Chip by TDIfun na moji ,,vránu" ;-)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Stiflerman
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2009, 08:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetice n. Moravě

Chip by TDIfun na moji ,,vránu" ;-)

Příspěvek od Stiflerman »

Pro chip v Bohumíně jsem se rozhodl doslova za 5min 12.Tak jsem tedy po obědě vyrazil.Cestu 250km jsem zajel za necelé 3hod z Třebíče.Sjíždím si takhle z dálnice na Odry,když v tom nějakej provokatér v T5 chtěl závodit,tak jsem tomu šlápnul a nic,jen kouř a kouř a kouř.Dojel jsem tedy do Bohumína tak 70km/rychlostí.Otevřeli jsem kapotu a co nevidíme,sací hadice co jde od cooleru byla ruplá.Tím to ale nekončí.Zdeněk začal ladit.VAG se nechtěl spojit s RJ,jelikož je upadená zásuvka.Po načtení nám ukázal asi milion chyb.Další problém byl se simulátorem,který se nechtěl spojit s RJ,protože mi do ní jde stálé napětí,někomu se asi nechtělo měnit relé,tak to prasknul natvrdo,ale baterie na to nic neříká ikdyž to z ní stále sosá.Po první proměření hodnot se zjistila další závada,a to N75.Dali jsem tedy na zkoušku nový a vše už šlo celkem podle plánu.V autě už chip byl,mimochodem dělaný před cca. 1 měsícem u místního ,,GURU" :-D :-D.Takže si asi dokážete představit jak to vypadalo,když jsem musel jet do Bohumína.Při nastavení na skoro nejvyšší hodnoty,se nedalo dostat přes 110Hp,tak jsem začli řešit trysky,které jsem kupoval jako Sprint 520,ale kamoš mě doslova vomr.... a prodal mi luxusně ojeté slabé 66kW vstřiky s prý 40tis/km Sprinty 520.Takže jsem odjížděl se 112Hp a 280Nm.Průběh krouťáku je luxusní od 1700ot až do 5000ot,a ne jak předtím od 1900-2300!Minimální kouřivost a ostrý chod motoru se výrazně zjemnil.Takže ještě jednou díky a brzy při dalším navyšování výkonu AHOJ. :-D:-D
Seat Toledo 5P 1.9TDi 77kW BJB
Stiflerman
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2009, 08:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetice n. Moravě

Příspěvek od Stiflerman »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
[/img]
Seat Toledo 5P 1.9TDi 77kW BJB
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a kto bol ten miestny guru? sprav hanbu ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

JJ byla to docela pracicka, nejdrive se muselo auto osadit original programem. Prijel s tim ze to fouka 1.4 baru a praskla hadice. Pri mereni origa tlak rozdily 0,5 baru tak oprava regulace atd. Trysky rozdily i 2 mg mezi sebou... Nejake ty problemy s elektrikou atd. No vymen si trysky za 764 od Dieselpower a bude to dobre... Ted jde auto aspon za plynem a do otacek, nepada do nouzaku. Je fakt ,ze to je jak rikas"VRANA" z roku 96 (noteeth) (noteeth)
P.S. jo a dekujem Reeshovy za okamzite rychle poskytnuti originalu do auta.. :) :)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Na 96ku vizera super. Nemam pravdu koco? OOOO :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

jj, audi je audi. ked sa niekto o auto stará tak potom aj to auto vyzerá.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“