EGR ventil - netesnost??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

a to tece pres ten ventil? takze sundam te horni plech, do ktereho jde ta hadicka a vyhodim ventil ven? pak udelam zavitnikem zavit a do nej nasroubim na podlozku sroub a blech vratim zpet? nebo uz nemusim?

Obrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

plech nemusíš je to na tobě
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

aka tam je zhruba diera kde sa reze zavit ? nerad bych to rozkuchal a potom nemal vhodny zavitnik :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

ja som tam dával M12
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

no když vyrazíš to futro tak tam máš cca 10mm takže M12xco máš (noteeth)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Tom.s píše:no když vyrazíš to futro tak tam máš cca 10mm takže M12xco máš (noteeth)
to hadam najdu, to neni extrem jak M22 (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

No já mám taky s největší pravděpodobností stejnej problém, taky mi trochu oleje teče od toho ventilu a turbo občas při prudký akceleraci tak divně foukne. Chci se zeptat jestli to má vliv i na výkon motoru?
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

co myslíš když ti utíká tlak co má jít do motoru
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

tim plechem jsem myslel to "viko". takze nejakym zahadnym zpusobem sundam viko č.1 a pak vemu zavitnik a udelam zavit M12 nekde v telese č.2 a pak tam nasroubim sroub a opet zadelam vikem č.1? a co ten ventil?ten tomu zavitniku nevadi?
zitra to rozdelam a budu moudrejsi :)

Obrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

Andy-CZ píše:No já mám taky s největší pravděpodobností stejnej problém, taky mi trochu oleje teče od toho ventilu a turbo občas při prudký akceleraci tak divně foukne. Chci se zeptat jestli to má vliv i na výkon motoru?
melo by to foukat (teda aspon me) bud kdyz rychle akcelerujes a pustis plyn nebo pri rychlem seslapnuti plynu a prerazeni. Pri samotne akceleraci by nic odfukovat nemelo, pokud to teda nesyci.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

ano sundáš to víčko.
pak uvdíš membránu ta je spojená s hřídelkou na jejímž konci je kuželka kterou musíš odstranit abys to vytáhl(označeno červeně )
pak vyrazíš futro ve kterém je uložená ta hřídelka
pak závit+ucpávkaObrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

no ja to urcite nejak pos... a jeste se budu stokrat ptat, ale diky za radu a zitra na to vlitnu :) takze sroub taktez M12? :)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

jo (LOL)
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 22 říj 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimyj »

kolik tak stojí nový? tedy za kolik (nejnižší cena) se dá sehnat?
Octavia I 1,9 tdi ASV, r.v. 2001
Pampaliny
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 19 dub 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pampaliny »

v elitu jsem to videl neco pres 3 litry.. ;)
VW Passat Variant 1,9TDI 85KW, AJM, model 1999
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“