uprava motoru grande punto

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

albert22
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2008, 10:43

Příspěvek od albert22 »

Možná jsem trochu mimo, ale nemá to problém s dodávkou nafty? Přicpané sítko v nádrži neboskříplá hadička filtr.... Příznaky odpovídají.
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Ale píše že to i dost kouří, a to na nedostatek nafty moc nevypadá, spíš opačně :-D Šel bych po turbu a vedení vzduchu, je ho tam ve vyšších otáčkách málo, to bude asi celý problém ;)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

Majkl.fiat píše:Ale píše že to i dost kouří, a to na nedostatek nafty moc nevypadá, spíš opačně :-D Šel bych po turbu a vedení vzduchu, je ho tam ve vyšších otáčkách málo, to bude asi celý problém ;)
kdys jsem menil turbo tak jsem to vsechno kontroloval,takze v tom snad to nejni jinak nafty tam urcite pude dost ale o vejku to proverim poradne vsechno...
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Jak jsem psal, ten nedostatek vzduchu muže dělat špatně nastavená regulace turba, ŘJ to přes přivřené lopatky drží na těch 1,3 - 1.4 baru, tím vzniká i zbytečný protitlak ve svodech, proto to nejede v otáčkách. Druhá věc je, že pokud by ta regulace fungovala jak má, tak s tím množstvím nafty by turbo tlačilo strašně moc a asi by to nevydrželo. Když do toho o víkendu polezeš, mrkni přesně na označení turba jaké tam je. Určitě by tam šel naimplantovat GT1749VA, který umí chodit při vyšším tlaku. Pak už si myslím že by to výrazně ožilo.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Odpoj vahu vzduchu a prebehni to,ako sa to bude spravat. Ak dava malo,tak aj poziadavok na turbo je mensi.
PS: v okoli Prahy musi byt vela chalanov,ktory ti to zmeraju. Pozriem nejake kontakty.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
albert22
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2008, 10:43

Příspěvek od albert22 »

Jenom pro upřesnění. Pochopil jsem, že to kouří při 1 a 2. Pak, že to při vyšších otáčkách na vyšší rychlostní stupeň vadne. Kouří to ještě, nebo to přestane?
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

kouri to furt a min trosku ale kouri
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

grander píše:jinak jsem se dohod u repasare a tlak mi zvednul na 1,4
on ti upravoval softwer???
Drag Power
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

chiptuning píše:
grander píše:jinak jsem se dohod u repasare a tlak mi zvednul na 1,4
on ti upravoval softwer???
Dobra poznamka.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

jo to ne! delal to nastolici,nejdriv mi volal ze by to turbo slo upravit jako ze by tam dal vetsi lopatky ale pak rikal ze to nejde ze tam nejni misto nato,no a ten tlak nastavil na stolici.jako po namontovani repase to jede lip ale furt je to dost ke konci divny vcera sem byl v plzni na skoleni a dvakrat mi to strelilo do vejfuku a zene to rano dvakrat chciplo kdys jela z prace.dneska tam jedu znova tak uvidim...jinak tenhle problem byl uz i pred repasi turba,takze si myslim ze tim turbem to nejni
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

to ze to chcipne,muzou delat dve veci bud je vadny snimac otacek na klice a nebo muze byt spatne upraveny tlak v railu a pak muze dochazet k prekroceni limitu a naslednemu vypnuti motoru


mas SZ
Drag Power
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

dekuji za snahu pomoci problem vyresen,byla to vaha vzduchu,ted uz jen poladit ten vykon jeste trochu : ) (skusit to na valci a pak se uvidi...)... jinak ted to jede o 50% lip :)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

grander píše:dekuji za snahu pomoci problem vyresen,byla to vaha vzduchu,ted uz jen poladit ten vykon jeste trochu : ) (skusit to na valci a pak se uvidi...)... jinak ted to jede o 50% lip :)
Nic v zlom,ale o vahe som ti tu pisal najmenej 2x.
No to je jedno,hlavne,ze to fici. Mozes ist natret RS-u. (noteeth)
A vahu si dal novu,alebo to boli kontakty.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

jj ja vim ze si to rikal ale znal sem nekolik priznaku spatny vahy a tohle se mi nezdalo proste...jinak dal sem nazkousku od znamiho pritah GP z nemecka rozboreny tak sem si ji pucil a bylo to tim...dal sem mu tu moji a dva pary gum a sme si kviq :D jinak nevim asi bude cela v haji to cidlo co okolo nej protyka vzduch ne?je mozny ze se muze po...kazit filtrem jako KN kem ale konus ne vlozka?...ma to tepriv necelej 50.000km
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

pokud je sportovni filtr tak je vice pravdepodobne ,ze vaha odejde,protoze malokdo pere fitr a nastrika spec.olejickem jednou za mesic,takze pak vice filtruje spis necistoty propousti
Drag Power
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“