Řeším Scouta 4x4, který občas po přeřazení škubne. Někdy málo, někdy hodně. Většinou z 1. na 2. stupeň. Dlouho mi to zákazník říkal, ale nikdy to nebyl schopen "nasimulovat" ,až dneska se to stalo i mně.
Motor na zlomek sekundy škubne, jako by vypnul vstřik.
V drtivé většině je to po přeřazení a následné akceleraci z 1 na 2 (podle síly akcelerace se odvíjí i síla škubnutí) méně často z 2 na 3.
ŘJ bez chyb. Nemá někdo nápad čím to může být?
Chtěl jsem odpojit EGR, ale má to DPF a je potřeba s tím pár dní jezdit, aby se to projevilo. Popř. mě napadl samotný DPF... Netušíte, jak se projevuje jeho regenerace, nebo jak vagem zkontrolovat jeho stav?
Haldex to nedělá, po tom jsme šli první, protože slyšel při tom škubnutí zachrastit něco vzadu, ale to byl asi kardan, nebo rozvodovka, jak se vymezily vůle. Každopádně to dělá i bez kardanu...
Díky za nápady a rady
