Klapani v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

ok dik moc kluci, zkusim co radite, kdyztak se obratim na servis...snad se zadari - diky moc vsem ;)
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Abys nedopad jako já v servisu Pelc h.Počernice.Dali mitam noname hydra a za 3t km jsem měnil hydra u s vačkou.
A4 8K5
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

odkazy projedu dik ;) no mechanik je v pohode chlapek a zatim jsem byl vzdycky spokojenej, tak snad to bude ok...kazdopadne dopadnout jako ty ze menit vsechno znovu + vacku....no nic moc teda :roll:
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

,,udelat vsechny si taky asi rozmyslim"...a jak by jsi chtěl poznat kterej klape a kterej ne (LOL) určitě udělej všechny a určitě tam dej origo, jinak mechanik může bejt skvělej chlápek, ale díly si nevyrábí, také jsem se setkal, že neorigo to za pár km kleklo a posr... to i hlavu... ;)
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Myslim,že Škoda dává hydra INA,na passat jsem je dal také a spokojenost!Za 190 kaček je mají ve VW-díly na Bránickém néměstíčku....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pmmoto píše:,,udelat vsechny si taky asi rozmyslim"...a jak by jsi chtěl poznat kterej klape a kterej ne (LOL) určitě udělej všechny a určitě tam dej origo, jinak mechanik může bejt skvělej chlápek, ale díly si nevyrábí, také jsem se setkal, že neorigo to za pár km kleklo a posr... to i hlavu... ;)
ten co klepe když na něj zatlačíš tak pruží,
já měl jednou klepec ale spojený s těsnění pod hlavou voda do oleje, dal jsem hlavu na opravu, vyměnil jen gufera hlavu přebrousil a hydroštely dal staré že byly jak nové jen tam byla voda miloš
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

V kazdym pripade s tim jezdit je blbost protoze muzu posrat neco vic....v tom pripade upada i moznost tzv ,,odvzdusnit,, jak tu bylo psano.... :?
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

s tím souhlasím. Jinak na T4 mi pruží všechny a neklepe nic.
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

mozna bych zmeril tlaky na valcich .. alspon zkouknout davky pres VAG .. jestli nepraskl pist po te nakladacce
.. prece jenom chip+vstriky na 1Z ..
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

malim9am píše:mozna bych zmeril tlaky na valcich .. alspon zkouknout davky pres VAG .. jestli nepraskl pist po te nakladacce
.. prece jenom chip+vstriky na 1Z ..
no tak to doufam ze nemas s timhle pravdu :( mozny to samo je ale co jsem slysel tak to ze 1z malo vydrzi jsou jen povery a zas tak velkej kour nedostal 170 do kopce pri 3500 a to to byla otazka maximalne 1minuty :scooter: :( a myslim ze by to melo i vliv na chod motoru...ten ale porad dobre tahne.
Vcera jsem startoval potreboval jsem preparkovat, naskocil hned ale trosku zakolisal motor a otacky ale to jen tak na 5-10sek potom uz bylo vsechno redy....mam ted strach s tim kamkoliv vyjet

navic se mi zdalo ze pri nastartovani to nedelalo takovej bordel az po chvilce :?
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

to mohlo bejt tím hydroštelem, držel v sobě třeba olej a pak ho vytlačil.. To už je zas trochu na křišťálovou kouli, jak tady někteří rádi používájí, vyměn ty štely a uvidíš sám.
R
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

jj mas recht lepsi konat nez spekulovat :roll: diky vsem, potom dam vedet
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mě nepružil ani jeden,byly tvrdý jak kamen a jeden z nich lehce klapal. Nový INA pružily všechny..
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

tak možná ty šutroidní už byly v háji..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“