ta závada je taky od ledna , nebo auto jezdilo normálně? a co vyčetl , když to začlo škubat? někde něco musí ukazovat špatné hodnoty?podle toho jak to popisuješ tak se to chová jak když ti tam jde málo nafty , ale pokud jsi už vše měnil , tak zahoď vstřikovače, a zkus jiné, a ještě jedna věc, když jsi měl dole dekl, tak vačka , a hydrostavy bylý v pořádku?při tom škubání to nějak kouří?Jenda. píše:KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne.Přes 2500 ot. se dostanu třeba na 4000 ale to škubání je tak výrazný že mu to málem zavřelo
notebook. Je to jako kdybys vypínal a zapínal klíček,ale na vyšší ot. to i přes to cukání dostanu.
Vstřiky jsem měl venku a dal nový gumičky.
Jsem u toho amatér To auto mám
teprve od ledna.![]()
Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.
Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516

Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.
Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516






Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Jenda. píše:No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.
Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Chod za Humlom, ten Ti to vyriesi. www.rfauto.cz Brno.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.


Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!



HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
oprava nebo vyměna řídící jednotky?Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
![]()
![]()
Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
![]()
![]()
![]()
HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
tu to mas komplet ,mito85 píše:môžete mi vysvetliť čo myslíte tým zaslepiť egr ventil??? na čo to je dobré? pýtam sa aby som sa poučil:DD a načo vlastne ten egr ventil slúži?misoVW píše:skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979
CAHA 125 kW TDI CR
Výměnatxx píše:oprava nebo vyměna řídící jednotky?Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
![]()
![]()
Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
![]()
![]()
![]()
HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.


Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Pánové mám také stejný problém u mého ARL. Při akceleraci na 5-ku nebo 6-ku v nízkých otáčkách se to auto znatelně rozechvěje. Přestane to když povolím plyn nebo až to přeleze 2000 otáček. Začalo mi to dělat ted po opravě - prodřel se hydroštel, podepsal se na vačce takže mám všechny hydroštely nový, vačku taky, vyčistil se EGR ventil a udělali se přitom i rozvody. Podle toho co jsem našel tady na fóru to může dělat ten EGR ventil. Sice nechápu proč ale zkusím ho zaslepit. Můj servisák si myslí že EGR je otevřenej pouze na volnoběh, ale někde jsem četl že to je do 2000 otáček, pak se zavírá. Jestli jde do 2000otáček, tak by to ten EGR dělat mohl. Před touto opravou to nedělalo a tešnění u vstřikovačů prej je dobrý. Co si o tom myslíte? díky