"vanocni stromecek " ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Hele možná trochu mimo, ale když už jsi zkoušel všemožné a nic... přece jenom je to trapná elektronika... co zkusit pořádně projít kostřící body :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

Slavkov píše:Hele možná trochu mimo, ale když už jsi zkoušel všemožné a nic... přece jenom je to trapná elektronika... co zkusit pořádně projít kostřící body :)
ty zakladni jsem prosel .. ,ale muzu se na ne podivat jeste jednou ..

dokaze nekdo poradit,kde vsude se kostrici bidy nachazi .. ??

P.S. preci jen jsem elektrikar nikdy nebyl a asi nikdy nebudu .. ;)
muttm151
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 bře 2008, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od muttm151 »

Řešení od Škoda.
Spojení offline
Technická produktová informace Číslo případu: 2014649/2
Výpadky funkce panelu přístrojů Datum zveřejnění: 14.4.2008

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Výpadky funkce panelu přístrojů (4.7-520.1)

Při volnoběhu, za jízdy nebo při zapnutí stěračů dojde k výpadku ukazatelů a vynulování denního počítadla km a hodin. Vynulování denního počítadla km a hodin je důležitým průvodním projevem této závady.
Tato instrukce se týká pouze vozidel Fabia s motorizacemi 1,0/37 kW, 1,4/44 kW a 1,4/50 kW. Instrukce slouží pouze jako vodítko při hledání příčin závady. Každá závada panelu přístrojů nemusí být odstraněna zde uvedeným způsobem, jedná se pouze o nejčastější námi zjištěné příčiny popisovaného projevu.

Technické pozadí

A) Podpětí na napájení panelu přístrojů, způsobené např. zapnutím stěračů.
B) Přepětí na napájení panelu přístrojů, způsobené indukcí napětí v palubní síti vozidla.

Panel přístrojů je vybaven ochranou proti napěťovým špičkám z důvodu možného poškození elektronických součástek. Pokud napěťová ochrana vyřadí panel přístrojů z funkce, dochází k podobnému projevu, jako by byl panel odpojen od napájecího napětí (dojde k vynulování hodin a denního počítadla km).

Zavedení v sérii

Opatření

A) Kontrolou, popř. zkušební jízdou zjistit, v jakém režimu nebo při zapnutí kterého spotřebiče k podpětí v napájení panelu přístrojů dochází. Obvyklou příčinou je závada motorku stěračů. Pokud se tato příčina skutečně prokáže, doporučujeme nahradit původní motorek stěračů motorkem s varistorem (číslo dílu s indexem „A“). Jestliže se výměnou motorku závada neodstraní, doporučujeme kontaktovat formou žádosti o technickou radu oddělení TSC.

B) K přepětí v palubní síti dochází vlivem indukce napětí z vysokonapěťových komponentů zapalování motoru. Dle provedených analýz je projev způsoben zapalovacími svíčkami před koncem jejich životnosti nebo jinak vadnými, případně použitím neoriginálních zapalovacích svíček. Doporučujeme výměnu všech zapalovacích svíček. Je nutno použít výhradně svíčky schválené pro daný typ motoru (viz níže uvedená tabulka). Pokud se výměnou zapalovacích svíček závada neodstraní, doporučujeme výměnu zapalovací lišty a jestliže je i nadále výsledek opravy negativní, doporučujeme kontaktovat formou žádosti o technickou radu oddělení TSC.

Pokyny k originálním dílům

Schválené typy zapalovacích svíček:

1,0/37kW NGK BKR6ETA-10 101 000 065AA
1,4/44,50 kW Champion RC89PYC
Brisk DR15TC 101 000 049AC
101 000 060AA
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

já vám říkal že to mohou dělat i svíčky... každopádně to aktuální zdělení je super snad ti to pomůže... muttm151: klobouk dolů :o
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

ja jsem ten clanek zhltl jak malinu .. :) muttm151 - diky moc .. ;)

je to super,uvidime,jak dlouho se budu radovat .. svicky jsem koupil presne dle odkazu v clanku a jiz druhy den bez problemu .. tak uvidime .. budu dale informovat,jak jsem na tom .. :)

jeste jednou zatim vsem diky .. ;)
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

kluciiiii,takze ujeto dalsich cca 50 km a zatim v pohode .. ;)

zeptam se ale na jinou vec .. budu asi nasledne bojovat s tim ABK .. jak uz jsem psal v jinem postu - ta chybova hlaska nam nejde vymazat .. ale zkusim zajet do skodovky a nechta ji vymazat tam ..

a ted k otazce .. pokud bych neuspel , co by to znamenalo .. ?? novy volnat s bagem ?? novy pouze bag ?? nova ridici jednotka bagu ?? :?

diky moc za rady .. :)
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Napiš co ti hlásí přesně. Takhle jsou to jen dohady. A jestli to nejde smazat u známého, jakýkoliv Vagem, tak ve škodovce ti taky nepomůžou. Zbytečná cesta.
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

dneska to zkusime s kamosem smazat a pokud se nepodari,opisu si ty chyby a pak je sem postnu .. ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak smazat chyby se samozřejmě nepodařilo. Auto má jen jeden pytel. Ihned po smazání vypíše znova tyto chyby:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 909 605 H
Komponent a/nebo - verze: 03 AIRBAG VW5 0004
Kódodvání softwaru: 12339
Kód opravny: WSC 13765
3 Nalezeny chyby:
01299 - Diagnosticke rozhrani datove sbernice (J533)
49-10 - bez komunikace - Sporadicky
65535 - rid.jedn. vadna
00-10 - - - Sporadicky
00588 - Roznetka airbagu (strana ridice) (N95)
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadicky

Takže to vypadá na ten známej problém s jednotkou pytlů 65535. Zajímavý je, že sme tu jednotku načetli asi dvacetkrát, chyby byly odmazány a no problem. A po jednadvacáty bum.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

takze jsem trosku patral po netu a dosel jsem k nasledujicimu zaveru ..

65535 - rid.jedn. vadna - tato serie byla pry vadna .. 6Q0 909 605 H (A)? ... je to serie bagu z let 2000 - 2001 .. coz by odpovidalo .. :(
chyba se projevi az po nacteni akcnich clenu , pri klasickem scanovani jednotky je vse v poradku az do zminovaneho nacteni akcnich clenu - Pajo,tusis,zda jsme neco takoveho delali .. ?? :?

reseni : jedine preflashovat jednotku bagu,ale na to asi budem s kamosem kratky ..

Paja 19 mi psal,ze na to existuje nejaky programek,ktery jede pod DOSem - jakysi airbag.exe .. a jede pod kabelem kkl vag-com .. co vy na to .. ?? :)

tady jsem nasel odkaz ..

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 1f4d92df1b

jelikoz ale mam myslim notas pouze s USB a ne COM portem tak to asi nedam .. nekdo z okoli Pardubic se nenasel .. ?? diky moc .. ;)
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Re: "vanocni stromecek " ...

Příspěvek od amigo »

knedlik píše:Ahojda vsem,vim,ze toto je forum o naftovych motorech,ale uz jsem se tady hodne dozvedel a to mam Fabii 1.4 Mpi .. :) takze zkusim dotaz a doufam,ze dokazete poradit .. ;-)

predem podotykam,ze jsem si tady o tom problemu precetl vse,hodne veci jsem zkusil,ale vysledek porad zadny .. a uz jsem vazne zoufaly ..

takze asi pred rokem mi zacal svitit bag .. po vymazu vagem vzdy chvili sekal dobrotu,ale po nejake dobe se zase rozsvitil .. zacal jsem se na tento problem soustredit a zjistil jsem,ze se rozsvecuje pri tzv. " restartu " komplet palubky .. cili,ze se rozsviti najednou skoro vsechny kontrolky,rucicky spadnou a a zase se vse vrati do normalu .. nekdy bag zhasnul,nekdy ne .. vinu jsem prikladal jednoznacne kabelovemu svazku .. jiz tou dobou byl vyvesen a odmotan .. znamy me ho jeste komplet prtekontroloval a opravil nejake vetve,ktere se mu zdaly spatne .. jezdil jsem asi dva dny a opet " vanocni stromecek " .. situace se postupne zhorsovala .. po zkratu zustalo svitit mazani a kontrolka servorizeni .. ,ktere po nejake dobe prestavalo fungovat .. a podobne .. pokud jsem ale zhazl motor a znovu nastartoval,vse bylo v poradku .. jinak pristrojova deska vymenena,takze ta v neporadku nebude .. ted o vikendu jsem s kamradem rozdelal celou palubku,zkontroloval vsechny kabely,konektory,zda neni nekde neco vyklepaneho,vyjiskreneho a podobne .. nikde jsme nic nenasli .. a dela to porad ..

dokazete prosim nekdo poradit,co delat dal .. ?? v aute je dodelany originalni central,okenka v elektrice,tempomat,ale vse od lidi,kteri tomu rozumi a neverim,ze by nekde udelali chybu ..

jsem z Pardubic,kdyby nahodou nekdo vedel o nekom sikovnem z okoli .. :-)

diky moc vem za rady a poznatky ..

Knedlik .. ;)
Vadne servoriadenie-skrat can bus.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Obrázek
(LOL) (LOL) (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Re: "vanocni stromecek " ...

Příspěvek od m_toy »

amigo píše:
knedlik píše:Ahojda vsem,vim,ze toto je forum o naftovych motorech,ale uz jsem se tady hodne dozvedel a to mam Fabii 1.4 Mpi .. :) takze zkusim dotaz a doufam,ze dokazete poradit .. ;-)

predem podotykam,ze jsem si tady o tom problemu precetl vse,hodne veci jsem zkusil,ale vysledek porad zadny .. a uz jsem vazne zoufaly ..

takze asi pred rokem mi zacal svitit bag .. po vymazu vagem vzdy chvili sekal dobrotu,ale po nejake dobe se zase rozsvitil .. zacal jsem se na tento problem soustredit a zjistil jsem,ze se rozsvecuje pri tzv. " restartu " komplet palubky .. cili,ze se rozsviti najednou skoro vsechny kontrolky,rucicky spadnou a a zase se vse vrati do normalu .. nekdy bag zhasnul,nekdy ne .. vinu jsem prikladal jednoznacne kabelovemu svazku .. jiz tou dobou byl vyvesen a odmotan .. znamy me ho jeste komplet prtekontroloval a opravil nejake vetve,ktere se mu zdaly spatne .. jezdil jsem asi dva dny a opet " vanocni stromecek " .. situace se postupne zhorsovala .. po zkratu zustalo svitit mazani a kontrolka servorizeni .. ,ktere po nejake dobe prestavalo fungovat .. a podobne .. pokud jsem ale zhazl motor a znovu nastartoval,vse bylo v poradku .. jinak pristrojova deska vymenena,takze ta v neporadku nebude .. ted o vikendu jsem s kamradem rozdelal celou palubku,zkontroloval vsechny kabely,konektory,zda neni nekde neco vyklepaneho,vyjiskreneho a podobne .. nikde jsme nic nenasli .. a dela to porad ..

dokazete prosim nekdo poradit,co delat dal .. ?? v aute je dodelany originalni central,okenka v elektrice,tempomat,ale vse od lidi,kteri tomu rozumi a neverim,ze by nekde udelali chybu ..

jsem z Pardubic,kdyby nahodou nekdo vedel o nekom sikovnem z okoli .. :-)

diky moc vem za rady a poznatky ..

Knedlik .. ;)
Vadne servoriadenie-skrat can bus.
Co tě k tomu závěru vede ?? Vypisuje to jednotka ABG.

TO Knedlik: Tu sběrnici bych ale zkontroloval. Vzhledem k tomu, že je tam i závada jednoho pytle, tak se ta jednotka o něco snaží a úplně kožená asi nebude. Může to být ale i závada, která je tam zapsána už nějakou dobu a s tou aktuální nesouvisí. Zkus někoho sehnat, kdo ti ji přepíše, pokud to nebude dražší, než nová / starší leč báječná :-)
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: "vanocni stromecek " ...

Příspěvek od knedlik »

m_toy píše:
amigo píše:
knedlik píše:Ahojda vsem,vim,ze toto je forum o naftovych motorech,ale uz jsem se tady hodne dozvedel a to mam Fabii 1.4 Mpi .. :) takze zkusim dotaz a doufam,ze dokazete poradit .. ;-)

predem podotykam,ze jsem si tady o tom problemu precetl vse,hodne veci jsem zkusil,ale vysledek porad zadny .. a uz jsem vazne zoufaly ..

takze asi pred rokem mi zacal svitit bag .. po vymazu vagem vzdy chvili sekal dobrotu,ale po nejake dobe se zase rozsvitil .. zacal jsem se na tento problem soustredit a zjistil jsem,ze se rozsvecuje pri tzv. " restartu " komplet palubky .. cili,ze se rozsviti najednou skoro vsechny kontrolky,rucicky spadnou a a zase se vse vrati do normalu .. nekdy bag zhasnul,nekdy ne .. vinu jsem prikladal jednoznacne kabelovemu svazku .. jiz tou dobou byl vyvesen a odmotan .. znamy me ho jeste komplet prtekontroloval a opravil nejake vetve,ktere se mu zdaly spatne .. jezdil jsem asi dva dny a opet " vanocni stromecek " .. situace se postupne zhorsovala .. po zkratu zustalo svitit mazani a kontrolka servorizeni .. ,ktere po nejake dobe prestavalo fungovat .. a podobne .. pokud jsem ale zhazl motor a znovu nastartoval,vse bylo v poradku .. jinak pristrojova deska vymenena,takze ta v neporadku nebude .. ted o vikendu jsem s kamradem rozdelal celou palubku,zkontroloval vsechny kabely,konektory,zda neni nekde neco vyklepaneho,vyjiskreneho a podobne .. nikde jsme nic nenasli .. a dela to porad ..

dokazete prosim nekdo poradit,co delat dal .. ?? v aute je dodelany originalni central,okenka v elektrice,tempomat,ale vse od lidi,kteri tomu rozumi a neverim,ze by nekde udelali chybu ..

jsem z Pardubic,kdyby nahodou nekdo vedel o nekom sikovnem z okoli .. :-)

diky moc vem za rady a poznatky ..

Knedlik .. ;)
Vadne servoriadenie-skrat can bus.
Co tě k tomu závěru vede ?? Vypisuje to jednotka ABG.

TO Knedlik: Tu sběrnici bych ale zkontroloval. Vzhledem k tomu, že je tam i závada jednoho pytle, tak se ta jednotka o něco snaží a úplně kožená asi nebude. Může to být ale i závada, která je tam zapsána už nějakou dobu a s tou aktuální nesouvisí. Zkus někoho sehnat, kdo ti ji přepíše, pokud to nebude dražší, než nová / starší leč báječná :-)
myslim,ze Amigo neodpovidal na ten BAG,ale na ten problem s budikama .. ;)

jinak ty mluvis asi k tomu BAGU,ze .. ?? jak to myslis zkontrolovat tu sbernici .. ??
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Zkontrolovat na průchodnost, zkrat na kostru a na plus
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“