Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Jenda. píše:KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne.Přes 2500 ot. se dostanu třeba na 4000 ale to škubání je tak výrazný že mu to málem zavřelo
notebook. Je to jako kdybys vypínal a zapínal klíček,ale na vyšší ot. to i přes to cukání dostanu.
Vstřiky jsem měl venku a dal nový gumičky.
Jsem u toho amatér To auto mám
teprve od ledna. :? :?
ta závada je taky od ledna , nebo auto jezdilo normálně? a co vyčetl , když to začlo škubat? někde něco musí ukazovat špatné hodnoty?podle toho jak to popisuješ tak se to chová jak když ti tam jde málo nafty , ale pokud jsi už vše měnil , tak zahoď vstřikovače, a zkus jiné, a ještě jedna věc, když jsi měl dole dekl, tak vačka , a hydrostavy bylý v pořádku?při tom škubání to nějak kouří?
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

...
Naposledy upravil(a) Jenda. dne 18 lis 2009, 21:54, celkem upraveno 1 x.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.

Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
:? :? :? (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Jenda. píše:No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.

Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
:? :? :? (wallbash) (wallbash) (wallbash)
:? :?
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Chod za Humlom, ten Ti to vyriesi. www.rfauto.cz Brno.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

jj. Dnes jsem s ním mluvil a po neděli prý na to mrkne. Tak jsem zvědav.
Dám vědět jak jsem dopad.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Gotak
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 zář 2007, 13:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gotak »

:o Snad mi pomůže výměna palivového filtru jinak pánove Cosby or Huml.Škube to měl jsem to v garáži přes noc a nic.A skutečně se mi nechce věřit že by to bylo tryskama.Buď je to tím filtrem nebo nevím.Že já jsem si nepočkal na dvoulitra bez PD. (wallbash)


Golf IV 1.9TDI 96 kw 4 Motion
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Huml je King ;)
Mercdes C cdi
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
oprava nebo vyměna řídící jednotky?
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

misoVW píše:skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
môžete mi vysvetliť čo myslíte tým zaslepiť egr ventil??? na čo to je dobré? pýtam sa aby som sa poučil:DD a načo vlastne ten egr ventil slúži?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

mito85 píše:
misoVW píše:skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
môžete mi vysvetliť čo myslíte tým zaslepiť egr ventil??? na čo to je dobré? pýtam sa aby som sa poučil:DD a načo vlastne ten egr ventil slúži?
tu to mas komplet ,
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

txx píše:
Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
oprava nebo vyměna řídící jednotky?
Výměna :-D :-D
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
karadžo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 bře 2009, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od karadžo »

Jak řikám pánové,na každýho passata PD platí něco jiného.Já taky měnil vše VAG nic neukazoval ale pořád škubal.Nakonec to začalo dělat čím dál tím víc a nakonec to bylo čidlo otáček(halův snímač)Jo a ted maže jak má :)
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

Pánové mám také stejný problém u mého ARL. Při akceleraci na 5-ku nebo 6-ku v nízkých otáčkách se to auto znatelně rozechvěje. Přestane to když povolím plyn nebo až to přeleze 2000 otáček. Začalo mi to dělat ted po opravě - prodřel se hydroštel, podepsal se na vačce takže mám všechny hydroštely nový, vačku taky, vyčistil se EGR ventil a udělali se přitom i rozvody. Podle toho co jsem našel tady na fóru to může dělat ten EGR ventil. Sice nechápu proč ale zkusím ho zaslepit. Můj servisák si myslí že EGR je otevřenej pouze na volnoběh, ale někde jsem četl že to je do 2000 otáček, pak se zavírá. Jestli jde do 2000otáček, tak by to ten EGR dělat mohl. Před touto opravou to nedělalo a tešnění u vstřikovačů prej je dobrý. Co si o tom myslíte? díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“