repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kčLEMRA.NET píše:Mám skoro stejné hodnotynogis píše:Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou ccaMirekX píše:přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější...
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500
195 Ps a 450Nm ARL??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- LEMRA.NET
- Sběrač informací
- Příspěvky: 42
- Registrován: 19 srp 2009, 07:54
- Bydliště: LBC
- Kontaktovat uživatele:
a mysliš že mam nechat rovnou vyultrazvukovat a zkontrolovat na stolici všechny nebo na to srat ?cupra píše:repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kčLEMRA.NET píše:Mám skoro stejné hodnotynogis píše: Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500
Ibiza AFN
Sharan AFN
Sharan AFN
já bych zkusil přehodit vstřiky třeba 2-3 mezi sebou a uvidíš hned. Práce na chvilkunogis píše:O víkendu chci změřit kompresi, pak uvidím. Začínám od nejjednodušších věcí. Každopádně radost z toho nemám...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Protože jsem blbej, tak se znovu zeptám. Chystám se prohodit ty vstřiky a proč je 3.válec špatný když dává víc? Není špatný spíš 4., když dává míň a ten 3. to dorovnává? Nerozumím tomu, tak mě nekamenujte.nogis píše: Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
A pokud to fakt bude vstřikem jste pro koupi jetého nebo nového? Mám strach, když koupím jeden nový, aby nenastal stejný problém, když ty tři už mají něco za sebou.
to MirekX: Máš SZ
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Tak mi to nedalo, shodil jsem víko a seřídil vahadla na vstřikách (klasika utáhnout a o 180st. povolit). Neměl jsem čas mrknout na hodnoty na teplým motoru, ale na studeným to teď vypadá následovně:
1. +0,09
2. +0,02
3. -1,01
4. +0,82
Co si o tom mám myslet v porovnání s tím, jak to vypadalo předtím?
1. +0,09
2. +0,02
3. -1,01
4. +0,82
Co si o tom mám myslet v porovnání s tím, jak to vypadalo předtím?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Už jsem celkem v koncích, šel jsem vyměnit o-kroužky na vstřikách, tak jsem to naposled zkusil. Má podle vás cenu je měnit? Dělá si to co chce, pokaždé jiné hodnoty.
Studený 5st.C ..... Teplý 90st.C
1.válec +1,80 ..... 1.válec +0,21
2.válec -0,80 ..... 2.válec +0,16
3.válec -0,80 ..... 3.válec -1,15
4.válec +1,80 ..... 4.válec +0,75
Když mrknete na ty hodnoty o kousek nahoru, jaký na to máte názor.
Studený 5st.C ..... Teplý 90st.C
1.válec +1,80 ..... 1.válec +0,21
2.válec -0,80 ..... 2.válec +0,16
3.válec -0,80 ..... 3.válec -1,15
4.válec +1,80 ..... 4.válec +0,75
Když mrknete na ty hodnoty o kousek nahoru, jaký na to máte názor.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
... only S764