2.0 dti

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patastuning
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2009, 16:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Hněvkovice

2.0 dti

Příspěvek od patastuning »

Zdravim všechny odborníky,nenastartuje mi Opel Zafira 2.0dti,diagnostika mi napsala že 17 EXISTUJE. signál otáček motoru není k dispozici,můžete poradit,diky tam jsou totiž dva snímače, jeden počtu otáček a druhej jsem nenašel,kdžtak napište kde ho najít,dík
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Re: 2.0 dti

Příspěvek od joe »

patastuning píše:Zdravim všechny odborníky,nenastartuje mi Opel Zafira 2.0dti,diagnostika mi napsala že 17 EXISTUJE. signál otáček motoru není k dispozici,můžete poradit,diky tam jsou totiž dva snímače, jeden počtu otáček a druhej jsem nenašel,kdžtak napište kde ho najít,dík
druhy je v cerpadle.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

jedem je na viku na hlave z pravej strany-snimac pozicie vacky,jeden je na bloku motora tiez z lavej strany ale na spodku tesne u olej vany,a jeden je v cerpadle ;),a tvoj problem je asi v cerpadle premejaj vsak aj tie dve cidla co su na motore ohm metrom prip oscilom
patastuning
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2009, 16:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Hněvkovice

2.0 dti

Příspěvek od patastuning »

Zdravim všechny,auto už jezdí,přisávala jedna hanička u čerpadla
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Zdravím mám problém se Zafirou, auto jede i startuje normálně akorát když jedu normální klidnou jízdou v nižších ustálených otáčkách tak se rozsvítí auto s klíčem (kontrolka MIL nesvítí) jen to auto s klíčem a auto se nevytočí víc jak do myslím 3000ot a modře kouří,ale jen vypnu a zapnu klíček,stačí na chvilinku a motor zas jede normálně,akorát když prostě jedu normální jízdou tak se rozsvítí kontrolka a auto netáhne a točí jen do 3000ot a modře kouří a při těch 3000ot je jak omezovač a trošku škube,ale jen v tom "omezovači" 3000ot...
jinak po tom když vypnu a zapnu klíček když to netáhne a svítí ta kontrolka auta s klíčem,tak po vypnutí a zapnutí žádná kontrolka nesvítí a rozsvítí se zas až když to přestane táhnout
EGR je v pořádku... Nevím na co se víc zaměřit,zkoušel jsem to obyč EOBD diag a bez závad... ještě zkusím lepší diag,ale myslím že to bude taky bez závad...

PROTO PROSÍM O JAKOUKOLI RADU.... PŘEDEM DĚKUJI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9206
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

typnu si ovládání egru či vadnou membránu na ovládání klapek.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

egr je tady ovládán elektricky a klapky sice podtlakem ale teoreticky by ty klapky blbnout mohly, jenže je mi divný že to pak modře kouří jak kdyby kapal vstřik nebo tak něco,ale zas je divný že to jede jinak normálně...
Odpovědět

Zpět na „Opel“