TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rada
Ahoj, zkus si zkontrolovat nasavani vzduchu do airboxu a pak nasledne do sani. Muzes ho tam mit pricpane a kdyz pak zastavis na volnobeh tak se ti to rozsype kdyz se rozjedes...
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena 

Re: Rada
Hmm.. tiez dobra pripomienka...cize airbax myslis,tu skatulu kde je vzduchovy filter??hydrant píše:Ahoj, zkus si zkontrolovat nasavani vzduchu do airboxu a pak nasledne do sani. Muzes ho tam mit pricpane a kdyz pak zastavis na volnobeh tak se ti to rozsype kdyz se rozjedes...

ono neni PL repas ako PL repas, ja ma tiez z PL, nabehane zatial 20tisic a neni problem (pri tlaku max. 1.5-1.6bar)..zalezi skor na akeho PL majstra sa trafivladik píše:no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

no hej... mas pravdu,ale tak to je zo vsetkym...tomiisp píše:ono neni PL repas ako PL repas, ja ma tiez z PL, nabehane zatial 20tisic a neni problem (pri tlaku max. 1.5-1.6bar)..zalezi skor na akeho PL majstra sa trafivladik píše:no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
turbo
Sorry,ale klidně to může být nevyvážením turba....Pokud to máš od stejného dodavatele tak by to i mohlo odpovídat.Pokud tomu nedáváš na prdel tak to i ty 5000km bez vyvážení ujede.Mi na vyvažovačce jelo turbo bez vyvážení na 150000ot\min půl hodiny a nic se nestalo.Ale v autě je to jiné......Nakoupil jsem z pl turba snad od všech co je tam dělají a z 23"opravců" bych já bral od dvou.
Ale,,,,Prvně zkontroluj tlak oleje měl by být 3-4bar.
pak ČISTOTU,, těsnost soustavy sání...
A pokud důvěřuješ svému mechanikovi že neudělal technologickou chybu a nepomůže nic jiného tak změn dodavatele turba
Ale,,,,Prvně zkontroluj tlak oleje měl by být 3-4bar.
pak ČISTOTU,, těsnost soustavy sání...
A pokud důvěřuješ svému mechanikovi že neudělal technologickou chybu a nepomůže nic jiného tak změn dodavatele turba
RRadim 608557734
Dik za super radu cenim si to,no dnes bude demontovane turbo a dam ho spravit u nas,no a samozrejme prekontrolujem tlak oleja a tesnost i cistotu vzduchoveho systemu...s tym tlakom oleja... cerpadlo tam je uz nove.. to nas napadlo ako prve.. no nemerali sme tlak nemali sme ako.. vies poradit kde sa to da? a to turbo bolo vyvazovane stale u toho isteho mechanika v Pl niekde vo Wroclav..
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
OOU wroclaw dělá jen nízkootáčkové vyvážení tzn že to vyváží jen na hřídeli pak jej znovu rozeberou vsadí do ložisek a do korpusu a pak jej složí,ale už nevyváží....Koukni se pak na hřídelku u kompresorového(výfukového) kola uvidíš tam stopy po pískování a to pusobí jako smirkový papír na mosazné ložiska turba!!! Tím opotřebení a následná destrukce turbodmychadla...ale možná jsem já natrefil při koupi na špatný kus 
Ona cena tomu ale odpovídá


Ona cena tomu ale odpovídá


RRadim 608557734
Hmm tak super by bolo ,keby to tak bolo... no za repas som zaplatil v polsku 380eurRR píše:OOU wroclaw dělá jen nízkootáčkové vyvážení tzn že to vyváží jen na hřídeli pak jej znovu rozeberou vsadí do ložisek a do korpusu a pak jej složí,ale už nevyváží....Koukni se pak na hřídelku u kompresorového(výfukového) kola uvidíš tam stopy po pískování a to pusobí jako smirkový papír na mosazné ložiska turba!!! Tím opotřebení a následná destrukce turbodmychadla...ale možná jsem já natrefil při koupi na špatný kus
Ona cena tomu ale odpovídá![]()
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
To mazání se měří většinou v místě čidla tlaku u olejového filtru (vyšroubuješ čidlo, dáš potřebnou redukci a barometr)
Hlavně je potřeba změřit tlak při plně prohřátém motoru (to, že máš na studeném motoru při volnoběhu tlak 3,5bar, je údaj úplně k ničemu)
Nechat připojený budík a jet auto někam prohnat a řádně mu zatopit (a sledovat ten barometr)
Při plně prohřátém motoru by mělo být na volnoběh min 1,5bar a tlak musí jít s otáčkami plynule nahoru (nesmí třeba od 3000ot zase klesat) až do cca 4,5bar.
Pokud to takhle bude fungovat tak nebude v mazaní problém, ale pokud tlak spadne pod 1,3 -1,2bar, tak to trubo nejspíš dlouho chodit nebude, pod 1bar je to jistá smrt (taky záleží, jak se s tím autem zachází).
PS1: s tím pískováním je to nesmysl
PS2: žádná mosazná ložiska v turbu nejsou
Hlavně je potřeba změřit tlak při plně prohřátém motoru (to, že máš na studeném motoru při volnoběhu tlak 3,5bar, je údaj úplně k ničemu)
Nechat připojený budík a jet auto někam prohnat a řádně mu zatopit (a sledovat ten barometr)
Při plně prohřátém motoru by mělo být na volnoběh min 1,5bar a tlak musí jít s otáčkami plynule nahoru (nesmí třeba od 3000ot zase klesat) až do cca 4,5bar.
Pokud to takhle bude fungovat tak nebude v mazaní problém, ale pokud tlak spadne pod 1,3 -1,2bar, tak to trubo nejspíš dlouho chodit nebude, pod 1bar je to jistá smrt (taky záleží, jak se s tím autem zachází).
PS1: s tím pískováním je to nesmysl
PS2: žádná mosazná ložiska v turbu nejsou
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
za kontrolu softu teda log z diagnostiky nič nedáš ako tu bolo povedane, nie je čip ako čip a origo turba toho zdrzia viac ako repas s PL. Výmena IC po havarii turba je samozrejma vec...Pokial ti to sralo olej do vyfuku muselo to aj hodne kúriť..to si si mohol všimnuť. Prvej si prejdi ten soft a potom budu vsetci mudrejsi.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Ok dikes.. tu kontrolu logu mi spravia aj v servise VW ci je nato treba nejaky secialny softver ... ako tu pozeram co tu chalani maju??midnight_man píše:za kontrolu softu teda log z diagnostiky nič nedáš ako tu bolo povedane, nie je čip ako čip a origo turba toho zdrzia viac ako repas s PL. Výmena IC po havarii turba je samozrejma vec...Pokial ti to sralo olej do vyfuku muselo to aj hodne kúriť..to si si mohol všimnuť. Prvej si prejdi ten soft a potom budu vsetci mudrejsi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: