predehrivani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slava.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 04 lis 2007, 22:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od slava.s »

jj jasny diky moc.Spis sem myslel po elektricky strance,mi stale vrta v hlave to minus tech relatek,proc jde na to rele zhaveni,to preci nazhavi a pak rozepne a ty relatka preci nemuzou sepnout,kdyz nemaji -
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dodělal jsem si na mechanice ty origo 3 svíčky přez vypínač, mám zapojené jen 2 (bál jsem se kvůli altíku) a i tak je to znát dost, sice to po nastartování nefouká ihne teplý vzduch, ale motor se ohřeje asi na polovičním úseku než bez toho výhřevu.
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

ako je to teda s účinnosťou tohto systému, mám to v aute, ale funguje to asi tak, ze keby som nemal v aute výhrev sedačiek, tak radšej chodim busom, aby som neprišiel o kríže.
prejdem aj 15 km a auto zohriate tak na 40-50 stupnov. napíšte prípadné skúsenosti po výmene tých žhavičov, postrehy, zmeny chovania.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
slava.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 04 lis 2007, 22:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od slava.s »

jj jasny to ja chci taky,jen jak sem psal nechtelo mi to chodit.Jak to mas zapojeny ty?je mi jasny,kdyz zrusim to puvodni zapojeni(pripojim to primo na - a prez vypinac spinat ty rele),ale ja chci aby to chodilo prez jednotku i prez vypinac.Dal sem tam ochrane diody.(rele funguji,svicky tak fungujou)ted mam vytizeni altiku kolem 40%.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

puci píše:ako je to teda s účinnosťou tohto systému, mám to v aute, ale funguje to asi tak, ze keby som nemal v aute výhrev sedačiek, tak radšej chodim busom, aby som neprišiel o kríže.
prejdem aj 15 km a auto zohriate tak na 40-50 stupnov. napíšte prípadné skúsenosti po výmene tých žhavičov, postrehy, zmeny chovania.
Tak to bych zkontroloval jestli ti to vůbec funguje, měli jsme to doma v O1 ALH a tam v zime při běžné jízdě po rovině lezl teploměr téměř před očima nahoru. Předtím bylo Toledo 1Z a to v mrazech pořádně topilo po 15 a víc km.

Dodělal jsem si to v G2 mtdi, ted ráno když je kolem 0°C, tak mám teploměr na půlce tak po ujetí 3km, ale prvních asi 700-800m jedu docela do kopce, jedu to v klidu na 3ku.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slava.s píše:jj jasny diky moc.Spis sem myslel po elektricky strance,mi stale vrta v hlave to minus tech relatek,proc jde na to rele zhaveni,to preci nazhavi a pak rozepne a ty relatka preci nemuzou sepnout,kdyz nemaji -
Co resis, napajení relatek je od pojistky plusem, a pocitac ukustruje minus tot vse. Lze tam dat odelovací diodu a ukostrovat je dodatecne, pritopit si dýl :D Otazkou je co na to pocitac, nemel bi poznat že jsou bokem zapnutý. pravdou je že si bere jedna 15A a k tomu svitis tak mužes altik pretižit a zavarit si, bud odejde umernovac a nebo stator. Sice sou ty Boschovo altiky odolný ale nadarmo to pocitac podle vytížení neřídí. Spis se skouselo resení s odporem pro teplotní cidlo ktere udavalo teplotu o 20 stupnu nižsí než byla skutecna chl.kap dosahlo se toho že vyhřivaly dyl, misto do 50 tak do 70 pak se odpor odpojil. Díky teplomeru lhaři kery u VW sidí lze zjistit 70 stupnu, konkretne 75 presne, pri 75 stupníh ukaže rucka na budikah 90, to je bod kdy je treba odpor odpojit. Na zbylíh skutecnýh 90stupnu se už motor dohreje sam. Taky je dobrý pokud skrabes okna apod. to mít natocený a vetrak vubec nepoustet aby se voda v motoru ohrala. A když jedes tak pokud není ohratý aspon na70 budikove nepoustet topení na plno, nadoraz na cervenou jen tak na ctvrtku max pulku a motorek na 1 pokud to jde. Je spousta debilu co to nadrchnou a hned vse na plný kule a cekaj až to zacne rozmrzat, v takovýmto pripade to nerozmrzne nikdy, jelikož co se v motoru ohreje se ihned topením vychladí. :P
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Zdeněk M píše: .... A když jedes tak pokud není ohratý aspon na70 budikove nepoustet topení na plno, nadoraz na cervenou jen tak na ctvrtku max pulku a motorek na 1 pokud to jde. Je spousta debilu co to nadrchnou a hned vse na plný kule a cekaj až to zacne rozmrzat ....
Když to pouští ŘJ, tak ji nezajímá kolik tepla chceš ty? To prostě vždycky spustí ohřev vody?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Kolega si v OI udělal vypínač a už takhle funguje druhý rok a je maximálně spokojený. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

nogis píše:Kolega si v OI udělal vypínač a už takhle funguje druhý rok a je maximálně spokojený. ;)
ja tiez :D :D :D
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

boh chráň zabudnúť vypnúť.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

midnight_man píše:boh chráň zabudnúť vypnúť.
cez termostat z pracky ktory to zaplne pod 40 stup a vypne nad 60 sa to nestane...mam ho na vystupnej hadici z radiatoru kurania...je ocelova...
tak to mam ja...a termostat dostane v kazdom lepsom servise pracok za cca 3E a je velky asi jak male rele...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

nogis píše:Kolega si v OI udělal vypínač a už takhle funguje druhý rok a je maximálně spokojený. ;)
Jde to už jsem to taky upravoval, jen řikam že jedna bere 15A krat 3 a 15A za svetla a je to 60A na volnobeh 60A altik na volnobeh neda to si to bere proud s baterky. Tomu co sem to udelal poprvý na vypinac to hned pozapinal po startu a svitil po 3 dneh to nenatocil tak když se to pustí rozumne tak to chodí dobre.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

nedelal jste nekdo externi prihrev nejakou skatuli do ni 3-4 zhavicky a dat to na vodni okruh a napajet to externe ? aby byla rano ohrata voda ?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

syncon píše:nedelal jste nekdo externi prihrev nejakou skatuli do ni 3-4 zhavicky a dat to na vodni okruh a napajet to externe ? aby byla rano ohrata voda ?
Existuje to, daval jsem to do sanitek T4 2,5TDI je to prutokový ohrivac s termostatem a obehovým cerpadlem na 220V aby nekurvily motory, vystrelý a maj to už ohratý. ;)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Zdeněk M píše:
syncon píše:nedelal jste nekdo externi prihrev nejakou skatuli do ni 3-4 zhavicky a dat to na vodni okruh a napajet to externe ? aby byla rano ohrata voda ?
Existuje to, daval jsem to do sanitek T4 2,5TDI je to prutokový ohrivac s termostatem a obehovým cerpadlem na 220V aby nekurvily motory, vystrelý a maj to už ohratý. ;)

a nejakej web nebo kontak na prodejce nemas ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“