
PD alebo CR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvysovani vykonu je kousek vedle.. zde jsou udrzba/problemy.. 
btw. ma zcasti pravdu predsedo.. nic me nenas... na ulici vic, nez pubertalni blb s "vytunenym" starym srotem a mokrym ridicakem.. tvari se jak kdyby tu ulici koupil a ohrozuje vsechny kolem..
za dalsi jsem chodi spousta lidi pouze pro info, protoze tomu treba nerozumi, nemaji cas a prostor kde si ladit/opravovat karku a pouze chteji informace od tech zkusenych.. protoze je kdejakej vykuk v radoby servisu chce akorat obrat (omlouvam se za tento vyrok vsem slusnym).. tak tu prosim berte ohled i na nas neznale problematiky..


za dalsi jsem chodi spousta lidi pouze pro info, protoze tomu treba nerozumi, nemaji cas a prostor kde si ladit/opravovat karku a pouze chteji informace od tech zkusenych.. protoze je kdejakej vykuk v radoby servisu chce akorat obrat (omlouvam se za tento vyrok vsem slusnym).. tak tu prosim berte ohled i na nas neznale problematiky..

VW Passat Variant 1,9TDI 85KW, AJM, model 1999
Zas to neber paušálněsmitko píše:doslova se nedivím spíše to nechápu..po honbě za výkonem ,aby to rvalo řádně "vodcpoda"jsou ochotni investovat nemalé peníze za úpravy a nakonec většina z nich najezdí do 10tis.km ročně .pokud se řádně začtete do většiny příspěvků tak všichni tuneři ujíždějí na spotřebě-výkon 180k ale žere mi to 6l pak zase 5,5 a nejlepší příspěvky jsou 5,13l!!!pokud inteligentně spočítáte náklady na takto upravenou oktávku (soft,turbo,hlava vstřiku,vstřiky,spojka) tak je o cca 50tis.více-nezllobte se ale já říkám vyhozené prachy.koupím si 1,8 turbo když už nesnesu nic jiného než vw a mám v serii 132kw(nechytneš mě ani s čipem a hlínama).nebo si koupím cokoliv jiného benzinového a s nájezdem 10tis.ročně to vyjde na stejné prachy.To by ale nesneslo jejich chápání že jim to žere 11 místo 6,ve výsledku by se ta cena stejně srovnala.pokud někdo čipne motor v rámci možností -tak nějak ,je to známkou že to auto opravdu využívá a nemrhá penězi.pak je ještě jeden pohled že je to koníček a potom je to zase jiná písnička za koníčka člověk utratí majlant a neptá se jesti je to save money nebo ne.jenže je třeba si uvědomit že auto není na furt že taky stárne a dříve nebo později se ho stejně budete chtít zbavit-a peníze jsou fuč.kde jsou ti co měli nadupané erka a nádherné 120tky s naladěnými motory od tomu motor ?nacpali do svých kachen desetitisíce ne-li ke stovkám a dnes?kachny upadly v zapomění,ukrutný výkon 60-70kw je k smíchu a peníze jsou v prdeli.není lepší si svých peněz užít třeba jinak?stojí za to rvát do kusu plechu a gumy tolik peněz???Všem vřele doporučuji jedte do světa a rozhlédněte se,co je pěkných věcí -pohoda života ,atd a ti lidé?chovají se ke svým autům jako ke sluhovi a dělníkovi a proč také ne??jenže to už je off topic.

Najedu 40tkm ročně, při spotřebě 6l diesel nebo 11l benzin mi to dělá v palivu:
- diesel: 61 000kč
- benzin: 120 000kč
Sorry klidně budu tím klapákem jezdit dál

To si ber co chceš, ale nevíš co kdo preferuje nebo spíš potřebuje, tak nesuď. Taky by se mi líbil Leon cupra R co má brácha, ale najedu ročně 40tkm a spotřeba je jednoznačně na prvním místě. On když jede fakt rozumně, tak se dostane na 7,5l, já se za to docela slušně povozím. A většina dílů co odchází je spotřební zboží a je jedno jestli je to benzín nebo nafta.
Poslední věc - co seženeš pod rukou líp? Benzín nebo naftu? Pak se dostáváme finančně absolutně někam jinam...
Poslední věc - co seženeš pod rukou líp? Benzín nebo naftu? Pak se dostáváme finančně absolutně někam jinam...

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
smitko, netrep prosim, poladena 110kw nafta s investiciami 50 000 KC da 1,8T 132KW SRAT a mozes sa s nim snazit ako chces.............na co budu sypat do křápu 50tis?? jen pro to abych měl lepší pocit že jsem něho předjel?seriová 132 by možná neobstála ale na cestě brno x praha by jsi ušetřil možná 10minut.tak na co bych sypal do traktoru 50tis?jen pro ten pocit aby to táhlo pořádně vocpoda?uznávám že výkonu není nikdy dost ale obsah ničím nenahradíš -radeji 4 litr v automatu to je ZÁÁÁÁTAH.než přískokama vpřed se smradochem
co třeba takové volvo s 80 T6 biturbo Ř6?2,8 pouze v automatu ?to je seriovka za 200tis s kultivovaným držákem.to bys musel mít turbo z liazky aby jsi vůbec stihal
a nebo z těch levnějších ROVER 620ti 147kw v základu? cena cca 70tis?to je taky pecka,vypadá jak popelnice a prožene i mercedesy -max 250. zapsaná v TP-měl jsem 



- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ano ano, lenze tdi nakladanie znesie dlhodobo, zatial co beznzin umrie ked mu budes rok vkuse nakladat.
a skus si spocitat ceny , DOSTUPNOST dielov a ceny servisu na 200 kw volvo
a skus si spocitat ceny , DOSTUPNOST dielov a ceny servisu na 200 kw volvo

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
špatná oponentura chlapci nechtějte mi tvrdit že tomu svému mazlíkovi nakládáte pořád.jednak bych vám nevěřil a za další ani není kde.a bez urážky na slovensku vůbec s těmi vašimi pokutami.proti čr tam jezdíte jako beránci.když je řeč o volvu je třeba si uvědomit že ten motor byl vyroben s tímto výkonem a je proto jasné že vydrží dlouho-turba s vodou atd.......takže to naložení s upraveným ropákem nebude zas tak jednoduché.jediný problém zůstává spotřeba. bohužel.
ved to ked si kúpim to volvo a budem jazdiť 10 000 tis za mesiac tak tá spotreba asi 12L to je horor ale ked mám diesel a jazdím za 6-7L tak to je rozdiel a môžem ti povedať mal som benzín asi 4 autá a ak benzín nemá tak 140KW tak to nejde a ked chceš aby to išlo tak už to musíš vytáčať a potom to nežere 10L ale 15L vieš to je ten rozdiel a to čo ja ušetrím za rokm nejakých 100 tis iba na pohoných hmotách haha tak ma nevytrhne si kúpiť napríklad nové turbo.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
mna neurazissmitko píše:špatná oponentura chlapci nechtějte mi tvrdit že tomu svému mazlíkovi nakládáte pořád.jednak bych vám nevěřil a za další ani není kde.a bez urážky na slovensku vůbec s těmi vašimi pokutami.proti čr tam jezdíte jako beránci.když je řeč o volvu je třeba si uvědomit že ten motor byl vyroben s tímto výkonem a je proto jasné že vydrží dlouho-turba s vodou atd.......takže to naložení s upraveným ropákem nebude zas tak jednoduché.jediný problém zůstává spotřeba. bohužel.

ze nie stale? spytaj sa mojich znamych , auto dostava denne knedlu a motor drzi , az sa cudujem.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967