Chip by TDIfun na moji ,,vránu" ;-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Stiflerman
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 črc 2009, 08:38
- Bydliště: Kojetice n. Moravě
Chip by TDIfun na moji ,,vránu" ;-)
Pro chip v Bohumíně jsem se rozhodl doslova za 5min 12.Tak jsem tedy po obědě vyrazil.Cestu 250km jsem zajel za necelé 3hod z Třebíče.Sjíždím si takhle z dálnice na Odry,když v tom nějakej provokatér v T5 chtěl závodit,tak jsem tomu šlápnul a nic,jen kouř a kouř a kouř.Dojel jsem tedy do Bohumína tak 70km/rychlostí.Otevřeli jsem kapotu a co nevidíme,sací hadice co jde od cooleru byla ruplá.Tím to ale nekončí.Zdeněk začal ladit.VAG se nechtěl spojit s RJ,jelikož je upadená zásuvka.Po načtení nám ukázal asi milion chyb.Další problém byl se simulátorem,který se nechtěl spojit s RJ,protože mi do ní jde stálé napětí,někomu se asi nechtělo měnit relé,tak to prasknul natvrdo,ale baterie na to nic neříká ikdyž to z ní stále sosá.Po první proměření hodnot se zjistila další závada,a to N75.Dali jsem tedy na zkoušku nový a vše už šlo celkem podle plánu.V autě už chip byl,mimochodem dělaný před cca. 1 měsícem u místního ,,GURU"
.Takže si asi dokážete představit jak to vypadalo,když jsem musel jet do Bohumína.Při nastavení na skoro nejvyšší hodnoty,se nedalo dostat přes 110Hp,tak jsem začli řešit trysky,které jsem kupoval jako Sprint 520,ale kamoš mě doslova vomr.... a prodal mi luxusně ojeté slabé 66kW vstřiky s prý 40tis/km Sprinty 520.Takže jsem odjížděl se 112Hp a 280Nm.Průběh krouťáku je luxusní od 1700ot až do 5000ot,a ne jak předtím od 1900-2300!Minimální kouřivost a ostrý chod motoru se výrazně zjemnil.Takže ještě jednou díky a brzy při dalším navyšování výkonu AHOJ.
:-D
Seat Toledo 5P 1.9TDi 77kW BJB
-
Stiflerman
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 črc 2009, 08:38
- Bydliště: Kojetice n. Moravě
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
JJ byla to docela pracicka, nejdrive se muselo auto osadit original programem. Prijel s tim ze to fouka 1.4 baru a praskla hadice. Pri mereni origa tlak rozdily 0,5 baru tak oprava regulace atd. Trysky rozdily i 2 mg mezi sebou... Nejake ty problemy s elektrikou atd. No vymen si trysky za 764 od Dieselpower a bude to dobre... Ted jde auto aspon za plynem a do otacek, nepada do nouzaku. Je fakt ,ze to je jak rikas"VRANA" z roku 96

P.S. jo a dekujem Reeshovy za okamzite rychle poskytnuti originalu do auta..

P.S. jo a dekujem Reeshovy za okamzite rychle poskytnuti originalu do auta..


