zapojení řj 1.8 T

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

zapojení řj 1.8 T

Příspěvek od 1pavel »

nemáte někdo čísla pinů řj AUM 1.8T octavia
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Obrázek
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

dík tohle jsem potřeboval
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

můžete mě napsat zapojení tempomatu do téhle jednotky co jsem našel zapojení na piny 34 35 36 46 to není některé jsou obsazený
Obrázek
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pokial ma mech. ovladanu skrtiacu klapku tak na tempomat zabudni. Pokial sa jedna o vyssie spomenute AUM to ma EPC takze tempomat sa da spravit. Dielensku prirucku nemas?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

je to AUM s EL klapkou , dílenskou příručku nemám :( mám schémata zapojení od vw , ale to zapojení neodpovídá
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

piny osadzene musia byt kable su natiahnute do cierneho konektora ktory najdes vo vodnom zlabe pod torpedom

obr.14
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... pomatu.htm
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

GolfinoIV píše:piny osadzene musia byt kable su natiahnute do cierneho konektora ktory najdes vo vodnom zlabe pod torpedom
to právě nejsou prej škoda občas takle šetří a to je provedení LK
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Já bych to viděl- 38, 76, 75, 57, jsou zapojeny do T10e- 3, 9, 1, 2, je to černý konektor pod stěrači. Čao. ( Ber to s rezervou- podklady VW)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ve schématech je, že ty káble tam vedou jen u naftových motorů, u benzínů ne, a za další, proč by neměl jít tempomat u motoru s plynovým lankem, běžně se s tempomatem dodávaly, jinak ty piny jsou jak píše Holz, i já to tak našel
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Huml píše:ve schématech je, že ty káble tam vedou jen u naftových motorů, u benzínů ne, a za další, proč by neměl jít tempomat u motoru s plynovým lankem, běžně se s tempomatem dodávaly, jinak ty piny jsou jak píše Holz, i já to tak našel
Este som VAG co ma mech. skrtiacu klapku s tempomatom nevidel. Ako si ma RJ nastavit bohatost zmesi na udrzanie potrebnych otacok motora pre urzanie konstantnej rychlosti ked nevie pohnut skrtiacou klapkou??? Nechcem vediet na aku bohatu zmes by musel bezat motor pri zatorenej skrtiacej klapke aby udrzal napr. 2500ot./min. (ak by vobec na takuto presitenu zmes este bezal).
milhausek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 10 říj 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: všude doma

Příspěvek od milhausek12 »

tempomaty na motoru s mech. skrtici klapou se delaly, jak 1.6 tak i 1.8T... klapka ma servomotorek!!
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

Presne jak pisou kluci auto s lankovym plynom moze mat tempomat ale je ina skrtiaca.
tu je uz zminena 1,6tkova
http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtic ... a-6_6.html
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

milhausek12 píše:tempomaty na motoru s mech. skrtici klapou se delaly, jak 1.6 tak i 1.8T... klapka ma servomotorek!!
Tak potom uz hej. Preto mi to nebolo jasne.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

takže je to toto zapojení , sice to je ze staršího roku než auto , ale snad to bude ono
Obrázek
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“