Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí
Příspěvek
od Borysta » 24 říj 2009, 10:02
Zdravím kucí.Poraďte me proč mě to jede zase na tři válce.V servise mě napružili kontakty na vstřikách pod víkem ventilů tři dny to bylo dobrý a teď znova
.Jinak to jede někdy i na čtyři ale spíš na tři.Dík za každou radu
Nemám rád brzdy provozu!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 24 říj 2009, 14:30
zmeraj davky vstrekov za studena a za tepla.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí
Příspěvek
od Borysta » 24 říj 2009, 17:31
Můžu to zkusit ale na studený nebo teplý motor to nemá vliv.A kdyby to dělaly trysky tak by to dělalo pořád ne?A když to jede na čtyři tak to jede normálně nijak to necuká a neklepe
Nemám rád brzdy provozu!
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089 Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od midnight_man » 24 říj 2009, 17:47
Borysta píše: Můžu to zkusit ale na studený nebo teplý motor to nemá vliv.A kdyby to dělaly trysky tak by to dělalo pořád ne?A když to jede na čtyři tak to jede normálně nijak to necuká a neklepe
to si len ty myslis....Meraj
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835 Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Příspěvek
od Mato86 » 26 říj 2009, 01:04
Prepajkuj ten spoj kostier na konci kablovacky v liste.Riesil som to na 1,4TDI
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí
Příspěvek
od Borysta » 26 říj 2009, 19:59
Zítra na to kouknem a dám vědět. A dík za rady
Nemám rád brzdy provozu!
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178 Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemsova,SK
Příspěvek
od forgi » 26 říj 2009, 21:28
Mato86 píše: Prepajkuj ten spoj kostier na konci kablovacky v liste.Riesil som to na 1,4TDI
Som tiež skušal ale cín sa nechytal ani po odmastení. Čo si použil aby to chytilo? Bo ten olej tam zanechal daki film a nechce to lepit.
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716 Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Příspěvek
od MirekX » 26 říj 2009, 21:30
odmastit čističem na brzdy a pak hodně kalafuny a šlo to pěkně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890
www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089 Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od midnight_man » 26 říj 2009, 21:31
kyselinu na to, potom sajrajt na cinovanie a cin..a ide.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí
Příspěvek
od Borysta » 28 říj 2009, 19:17
Tak bohužel mi to jede na čtyři jak to vybrovalo tak mi to jen přišlo.Prý to bude dvouhmota
Takže sem pěkně nasranej
Nemám rád brzdy provozu!