

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prodat trojku a koupit 4 golfa 66-110kw podle skváryV3s3lk!ns píše:Zdravim všechny, chci se zeptat co bude lepší postup. Mam GIII TDI bohužel s typem motoru 1Zchtěl bych to auto trošku pozvednout co se výkonu atd týče, víc PS, lepší krouťák atd ... nehodlám stim nijak extra závodit ale chtěl bych aby to jelo víc než série těch 90 PS je fact málo
co myslíte že bude lepší ??? 1Z vykopnout ven, nahodit třebas 81 KW AFN jako základ a přebudovat to na mTDI nebo nechat 1Z když už tam je jednou elektronika a jen povyměnit díly z toho 1Z za silnější který snesou nějakej ten Performance ??? viz kovaný písty, jiná klikovka atd, nechci tam nahodit jen Sprint 764 a konečná. Vim že všechno něco stojí ale tak než se do něčeho začnu pouštět rád bych zjistil co bude jak časově tak finančně míň nákladný. Dík za jakýkoli odpovědi.
Nebo tam zabudovat celej motor s Octy 81kw, možna ho bude mít FRIDRIKH s fora, ten ho mel ve Ventu.Zdeněk M píše:Prodat trojku a koupit 4 golfa 66-110kw podle skváryV3s3lk!ns píše:Zdravim všechny, chci se zeptat co bude lepší postup. Mam GIII TDI bohužel s typem motoru 1Zchtěl bych to auto trošku pozvednout co se výkonu atd týče, víc PS, lepší krouťák atd ... nehodlám stim nijak extra závodit ale chtěl bych aby to jelo víc než série těch 90 PS je fact málo
co myslíte že bude lepší ??? 1Z vykopnout ven, nahodit třebas 81 KW AFN jako základ a přebudovat to na mTDI nebo nechat 1Z když už tam je jednou elektronika a jen povyměnit díly z toho 1Z za silnější který snesou nějakej ten Performance ??? viz kovaný písty, jiná klikovka atd, nechci tam nahodit jen Sprint 764 a konečná. Vim že všechno něco stojí ale tak než se do něčeho začnu pouštět rád bych zjistil co bude jak časově tak finančně míň nákladný. Dík za jakýkoli odpovědi.
Případně když bych nechal to 1Z nějaká reálná možnost dostat se stim alespoň tak na těch cca 160 PS ??? viz nahodit sprinty 764, větší IC, jiný turbo, poladit soft ???Zdeněk M píše:Nebo tam zabudovat celej motor s Octy 81kw, možna ho bude mít FRIDRIKH s fora, ten ho mel ve Ventu.Zdeněk M píše:Prodat trojku a koupit 4 golfa 66-110kw podle skváryV3s3lk!ns píše:Zdravim všechny, chci se zeptat co bude lepší postup. Mam GIII TDI bohužel s typem motoru 1Zchtěl bych to auto trošku pozvednout co se výkonu atd týče, víc PS, lepší krouťák atd ... nehodlám stim nijak extra závodit ale chtěl bych aby to jelo víc než série těch 90 PS je fact málo
co myslíte že bude lepší ??? 1Z vykopnout ven, nahodit třebas 81 KW AFN jako základ a přebudovat to na mTDI nebo nechat 1Z když už tam je jednou elektronika a jen povyměnit díly z toho 1Z za silnější který snesou nějakej ten Performance ??? viz kovaný písty, jiná klikovka atd, nechci tam nahodit jen Sprint 764 a konečná. Vim že všechno něco stojí ale tak než se do něčeho začnu pouštět rád bych zjistil co bude jak časově tak finančně míň nákladný. Dík za jakýkoli odpovědi.
problem to není, otazka je, jak dlouho to vydrží písty, než vnih budou dírkyV3s3lk!ns píše:Případně když bych nechal to 1Z nějaká reálná možnost dostat se stim alespoň tak na těch cca 160 PS ??? viz nahodit sprinty 764, větší IC, jiný turbo, poladit soft ???Zdeněk M píše:Nebo tam zabudovat celej motor s Octy 81kw, možna ho bude mít FRIDRIKH s fora, ten ho mel ve Ventu.Zdeněk M píše: Prodat trojku a koupit 4 golfa 66-110kw podle skváry