nie tak nikdy nič nekúpiš.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

lenka píše:
Zdeněk M píše:
lenka píše: Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěkný
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo Hondě
BMW,ti mužu vřele doporucit,jestli mas dost penez,525D nebo 530D u obou padaj vstrikovace jak na běžicím pasu, ani najednom motoru nevydržej 200000km ,vetsinou 120-150000km a dou srat. Jeden stojí 18000kc a ma jich 6 tak zhruba 108000km za vstriky se vyplatí ne? Kort když koupis to Bavo za 180000km . Jo a kby ti slo treba na volnobeh na 5 valcu tak je 5 valecbez komprese,zapecenej , jaksy nevychytali chlazení no. Na TDS padaly vrtulky na pumpe,praskaly hlavy, no ono si nevyberes vsecko ma mousky. :D Jinak CR od Audi co je v 3,0l tak 240000km a vse ok,ani jeden vstrik, zas za tepla po startu pocvakavaj a to dela napinak na retez. Zas sme meli vservisu Q7 6 valet FSI a 5 valec byl vydrenej , bez komprese a melo to 35000km, tak dostal novej spodek na kulanci ale hlava co byla nacata to už ne,po 2 mesicih prijel za na tu hlavu tak 60000 i sprací a jel no. Co novejsí auto tim vecí srac,odchazej takový veci co na starejh suplikach neodchazeli.
No já to Bawo a Hondu v benzínu ale díky za info , takže bmw 3litr taky na prd ? a říkáš že koncern 3litr Tdi neni špatnej ??
Samo že všechno je to i o penězích ale už o moc velkejch, takže si asi ještě nechám R5 Tdi , a budu rád že sem rád :))
Presne tak,zlatý R5 ve starej A6 nebo transporteru T4. ;)
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

Tomas.cz píše:A to máš co za Galaxy 66kw že musíš nechat v sw odstranit egr?
To splňuje Euro 4?
12/2005-poslední vyráběný měsíc pak jsou ty větší hezčí s nejhoršími motory opět ford.
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Já se zastávám názoru že jak se o auto staráš a jak s ním jezdíš tak ti slouží. V rodině máme fabii 1.4 tdi pd, všichni říkali že ten motor ve 100tkm pude do kytek, to auto jezdí denně, ročně 60tkm dneska má najeto 160tkm a na autě se nemusela měnit jediná součástka. To vše při standardním servisu a tankování nafty omv. S cr nemám zkušenost ale věřím že při normálním ježdění to bude bez problémů.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Andy-CZ píše:Já se zastávám názoru že jak se o auto staráš a jak s ním jezdíš tak ti slouží. V rodině máme fabii 1.4 tdi pd, všichni říkali že ten motor ve 100tkm pude do kytek, to auto jezdí denně, ročně 60tkm dneska má najeto 160tkm a na autě se nemusela měnit jediná součástka. To vše při standardním servisu a tankování nafty omv. S cr nemám zkušenost ale věřím že při normálním ježdění to bude bez problémů.
Bohužel tento názor platí u aut tak do 2005.Vše novější jsou opravdu sračky,jak již bylo řečeno.Je honba za většími zisky a tak se šetří.Nové motory mají spostu koncepčních chyb a špatný výrobní materiály,až se někdy ptám při opravách těchto motorů,kam se poděl zdravý rozum.A tak názor,že pokud se o auto staráš tak ti vydrží je tak trochu u nových aut pasé.Tam se to musí vysipat ať dělaš cokoliv.Je to těžká fušeřina.
A tak pokud vidím a slyším motory 1,9TDI-66kw,81kw,2,5TDI R5 tak děkuji bohu že něco tak dokonalého stvořil.Měl jsem multivana R5 111KW najeto 400TKM,vše původní vstřiky,čerpadlo,spojka....,Teď mám druhýho už má 250TKM a zase vše OK.A tak pokud se motor dobře navrhne a udělá se vše jak má tak to pak složí do zkonání světa. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

Presne tak moderne dieselove motory su len chabe a poruchove kopie svojich neznicitelnich predchodcov,ono CR systemy su krasne ekologicke usporne ale oproti starym rotackam o dost viac nespolahlive,alebo co usetris na spotrebe zaplatis za extremne drahe vstreky,cerpadla,ventily atd,myslim ze je to skoda :( ,ale aspon mame robotu (noteeth)
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

U tech bavoraku zalezi asi na kusu.Koupil jsem si 320d 110kw CR,mela pres 200kHned jsem sehnal nahradni vstriky a turbo.Dnes ma motor pres 400k a vstriky a turbo lezi ve skrini.Je pravda,ze tankuju jen u Agipu,pridavam SDA aditiva,ale proste nemam sebemensi problemy,auto nezna LL oleje,diky tomu drzi i turbo.Mimochodem turbo co ma 400k se hned tak nevidi.Nicmene o tom blbem chlazeni u posledniho valve u 6V BMW jsem to slysel taky.Ale jeste jsem nikdy zadnej chycenej nevidel a to vidim jen BMW.CR je dobrej system,rozhodne lepsi jako ten hnus PD.Ale klasicka rotacka byla nej.Spolehliva,nenarocna a jela skvele.
BMW 320d E46,2002
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Registrován: 09 bře 2008, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lenka »

Tak to mě pánové řekněte kam to ty soudruzy chtěji až hnát , když dneska , nemůžeš přes veškerý úsilí koupit nic z čeho bys neměl větry ??
VW Gruppe or DIE !!!
rogerer
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 08 zář 2009, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od rogerer »

zdravím
chci si koupit "novou" oct tour s tdi pd 74kw ----- nejaky nazor na tento motor vzhledem k oct?? Je to dostacujici pro kombouse?Da se s tim predjizdet?Koli kto zere?Jakou ma zivotnosT?
Jeden rika ze pd jo jeden ze radsi CR atd...no ono je to fuk pze tourka se uz s jinym stejne nedela :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tu bych si klidně koupil tu 74kw.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

rogerer píše:zdravím
chci si koupit "novou" oct tour s tdi pd 74kw ----- nejaky nazor na tento motor vzhledem k oct?? Je to dostacujici pro kombouse?Da se s tim predjizdet?Koli kto zere?Jakou ma zivotnosT?
Jeden rika ze pd jo jeden ze radsi CR atd...no ono je to fuk pze tourka se uz s jinym stejne nedela :-D
jj jede to pěkně spotřeba je podle nohy samozřejmě a podle toho kde jezdíš.ale do 6 se dá krásně vejít s dlouhodobým průměrem...
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

com.rail

Příspěvek od smitko »

1,2 generace common rail pracuje s tlaky 1600-1800bar.,3generace 2000bar,4 gen. 2500!!!!barů-opravdu si myslíte že jde o bezproblémový provoz do budoucna? a že někdo posílil komponenty vstřikovacích čerpadel??? V dnešní době úspor a nezájmu vyrobit cokoliv nesmrtelného??Automaticky se vzrůstem tlaku stoupá požadavek na kvalitu a mazivost samotné nafty!!!a ještě k tomu DPF to je taky super věc,nové to těžce zaplatíte pak se to časem sere,nakonec za velký ranec opravíte a výsledek je stejný jako na začátku-navíc při koupi vám nikdo neřekne že je to na hovno spíše ještě podlézají jak to není eko atd...Dále, dokáže mi někdo říci jaká je přímá úměra mezi staráním se o auto vs. bezporuchový provoz????Jak souvisí opečovávání plechového miláčka s poruchou startéru,nebo třeba odpálenou lambda,propáleným pístem vlivem vstřikovače a podobně??????????????????pokud dávám autu to co předepisuje výrobce musí sloužit,přece nebudu preventivně každým rokem rozebírat brzdy,startér,mazat stahovačky oken ...seřizovat ventily,a tak dále????auto má sloužit mně a ne já jemu...jenže tohle mnozí z vás neberou v potaz ,nebot hraní si s autem berete jako koníčka.Větší spojky,turba...atd -to je přeci taky zbytečný zásah ne?stará spojka by v drtivé většině ještě stačila a tak dále....málo kdo totiž mění věci až na jejich skutečném konci využití!!!! poslední poctivý motor je PD vw.pak to stojí za prd.z hlediska kultivace projevu ,charakteristiky a výkonu je CR samozřejmě lepší,jenomže pro uživatele ve finále je lepší spotřeba o litr větší -než ročně oprava za 10litrů!!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Lepší spojky se dávaj proto, že sériová s dvouhmotovým setrvačníkem zvětšení výkonu třeba o 100% co kluci dělaj nezvládá.
Totéž turbodmychadlo.

Nechápu že se divíš ;)
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

(crazy) doslova se nedivím spíše to nechápu..po honbě za výkonem ,aby to rvalo řádně "vodcpoda"jsou ochotni investovat nemalé peníze za úpravy a nakonec většina z nich najezdí do 10tis.km ročně .pokud se řádně začtete do většiny příspěvků tak všichni tuneři ujíždějí na spotřebě-výkon 180k ale žere mi to 6l pak zase 5,5 a nejlepší příspěvky jsou 5,13l!!!pokud inteligentně spočítáte náklady na takto upravenou oktávku (soft,turbo,hlava vstřiku,vstřiky,spojka) tak je o cca 50tis.více-nezllobte se ale já říkám vyhozené prachy.koupím si 1,8 turbo když už nesnesu nic jiného než vw a mám v serii 132kw(nechytneš mě ani s čipem a hlínama).nebo si koupím cokoliv jiného benzinového a s nájezdem 10tis.ročně to vyjde na stejné prachy.To by ale nesneslo jejich chápání že jim to žere 11 místo 6,ve výsledku by se ta cena stejně srovnala.pokud někdo čipne motor v rámci možností -tak nějak ,je to známkou že to auto opravdu využívá a nemrhá penězi.pak je ještě jeden pohled že je to koníček a potom je to zase jiná písnička za koníčka člověk utratí majlant a neptá se jesti je to save money nebo ne.jenže je třeba si uvědomit že auto není na furt že taky stárne a dříve nebo později se ho stejně budete chtít zbavit-a peníze jsou fuč.kde jsou ti co měli nadupané erka a nádherné 120tky s naladěnými motory od tomu motor ?nacpali do svých kachen desetitisíce ne-li ke stovkám a dnes?kachny upadly v zapomění,ukrutný výkon 60-70kw je k smíchu a peníze jsou v prdeli.není lepší si svých peněz užít třeba jinak?stojí za to rvát do kusu plechu a gumy tolik peněz???Všem vřele doporučuji jedte do světa a rozhlédněte se,co je pěkných věcí -pohoda života ,atd a ti lidé?chovají se ke svým autům jako ke sluhovi a dělníkovi a proč také ne??jenže to už je off topic. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“