3 váhy a pořád malé hodnoty.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

3 váhy a pořád malé hodnoty.

Příspěvek od Flashchip »

Zdravím všechny!
Mám Audi A6, 2.5 TDI, je tam vyměněný motor: ECU, čerpadlo a turbo zůstalo AKN, motor a vstřiky AKE + tam mám chip, EGR mechanicky OFF, prosím někoho, jestli by se mi nepodíval na logy, turbo má regulační špičku a váha dává +- hraničně 750, teď mám váhu pierburg, před tím bosche, vždy bezezměny, logy stejné. Filtr mám měněný, falešný vzduch nepřisává, kat je již po těch kilometrech vypálený (není tam nic), koukal jsem se jestli není zanešený, napadlo mě jestli by nepomohlo vylámaní mřížky na tubusu váhy, tubus mám bosch a čidlo pierburg. Děkuju všem!

3 rych. stupeň a pořádný stoupák

http://leteckaposta.cz/102521461
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pri tom logu si mal stale plny plyn?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
flashmajster
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 15 srp 2007, 22:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava, SK

Příspěvek od flashmajster »

Mal tam stále plný plyn od 1.2 sekundy. Tá váha mu stále dáva málo a už tam mal 3.
Zaujímavé je to že tlak turba narastie až na 2,5 vtedy váha ukazuje cca dobre.
Turbo padne na 2 bary potom sa vyrovná a ide podľa požadovaného.
Nieje tá regulácia trochu pomalá?
Resp. nieje možné že tlak turba ukazuje vyšší ako je naozaj, a preto mu ani váha nenameria také množstvo vzduchu?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

to co tam mas ta chip, ked mas max. pozadovaneho tlaku pri 3200ot :?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Chip je asi ok, ten člověk se vyzná. jinak při 1.2 sekundy jsem dal plný plyn a při 2.4 sekundy a 1670 otáčkách tam je vyše 2 atm, (rozmezí pro přeplňování 2.5 tdi je 1900-2300), tak by to nemělo být málo. Je to záhada hlavně ta váha, protože když dává pod 800, tak ECU omezí dávku paliva, aby byl zachovaný správný poměr a tudíš to méně jede, jinak bych se na to vys... Nepomůže vylámat mřížku na tý váze, nebo tam udělám takový trychtýř co bude usměrňovat vzduch na tu váhu, no už nevím.

Pridávám eště log s odpojenou váhou:

http://leteckaposta.cz/568533002
Naposledy upravil(a) Flashchip dne 06 lis 2009, 18:41, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

koncové číslo váhy je jaké?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Měl jsem tam Bosch: 0 281 002 429
Teď je tam Pierburg 72268410

S obouma ale nic moc.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

čísla jsou přímo z měřiče?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nějak špatně funguje regulace na turbu, mrknul bych na to.
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Pierburg jo, ten jsem koupil jen váhu bez tubusu a Bosch číslo je z tubusu, ale skočím do garáže a podívám se na to čidlo co tam je. 10 minut...
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Ale táhlo jezdí krásně hladce v akčních členech, všechny hadičky vyměněný, jedině N75, ale kdyby byl KO, tak nespíná, nebo profukuje, tesní ale dobře.
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Tak na čidlu Bosch je F 00C 2G2 047 a pod tím je 886 11 2 D.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hm tak to máš i dobrý číslo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Přijde mi že nefunguje tak jak má, zatlačí moc pak hodně zreguluje.
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

No je možné, že ten N75 je chycený, ale to nevysvětluje ty nízké hodnoty váhy, přemýšlím, že kdyby to někdě fučelo, tak tam taková špička tlaku asi nebude.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“