3 váhy a pořád malé hodnoty.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
3 váhy a pořád malé hodnoty.
Zdravím všechny!
Mám Audi A6, 2.5 TDI, je tam vyměněný motor: ECU, čerpadlo a turbo zůstalo AKN, motor a vstřiky AKE + tam mám chip, EGR mechanicky OFF, prosím někoho, jestli by se mi nepodíval na logy, turbo má regulační špičku a váha dává +- hraničně 750, teď mám váhu pierburg, před tím bosche, vždy bezezměny, logy stejné. Filtr mám měněný, falešný vzduch nepřisává, kat je již po těch kilometrech vypálený (není tam nic), koukal jsem se jestli není zanešený, napadlo mě jestli by nepomohlo vylámaní mřížky na tubusu váhy, tubus mám bosch a čidlo pierburg. Děkuju všem!
3 rych. stupeň a pořádný stoupák
http://leteckaposta.cz/102521461
Mám Audi A6, 2.5 TDI, je tam vyměněný motor: ECU, čerpadlo a turbo zůstalo AKN, motor a vstřiky AKE + tam mám chip, EGR mechanicky OFF, prosím někoho, jestli by se mi nepodíval na logy, turbo má regulační špičku a váha dává +- hraničně 750, teď mám váhu pierburg, před tím bosche, vždy bezezměny, logy stejné. Filtr mám měněný, falešný vzduch nepřisává, kat je již po těch kilometrech vypálený (není tam nic), koukal jsem se jestli není zanešený, napadlo mě jestli by nepomohlo vylámaní mřížky na tubusu váhy, tubus mám bosch a čidlo pierburg. Děkuju všem!
3 rych. stupeň a pořádný stoupák
http://leteckaposta.cz/102521461
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 srp 2007, 22:23
- Bydliště: Trnava, SK
Mal tam stále plný plyn od 1.2 sekundy. Tá váha mu stále dáva málo a už tam mal 3.
Zaujímavé je to že tlak turba narastie až na 2,5 vtedy váha ukazuje cca dobre.
Turbo padne na 2 bary potom sa vyrovná a ide podľa požadovaného.
Nieje tá regulácia trochu pomalá?
Resp. nieje možné že tlak turba ukazuje vyšší ako je naozaj, a preto mu ani váha nenameria také množstvo vzduchu?
Zaujímavé je to že tlak turba narastie až na 2,5 vtedy váha ukazuje cca dobre.
Turbo padne na 2 bary potom sa vyrovná a ide podľa požadovaného.
Nieje tá regulácia trochu pomalá?
Resp. nieje možné že tlak turba ukazuje vyšší ako je naozaj, a preto mu ani váha nenameria také množstvo vzduchu?
Chip je asi ok, ten člověk se vyzná. jinak při 1.2 sekundy jsem dal plný plyn a při 2.4 sekundy a 1670 otáčkách tam je vyše 2 atm, (rozmezí pro přeplňování 2.5 tdi je 1900-2300), tak by to nemělo být málo. Je to záhada hlavně ta váha, protože když dává pod 800, tak ECU omezí dávku paliva, aby byl zachovaný správný poměr a tudíš to méně jede, jinak bych se na to vys... Nepomůže vylámat mřížku na tý váze, nebo tam udělám takový trychtýř co bude usměrňovat vzduch na tu váhu, no už nevím.
Pridávám eště log s odpojenou váhou:
http://leteckaposta.cz/568533002
Pridávám eště log s odpojenou váhou:
http://leteckaposta.cz/568533002
Naposledy upravil(a) Flashchip dne 06 lis 2009, 18:41, celkem upraveno 1 x.