Pavel píše:JInak co se tam ničí tak na to jsem zatím nepřišel, po 18 letechjsem musel vyměnit výfuk a zašít sedačku, ale to asi studenými starty nebude.
Jen mi nebyla jasná podmínka proč musí být dvojnádrž.
dvounádrž já tam taky ustřelil,
tak někdo prostě dělá diplomku a na to potřebuje měření na naftu a olej tak to teda chápu já
se divím radlukovi že do toho nejde tím svým fiatem má bobky nebo co miloš
18 let vlastníš 4-ku jo ? Docela bavíš protože čerpadlo i podávací to ma stejný akorát je tam el. řízení plyn jezdím na 100% jeden čas jsem i nepřepínal nastartuješ to neříkám že ne ale v zimě jaksi dost problematický.... navíc když nastartuju na studený olej a nechám to přes noc..... tak potom auto celej den hur jezdí než když přepnu na naftu nastartuju a pak teprva na olej.... 2 el. 3cestný ventily stojí pár kaček.... a navíc to nevypadá tak blbě když nastartuješ v pohodě odjedeš a pak teprva začně smrdět friták..
Pavel píše:JInak co se tam ničí tak na to jsem zatím nepřišel, po 18 letechjsem musel vyměnit výfuk a zašít sedačku, ale to asi studenými starty nebude.
Jen mi nebyla jasná podmínka proč musí být dvojnádrž.
to pavle vysvětli proč to nechápeš tak chtějí snad provést dvojí měření a napsat diplomku
někdo vypíše diplomky a pokud chceš dodělat fakultu musíš splmit podmínky nebo ne :?miloš
ja bych docela jel, ale je to daleko. někde na začátku jsi psal že cestovné je hrazeno...? Mám to cca 350 km. tam i zpět skoro 700....
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Dobrý den ,
posílám Vám můj příspěvek do fóra a měl bych zájem o změření motoru.Hlavně z toho důvodu,že nárust výkonu je markantní,životnost motoru daleko vyšší a hlavně tímto způsobem likvidujeme nebezpečný odpad.Uvedené Ducato-zajíc(přezdívka z důvodu že nalítal přes 1 milión km)má najeto na naši směs přes 500 tis km a hlavně v městkém provozu.Meli jsme depo GLS balíkové služby a tato dodávky denně najížděla 350 km při rozvozech balíků.Denně skoro stovka startů.
Pánové,rád bych také přidal své letité skušenosti které dnes skončili mícháním esterifikovaného odpadu z laboratoří s RO 1:1.Jedná se o skupení rycínového oleje,petroleje a několika dalších expanzních složek.Na tuto směs lze jezdit do -12 C,prověřeno nedávnými teplotami-při -15 C začal motor vynechávat.Po spadnutí teplot na -10 jel opět normálně.Jezdím na tuto směs již pár let,naše nejstarší Fiat Ducato 2,8 idtd má nalítáno přes milión km a začátek dálnice u Slaný je táhlý kopec,který vyběhne na 5 kvalt 140km rychlostí.Spotřeba je mezi 7-8l,10 při plném zatížení.Tuto čistou směs bez RO leji i do nového Iveca 3,0 HTP ,které má po chiptuningu výkon hodně přes 200 koní,jediná úprava je elektrovodní tepelný výměník (pro zimní měsíce),teplovodní topení Webasto,vyhřívaný filtr a 0,5 mikronový plnoprůtokový filtr. Při -15st.C nastartuji Webasto,které do 10 minut ohřeje výměník a palivový filtr a startuji.Ohřátá zpátečka pomalu ohřívá ztuhlou směs v nádrži.Letošní zima zatím bez problému a bylo u nás -17st.C.Můj názor je - že než laborovat doma s RO a být věčně a všechno od něj zapatlané,tak je lepší za rozumnou cenu koupit už hotovou a vyskoušenou kvalitu.Asi mi moc nevěříte,rád to vážným zájemcům předvedu včetně prodeje směsi na vyskoušení.Jinak kdo má zájem prodáváme v našem velkoobchodě nitro-akrylátové ředidlo a syntetické za 15,-/l,C-6000 za 20,-/l ARWU za 25,-/l.
Kdo má zájem může mi zavolat na 608980010.