zapojení řj 1.8 T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zapojení řj 1.8 T
nemáte někdo čísla pinů řj AUM 1.8T octavia
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
piny osadzene musia byt kable su natiahnute do cierneho konektora ktory najdes vo vodnom zlabe pod torpedom
obr.14
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... pomatu.htm
obr.14
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... pomatu.htm
Este som VAG co ma mech. skrtiacu klapku s tempomatom nevidel. Ako si ma RJ nastavit bohatost zmesi na udrzanie potrebnych otacok motora pre urzanie konstantnej rychlosti ked nevie pohnut skrtiacou klapkou??? Nechcem vediet na aku bohatu zmes by musel bezat motor pri zatorenej skrtiacej klapke aby udrzal napr. 2500ot./min. (ak by vobec na takuto presitenu zmes este bezal).Huml píše:ve schématech je, že ty káble tam vedou jen u naftových motorů, u benzínů ne, a za další, proč by neměl jít tempomat u motoru s plynovým lankem, běžně se s tempomatem dodávaly, jinak ty piny jsou jak píše Holz, i já to tak našel
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 195
- Registrován: 10 říj 2008, 17:02
- Bydliště: všude doma
Presne jak pisou kluci auto s lankovym plynom moze mat tempomat ale je ina skrtiaca.
tu je uz zminena 1,6tkova
http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtic ... a-6_6.html
tu je uz zminena 1,6tkova
http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtic ... a-6_6.html