85kw PD obcas dlouho toci start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdenno
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od Zdenno »

dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj
golfík variant 85kw PD 6-ti kvalt
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

Zdenno píše:dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj

tak to mas jiny rpoblem..mi naskoci jiste a razantne zadne postupne chytani na 2 ci 3 vlace..
jen mi proste dyl toci nez chytne..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

Zdenno píše:dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj

tak to mas jiny rpoblem..mi naskoci jiste a razantne zadne postupne chytani na 2 ci 3 vlace..
jen mi proste OBCAS dyl toci nez chytne..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Zdenno
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od Zdenno »

ty jsi mi nerozuměl,nechytalo mi to postupně,prostě to chytlo na dva válce a jen na ty dva se to prěvalovalo,dokud jsem to nevypnul,ale to udělalo jen jednou. A od začátku ,co jsem to auto koupil mi to za teplého motoru déle chytalo a možné vysvětlení by to bylo že je přehřátá nafta.pro jistotu jsem zvýšil startovací dávku a vyměnil ventilek na naf.filtru a zatím ok.ale je možné,že máš jinou závadu,toto byl můj problém
golfík variant 85kw PD 6-ti kvalt
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

Zdenno píše:ty jsi mi nerozuměl,nechytalo mi to postupně,prostě to chytlo na dva válce a jen na ty dva se to prěvalovalo,dokud jsem to nevypnul,ale to udělalo jen jednou. A od začátku ,co jsem to auto koupil mi to za teplého motoru déle chytalo a možné vysvětlení by to bylo že je přehřátá nafta.pro jistotu jsem zvýšil startovací dávku a vyměnil ventilek na naf.filtru a zatím ok.ale je možné,že máš jinou závadu,toto byl můj problém
jj ok dik zy tip...deallo ti to jen u tepleho?
mi i studeny ale fakt jen nekdy asi zkusim te starter jestli sezere celou baterku tak uz asi nezbyva pro jednotku..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Zdenno
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od Zdenno »

ne jen teplé to dělalo, za studena na otočení a za teplého jsem musel točit tak 5 vteřin.
golfík variant 85kw PD 6-ti kvalt
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

na 100% starter :D
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

ferusko666 píše:na 100% starter :D
fakt?? jeeeezis no keezby jdu na vymenu:) :) 8)
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
j.jusko
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 lis 2009, 17:49
Odpovědi: 0

Otacky starter.

Příspěvek od j.jusko »

Mam podobny problem s audi A4 85kw r.v.2005 motor BKE obcas vacsinou po kratkej jazde cca 1km dlho toci asi 5 sekund na audi fore mi vraveli ze to bude baterka alebo starter ze netoci tolko otacok kolko ma a jednotka potom neotvori vstrekovace.
Viete kolko maju byt otacky pri startovani u tohto motora dnes som bol na diagnostike a namerali sme 250 otacok za minutu nie je to malo?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

neřeš kanál,čidel je tam víc tak projeď všechny kanály a koukej na teploty...,když příjdeš ráno ke studenému autu a venku je 5°C tak všechny teploty které najdeš musí ukazovat kolem 5°C .....

Pokud budě některé psát nesmysly,napiš kde..
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

aha,tak to jsem odepsal na poslední příspěvek na první stránce-to už asi nebude moc aktuální..

jdu už radši spát,než napíšu další volovinu....
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

DOLPH píše:aha,tak to jsem odepsal na poslední příspěvek na první stránce-to už asi nebude moc aktuální..

jdu už radši spát,než napíšu další volovinu....
:)
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
giovanny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 říj 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od giovanny »

[quote="Zdenno"]ne jen teplé to dělalo, za studena na otočení a za teplého jsem musel točit tak 5 vteřin.[/quote

Ahoj mi to dělá octavia2 77kw, studené chytá napoprve, ale teplé to trápím asi taky tech 5-6 vteřin!! zkusím vyměnit ten ventilek snad to pomůže
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Odpovědi: 0
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

mě to dělalo taky a tak jsem vyměnil těsníccí gumičky na vstřikách, palivový filtr jsem vyměnil za normální a na vratné jsem dal malý naft průtokový filtr, a ted to chytá napoprvé vždy...
projevovalo se to stejně , někdy chytlo hned,, jindy na potřetí, dlouho to točilo...
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

eriva12 píše:mě to dělalo taky a tak jsem vyměnil těsníccí gumičky na vstřikách, palivový filtr jsem vyměnil za normální a na vratné jsem dal malý naft průtokový filtr, a ted to chytá napoprvé vždy...
projevovalo se to stejně , někdy chytlo hned,, jindy na potřetí, dlouho to točilo...
tak chlapi nemate jeste nekdo nejaky tip? vymenil jsem i starter otacky v pohode toci jak divy ale zadna zmena..kontroloval jsem i cidlo na vacce + ocista ale taky nic,..
je jeste nejake cidlo ktere by ten start mohlo prodluzovat v RJ?

jen mi rekni co myslis tim vymena pal. filtru za NORMALNI :)
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“