uprava motoru grande punto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
Ale píše že to i dost kouří, a to na nedostatek nafty moc nevypadá, spíš opačně
Šel bych po turbu a vedení vzduchu, je ho tam ve vyšších otáčkách málo, to bude asi celý problém 


Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

kdys jsem menil turbo tak jsem to vsechno kontroloval,takze v tom snad to nejni jinak nafty tam urcite pude dost ale o vejku to proverim poradne vsechno...Majkl.fiat píše:Ale píše že to i dost kouří, a to na nedostatek nafty moc nevypadá, spíš opačněŠel bych po turbu a vedení vzduchu, je ho tam ve vyšších otáčkách málo, to bude asi celý problém
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
Jak jsem psal, ten nedostatek vzduchu muže dělat špatně nastavená regulace turba, ŘJ to přes přivřené lopatky drží na těch 1,3 - 1.4 baru, tím vzniká i zbytečný protitlak ve svodech, proto to nejede v otáčkách. Druhá věc je, že pokud by ta regulace fungovala jak má, tak s tím množstvím nafty by turbo tlačilo strašně moc a asi by to nevydrželo. Když do toho o víkendu polezeš, mrkni přesně na označení turba jaké tam je. Určitě by tam šel naimplantovat GT1749VA, který umí chodit při vyšším tlaku. Pak už si myslím že by to výrazně ožilo.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jo to ne! delal to nastolici,nejdriv mi volal ze by to turbo slo upravit jako ze by tam dal vetsi lopatky ale pak rikal ze to nejde ze tam nejni misto nato,no a ten tlak nastavil na stolici.jako po namontovani repase to jede lip ale furt je to dost ke konci divny vcera sem byl v plzni na skoleni a dvakrat mi to strelilo do vejfuku a zene to rano dvakrat chciplo kdys jela z prace.dneska tam jedu znova tak uvidim...jinak tenhle problem byl uz i pred repasi turba,takze si myslim ze tim turbem to nejni
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nic v zlom,ale o vahe som ti tu pisal najmenej 2x.grander píše:dekuji za snahu pomoci problem vyresen,byla to vaha vzduchu,ted uz jen poladit ten vykon jeste trochu : ) (skusit to na valci a pak se uvidi...)... jinak ted to jede o 50% lip
No to je jedno,hlavne,ze to fici. Mozes ist natret RS-u.

A vahu si dal novu,alebo to boli kontakty.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
jj ja vim ze si to rikal ale znal sem nekolik priznaku spatny vahy a tohle se mi nezdalo proste...jinak dal sem nazkousku od znamiho pritah GP z nemecka rozboreny tak sem si ji pucil a bylo to tim...dal sem mu tu moji a dva pary gum a sme si kviq
jinak nevim asi bude cela v haji to cidlo co okolo nej protyka vzduch ne?je mozny ze se muze po...kazit filtrem jako KN kem ale konus ne vlozka?...ma to tepriv necelej 50.000km

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0