samosvor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

úplně jsem přehlídl... :oops: ;)

jinak slušný ceny, to bych o tom dost zauvažoval...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

to bude pak poházenejch aut ve škarpách s těma TDi newtonama (LOL) :D
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

luke.bean píše:to bude pak poházenejch aut ve škarpách s těma TDi newtonama (LOL) :D
asi tak (noteeth)
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

V tejto Fabke je diferák od Quaifu, skús Jarovi napísať, chodí to super, jazdil s tým slalomi a kopce a boli výsledky, takže myslím že to význam má.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=48538
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

AlesShi píše:napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel
Není o čem se rozepisovat.
Prostě to místo protáčení vnitřního, nebo odlehčeného kola jede pořád kupředu. :)
Stále lituju, že jsem převodovku se svorným diferákem prodal. :(
Měl jsem jí v Airbusu a v zatáčce jsem šel při prudkém sešlápnutí bokem a hnalo mě to dopředu.
Teď se zoufale protáčí vnitřní kolo a to je tak všechno. :(
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Samosvor

Příspěvek od Dartanion »

Pánové mám lamelový samosvor od Sixty a nemůžu si na to stěžovat... Na běžné ježdění to určitě není, to bych koupil ten šnekový Quife, který je na to stavěný a nemá takovou svornost...
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Bydliště: Roky

Re: Samosvor

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Dartanion píše:Pánové mám lamelový samosvor od Sixty a nemůžu si na to stěžovat... Na běžné ježdění to určitě není, to bych koupil ten šnekový Quife, který je na to stavěný a nemá takovou svornost...
Přesně tak , máme špéru v mini coopru s kterým jezdíme volný pohár a nedokážu i představit mít tu skřín v autě na běžný ježdění....ale je to každýho věc .
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2008, 21:43

Příspěvek od Kulisek »

Jo taky se přidám měl jsme závodní Škodu 130LA a samosvor lamelový tovární a ježděno závodně a občas i tréning po cestě a úplně v pohodě když to řidič ví že tam je tak je to paráda samo tehdy to byl pohon na zadní kola a výkon kolem 130PS 1340cm a na slikách 215/50/13 to hrabalo jak v zatáčce obě kola tak i na rovince samo lamelový čím víc tomu naložíš tím větší má svornost,ale svornost není to na 100%,ale nevím co to bude dělat u předokolky,ale dle mně je to jen v řidiči a o zkušenostech.Uvažuji nad tím hodně.Ahoj p.s. mám fotky lamelového diferáku co jsme měl ve škodovce jen je musím naskenovat
GTI 24V VR6
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2009, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: samosvor

Příspěvek od GTI 24V VR6 »

Ahoj, aku mas prevodovku? O2J, O2O, alebo O2A?
Ponukam Americke Torsen styl, Peloquin diferencialy alebo ak chces tak potom Quaife. Vsetko fungel nove zo zarukou od vyrobcu.
Cena na vsetky hore uvedene typy: 750Euro -Peloquin/Quaife

Obrázek
GTI 24V VR6
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2009, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI 24V VR6 »

AlesShi píše:napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel
Ahoj

Ja jazdim zo somosvornym diff. of firmy Peloquin. Je to Torsen typ diff. 2Way. To znamena ze prenasa silu pri plnom kotly ale aj pri zosliapnuti plynu. Jazdi sa tim super len musis zdrazt volant oboma rukami lebo to ma tendenciu ti vytrhnut volant z ruk. Moja aplikacia je na pretekarske ucely takze asi tak. Na beznu cestnu komunikaciu si mozes objednat 1.5way co je mierna zataz na volant a teba. Viac info ti podam cez e-mail: legionarre@azet.sk
GTI 24V VR6
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2009, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI 24V VR6 »

AlesShi píše:jak se chova v zatackach pri nalozeni plnyho?

neulitne predek po tecne?
Nemalo by ti to utiect, ak to samozrejme neprezenies. Vsetko ma svoje hranice a pamataj ze aj vlak sa vykolaji ak ide prilis rychlo:) Samosvor ti prenesie silu do kolesa z najvacsiou trakciou a to ta pekne vytiahne von zo zakruty. Samozrejme musis zvazit ako rychle ides a ci ta podrzia pneu.Obrázek
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

GTI 24V VR6 : mam prevodovku 5q kod DTA myslím že to je podla ETKY o2J
ake varianty by si mi vedel ponuknuť???
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
GTI 24V VR6
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2009, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI 24V VR6 »

Tunerko píše:GTI 24V VR6 : mam prevodovku 5q kod DTA myslím že to je podla ETKY o2J
ake varianty by si mi vedel ponuknu�???
Pocuj dam ti na seba cislo, prezvon ma a ja Ti zavolam a vysvetlim vsetko co chces vediet. Tel: 0918 981 054 Peter
Uživatelský avatar
le0n
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2007, 18:56
Bydliště: SK

Příspěvek od le0n »

ak mozem tak ti poradim este jednu vec. Co sa tyka samosvoru je to pekna vec len nezabudaj ze ti niekto musi rozobrat prevodovku vlozit tam isty medzikus znova to zlozit
a to tiez nieco stoji cize nerataj len samotnu cenu samosvoru rataj aj pracu, medzikus a nity ktorymi to tam znova prpoja. Dalsia vec je ta ze ked ti samosvor zopne tak samozrejme musis mat aj dobru spojku lebo ju nebudes stihat menit takze jedna vec ma suvis z druhou.
Mam v aute quaife takze viem o com hovorim na bezne jazdenie ani nevies ze ho mas pretoze je snekovy a ked mu zadelis tak hned velmi rychlo si spomenies ze tam je :)
vela stastia pri rozhodovani...
FRS 227HP 500NM, No Smoke No Fun :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“