
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- sharan.carat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 27 led 2009, 17:14
Ahoj, to na sharana pasuje spojka z ATD? Já myslel,že je tam spojka z Mondea, když to Forďáckou převodovku...sharan.carat píše:Tak jsem také vyměnil původní dvouhm.set 220 za ATD 228. Pedál je měkký jak z cukru, motor je na volnoběh neklidnější...


Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- sharan.carat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 27 led 2009, 17:14
To jo, ale setrvák dáváš pořád na VW motor.Thopr píše:Ahoj, to na sharana pasuje spojka z ATD? Já myslel,že je tam spojka z Mondea, když to Forďáckou převodovku...sharan.carat píše:Tak jsem také vyměnil původní dvouhm.set 220 za ATD 228. Pedál je měkký jak z cukru, motor je na volnoběh neklidnější...![]()
Takže setrvák z ATD, jinak lamela, ložisko a přítlačák z Mondea, jo?Tomas.cz píše:To jo, ale setrvák dáváš pořád na VW motor.Thopr píše:Ahoj, to na sharana pasuje spojka z ATD? Já myslel,že je tam spojka z Mondea, když to Forďáckou převodovku...sharan.carat píše:Tak jsem také vyměnil původní dvouhm.set 220 za ATD 228. Pedál je měkký jak z cukru, motor je na volnoběh neklidnější...![]()
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Nazdar chlapi, mám Seat Ibiza rv 2003 1.9 tdi PD 74kw, typ motoru ATD zajímalo by mě jestli má tento typ motoru v mém seatovi taky jednohmotnostní setrvačník nebo je tam dvojhmota. Budu měnit spojkovou lamelu a chtěl bych tam rovnou dát set který přenese vyšší kroutící moment. Případně rovnou poradte jaký set koupit do 400 nmmiš píše:Tak tak, mám ho na ponku (ATD 2003) a at koukam jak koukam furt jednohmotaTDI tech píše:Tvoji mechosi nemaju pravdu. U Fobii ATD (Euro3) je jednohmota, a u AXR (Euro4) je dvojhmota.boobika píše:ahoj
zajímala by mne jedna věc - v tomhle tématu jsem se dočetl, že se poměrně často používá normální setrvák z motoru ATD na motory, kde byl původně dvouhmotový.
ovšem v manuálu píšou (plus mi to tvrdili ještě mechoši), že u fábie s motorem ATD (1.9 74kW) je dvouhmotový setrvačník.
lišilo se to nějak rokama nebo mi kecají a je tam normální?
díky
prosim o radu
ahoj pane Huml potřeboval bych poradit ohledně spojky a setrváku:
mám VW GOLF V 12/2005 1,9 TDI 77KW a mam to nachipovane na 130koni ale odchazi mi spojka -klouze jakou tam mam dat spojku?????? nebo jak to vidis- aby to vydrzela spojka kdyz tam dam uplne novou, dekuji za odpoved!! ahoj
mám VW GOLF V 12/2005 1,9 TDI 77KW a mam to nachipovane na 130koni ale odchazi mi spojka -klouze jakou tam mam dat spojku?????? nebo jak to vidis- aby to vydrzela spojka kdyz tam dam uplne novou, dekuji za odpoved!! ahoj
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 23 lis 2008, 20:34
- Bydliště: Staré Purkartice
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Zdravím...jde dát nějaka jednohmota do A čtyřky 1.8T 120kw 5q quatro kod motoru AEB r.v.2003? Kamošovi na ni odchazí spojka tak to chceme řešit.Předem dík.
Re: prosim o radu
golfinek píše:ahoj pane Huml potřeboval bych poradit ohledně spojky a setrváku:
mám VW GOLF V 12/2005 1,9 TDI 77KW a mam to nachipovane na 130koni ale odchazi mi spojka -klouze jakou tam mam dat spojku?????? nebo jak to vidis- aby to vydrzela spojka kdyz tam dam uplne novou, dekuji za odpoved!! ahoj
Jde tam jednohmota , p.huml nám ju montil do dvou aut. Původních 77kw TDI .
Po neděli ju dávám do svojeho 77 kw

Dám fotky.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- sharan.carat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 27 led 2009, 17:14