problém Leon 1.9TDi 81kW AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém Leon 1.9TDi 81kW AHF
Zdravím vás..
Mám takový malý problém...Při jízdě normálním způsobem auto v naprostým pořádku...Ale jakmile potřebuji přidat např.z 1500 ot./min do 3500 auto škubne jako kráva,rosvítí se kontrolka protiprokluzu,která zustane svítit do vypnutí klíčku, chvíli se nic neděje(nereaguje na plyn) a jakmile kousek zpomalí zase jede...(kontrolka svítí pořad).VAG hlasí 17969 nastavení množství(N146)regulační odchylka...Podotykam ,že je připojený Powerbox...Můžu slyšet vaše názory???
Díky za pomoc...
Mám takový malý problém...Při jízdě normálním způsobem auto v naprostým pořádku...Ale jakmile potřebuji přidat např.z 1500 ot./min do 3500 auto škubne jako kráva,rosvítí se kontrolka protiprokluzu,která zustane svítit do vypnutí klíčku, chvíli se nic neděje(nereaguje na plyn) a jakmile kousek zpomalí zase jede...(kontrolka svítí pořad).VAG hlasí 17969 nastavení množství(N146)regulační odchylka...Podotykam ,že je připojený Powerbox...Můžu slyšet vaše názory???
Díky za pomoc...
Připojuji log co se odehraje pri onom skubnuti...
http://leteckaposta.cz/435329145
Při odpojenem powerboxu to neudela,auto jede jak ma ale vykon je nekde jinde...Podle logu nedosahuje turbo plnici tlaku a teda nehorazne kouri...
Jeste pripojuji log s odpojenym powerboxem...
http://leteckaposta.cz/387852017
Co stim provest,aby powerbox mohl byt pripojeny a prestalo to haprovat
http://leteckaposta.cz/435329145
Při odpojenem powerboxu to neudela,auto jede jak ma ale vykon je nekde jinde...Podle logu nedosahuje turbo plnici tlaku a teda nehorazne kouri...
Jeste pripojuji log s odpojenym powerboxem...
http://leteckaposta.cz/387852017
Co stim provest,aby powerbox mohl byt pripojeny a prestalo to haprovat

powerbox ti tam dá moc nafty , je to vydět na logu jak se rychle roztočí turbo v malech otáčkách sotva stihne regulovat a pak teprv vyběhne váha , ještě by to chtělo log jedničky aby bylo vydět vstřikované množství musí to pěkně zahulit vyhoď to a nech udělat chip
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
napis clenovi ´Huml´. Ten Ti spravi presne co potrebujes a ma dielnu v Brne.
www.rfauto.cz
www.rfauto.cz
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ahoj kolegové,tak problém se mi zjevil znovu,tentokráte už s odpojeným Powerboxem (uz týden je v popelnici),...Rozvedu více...-Při jízdě na dálnici-plyn na podlaze- kolem 180 km/h cukanec,-rožne kontrolka TCS (řízení smyku,program elektronické stabilizace ESP) auto přestane táhnout a nereaguje na plyn dokud nezpomalý tak na 80km/h...
Včera ten samý případ na dálnici stím rozdílem,že auto zastavilo úplně,motor zdechl a nešel za boha natočit.Nechal jsem si na dálnici přivést diagnostiku,závada-počátek vstřiku...Vymazal a asi na pátý pokus a delším točení motor naskočil naskočil...Ještě jeden postřeh...všimnul jsem si bubliny na přívodu paliva,což by mě asi moc nerozhodilo,ale poté co se mi podařlo natočit motor,tak v hadičce se obevilo na můj vkus vzduchu až dost,asi půl minuty tahal dost vzduchu...Hodlám se zaměřit na odvzdušnění palivové soustavy,ale myslím že problém se tímto nevyřeší.Prosím o vaše názory a postřehy,ještě jsem se stímto nesetkal...
Díky
Včera ten samý případ na dálnici stím rozdílem,že auto zastavilo úplně,motor zdechl a nešel za boha natočit.Nechal jsem si na dálnici přivést diagnostiku,závada-počátek vstřiku...Vymazal a asi na pátý pokus a delším točení motor naskočil naskočil...Ještě jeden postřeh...všimnul jsem si bubliny na přívodu paliva,což by mě asi moc nerozhodilo,ale poté co se mi podařlo natočit motor,tak v hadičce se obevilo na můj vkus vzduchu až dost,asi půl minuty tahal dost vzduchu...Hodlám se zaměřit na odvzdušnění palivové soustavy,ale myslím že problém se tímto nevyřeší.Prosím o vaše názory a postřehy,ještě jsem se stímto nesetkal...
Díky

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0