Vykonovy ciel je okolo 180-190PS chlapci...Dostal som zopar sukromnych sprav,za ktore aj touto cestou dakujem...CO sa tyka toho vykonu,som si toho vedomi,ze toto turbo ho dokaze.Ide mi najma aj o zivotnost..A tu mi pomohla jedna sukromna sprava ohladom opatovneho vyvazenia turba.....
TDIfun píše:Klasika, nekdo napise ze chce chip a uz se mu tu nahromadi 10 (TUNERU) a pisi mu po SZ. Pozor at se nespalis!!!
TDi,diky,ale snad to nehrozi...Upravu softu planujem uz asi pol roka,nechcem sa do nicoho vrhnut.Ohladom turba som mal nejake nejasnoti,preto som sem pisal
ahojte ,nebudem zakladat novu temu opytam sa tu aj ked to neni presne vlakno...mam turbo zo starej alfy na bezine ..jazdi to 4 -5 rok ale kuposledku to začalo hulit pri deceleracii....ale že megaa nasava to až do interieru mam hmlu aute ..ako prve som odpojil hadicu u turba( stačeny vzdcuch vystu s turba) hadica prekvapivo iba jemny olejovy film vo vnutri ako na novom aute..odpojil som skrtacu klapku čiste všetko ako keby ani kapka oleja tade nepreletela...auto aj po mesačnom statii chyti na brnk a ani jemny naznak dymu ani smrad po spalenom oleji...( ked som mal kvoli separatoru oleja plne sania vždy to zahulilo mega prave pri štartovani) tu je to prave okej začne to dymcovat po 30-40km ked sa to fest ohreje a len pri deceleraci ...gufera hlava bola robena a gufierka ventilov by dymili hlavne po dlhom stati auto čiže to vylučujem..jedina možnost že olej prolina len na stranu vyfuku a tam sa odparuje bola by taka možnost ? že vobec nejde cez sanie spalovaci priestor ale jednoducho to pretlača na stranu vyfuku ..ine už ma nenapada vyfuk som ešte nerozpajal za turbom lebo tie sroby su na nepoznanie už rozpadle .
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo