Plnící tlak turba?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Plnící tlak turba?

Příspěvek od kůřa »

Chci se zeptat o kolik se při přibližně zveda plnící tlak turba při čipu na motoru 66kw TDI (AHU)?nezkrátí se tim rapidně i přes zpravné zacházení jeho životnost?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

počítej tak 0.1bar.

Ale jestli nechceš nic drastickýho tak bych asi volil cestu výměny trysek, uděláš i údržbu a pokud se k tomu chováš slušně tak i AHU s výrobním číslem do 100tis ustojí trysky 150P764 a budeš mít cca 120-125ps
kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Příspěvek od kůřa »

ja už tam právě čip mám,dával jsem tam čipovanou jednotku od kámoše co ji měl v golfu,je čipovaná od firmy diesel technik...a právě mě zajíma jestli to turbo něco vydrží,když víc tlačí,dokonce je to i slyšet že víc syčí...nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti?
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

na mojom obtokové kkk z 0,95 na 1,4 bar. od úpravy už najazdených 30tis. km a drží v pohode. ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

alpiners2 píše:na mojom obtokové kkk z 0,95 na 1,4 bar. od úpravy už najazdených 30tis. km a drží v pohode. ;)
A efektivita turba je jako ok porad?? Jedno je zvedat plnici tlak a druhe ta omacka kolem... negativa atd, atd..
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

efektivita? v pohode. ja som písal koľko zatiaľ drží, a nie o efektivite. sám som zvedavý koľko ešte zvládne. ja to beriem ako test. nevyskúšaš, nezistíš (noteeth)
Stiflerman
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2009, 08:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetice n. Moravě

Příspěvek od Stiflerman »

Když jste u toho kolik tlačí,kam mam napojit budík na tlak když to chci změřit?jedná se o AGR
Seat Toledo 5P 1.9TDi 77kW BJB
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Někam na hadičku od turba k ventilu N75, na hadičku co vychází z duťáku 3.

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

alpiners2 píše:efektivita? v pohode. ja som písal koľko zatiaľ drží, a nie o efektivite. sám som zvedavý koľko ešte zvládne. ja to beriem ako test. nevyskúšaš, nezistíš (noteeth)

asi tak v poho to nebude- tím je myšlen obrovskej protitlak ve výfuku toho malého turba, to že to jede neznamená že fachčí supr ;) nemluvně o přetáčení turba...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Příspěvek od kůřa »

a jeste mam jeden problém,když ho táhnu chvíli v tahu třeba řadim 3800ot.min tak mi spadne do nouzáku a musim to chcípnot a znova nastartovat...zkoušel jsem měnit ventil N75(starší),a to zas nechce uz tolik táhnout ve vyších otačkách tak kolem 3tis.ot. a odost mín syčí turbo...
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

dej log k posouzení
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

Smoke píše:
alpiners2 píše:efektivita? v pohode. ja som písal koľko zatiaľ drží, a nie o efektivite. sám som zvedavý koľko ešte zvládne. ja to beriem ako test. nevyskúšaš, nezistíš (noteeth)

asi tak v poho to nebude- tím je myšlen obrovskej protitlak ve výfuku toho malého turba, to že to jede neznamená že fachčí supr ;) nemluvně o přetáčení turba...
vies mi povedat kedy konci ucinnost turba? aky je napriklad tlak ked uz prestava byt ucinne. ja som to testoval, takze viem kde ma hranice. ty si to testoval ze tak pises?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mužu vědět jak jsi to testoval? nebo alespoň jaký máš přetlak ve výfuku před turbem? proč je u mnohem většího turba (130 nebo 150k) bezpečný tlak jen o 15% větší?
já to netestoval ale jsu si jist, že to je na popravu toho maličkého, ale k tomu se vyjádří jiní....
já jen vým že při výměněně za větší při stejném tlaku jede lépe, proč asi ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

to male turbo si uz odkrutilo 30tis km na plniacom tlaku 1,4bar. ;)
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

a k tym tvojim 130, 150 turbam. neporovnavaj obtokove turbo ktore ma vyfukove plyny vedene este aj cez klapku s variabilnym turbom ktore klapku nema. potom prides na to ze na variabilnom tolko nenalozis ako na obtoku.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“