85kw PD obcas dlouho toci start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj
golfík variant 85kw PD 6-ti kvalt
Zdenno píše:dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj
tak to mas jiny rpoblem..mi naskoci jiste a razantne zadne postupne chytani na 2 ci 3 vlace..
jen mi proste dyl toci nez chytne..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Zdenno píše:dnes jsem řešil podobný problém ,mám 85kw AJM a když jsem se vracel z dovolené tak jsem se zastavil na odpočinek a po 5 minutách nastartoval a šlo to na 2 válce.po delším odpočinku nastartoval opět v poho. napíchnul jsem to u známého a teplota nafty 77stupnů,tudíš je možné ,že se mi zavzdušnila nafta.bylo mi doporučeno vyměnit ventilek na naftovém filtru,protože je v něm prý bimetal a pokud je nafta moc teplá ,tak přepouští naftu do nádrže.po výměně zatím klid a investice cca 200kč.možná ti to pomůže ahoj
tak to mas jiny rpoblem..mi naskoci jiste a razantne zadne postupne chytani na 2 ci 3 vlace..
jen mi proste OBCAS dyl toci nez chytne..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
ty jsi mi nerozuměl,nechytalo mi to postupně,prostě to chytlo na dva válce a jen na ty dva se to prěvalovalo,dokud jsem to nevypnul,ale to udělalo jen jednou. A od začátku ,co jsem to auto koupil mi to za teplého motoru déle chytalo a možné vysvětlení by to bylo že je přehřátá nafta.pro jistotu jsem zvýšil startovací dávku a vyměnil ventilek na naf.filtru a zatím ok.ale je možné,že máš jinou závadu,toto byl můj problém
golfík variant 85kw PD 6-ti kvalt
jj ok dik zy tip...deallo ti to jen u tepleho?Zdenno píše:ty jsi mi nerozuměl,nechytalo mi to postupně,prostě to chytlo na dva válce a jen na ty dva se to prěvalovalo,dokud jsem to nevypnul,ale to udělalo jen jednou. A od začátku ,co jsem to auto koupil mi to za teplého motoru déle chytalo a možné vysvětlení by to bylo že je přehřátá nafta.pro jistotu jsem zvýšil startovací dávku a vyměnil ventilek na naf.filtru a zatím ok.ale je možné,že máš jinou závadu,toto byl můj problém
mi i studeny ale fakt jen nekdy asi zkusim te starter jestli sezere celou baterku tak uz asi nezbyva pro jednotku..
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
-
ferusko666
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
Otacky starter.
Mam podobny problem s audi A4 85kw r.v.2005 motor BKE obcas vacsinou po kratkej jazde cca 1km dlho toci asi 5 sekund na audi fore mi vraveli ze to bude baterka alebo starter ze netoci tolko otacok kolko ma a jednotka potom neotvori vstrekovace.
Viete kolko maju byt otacky pri startovani u tohto motora dnes som bol na diagnostike a namerali sme 250 otacok za minutu nie je to malo?
Viete kolko maju byt otacky pri startovani u tohto motora dnes som bol na diagnostike a namerali sme 250 otacok za minutu nie je to malo?
DOLPH píše:aha,tak to jsem odepsal na poslední příspěvek na první stránce-to už asi nebude moc aktuální..
jdu už radši spát,než napíšu další volovinu....
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
tak chlapi nemate jeste nekdo nejaky tip? vymenil jsem i starter otacky v pohode toci jak divy ale zadna zmena..kontroloval jsem i cidlo na vacce + ocista ale taky nic,..eriva12 píše:mě to dělalo taky a tak jsem vyměnil těsníccí gumičky na vstřikách, palivový filtr jsem vyměnil za normální a na vratné jsem dal malý naft průtokový filtr, a ted to chytá napoprvé vždy...
projevovalo se to stejně , někdy chytlo hned,, jindy na potřetí, dlouho to točilo...
je jeste nejake cidlo ktere by ten start mohlo prodluzovat v RJ?
jen mi rekni co myslis tim vymena pal. filtru za NORMALNI
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))