Bufík starej sharan D3W problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Je to asi podle roku výroby. Měl jsem D5W se sítkem i bez. Jinak může být špatná ř.j. Když jsem měl topení venku po jedenáctý, odvezl jsem ho do eberu na diagnostiku a bylo po ní. Někdy to chytlo a chvíli běželo, někdy ne. Tak jsem dal jiný a ok. Samo že mi nabídli novou za 8500+práce, ale radši jsem koupil za 7OO jiný topení.
Sharan ASZ
Octavia AGR
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

to pafka : ale ja hovorim o D3W ! a nie o B4W a to je rozdiel v kw[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní ;)
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

D5W sa da cez VAG ! ale D3W nie , da sa sice ale je na to soft presne na tieto RJ ina komunikacia s touto RJ (aspon pre mna ) nieje
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní ;)[/quote] presne tak ! okolo sviecky nieje a ani nieje menitelne lebo tam nieje ! ale pri vstupe do spalovacej komory od zhavicky tam je sietka ale (zatial ) nieje menitelna . 90% bufikov co som robil a priznak bol ze z vyfuku kvapkala nafta , bola prave tato sietka prehorena a preto nevie bufik nastartovat spalovanie ale len ide biely dym a kvapka nafta
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Tak kdyby někdo chtěl, mám tady funkční díl se vstřikovací komorou. Jedná se o díl, kam teče nafta a je vsunuta svíčka.
Uživatelský avatar
jimmycars
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2008, 17:44
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV,SK

Příspěvek od jimmycars »

vadny vystup s r.j.webasta do cerpadla.piny v konektore z webasta:3je kostra cerp.,4jeplusdo cerp.zmeraj to musis tam dostavat impulzy ked bufik nabehava
T4 multivan,111KW,175ps ABT tuning,al 245-40-18
JiříHB
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 09 pro 2008, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od JiříHB »

Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Jak jsi měřil tu žhavičku. Ta je na 8V, jakmile jí připojíš na 12V tak se tváří jako dobrá, ale nefunguje. Svorkovnice bufíku: Třeba to někomu pomůže
Na osmipólový svorkovnici jsou čísla: 1 +30
2 -31
3 naft.čerp.
4 naft.čerp
5 diagnostika
6 15 nebo čidlo
7 D+
8 neobsazeno
JiříHB
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 09 pro 2008, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od JiříHB »

Žhavičku jsem zkoušel 6 V a žhavila. Potřebuju ale vědět to palivové čerpadlo. Jak tam má jít napětí? Přerušovaně (impulzy) nebo stálých 12V?
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

JiříHB píše:Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
Správně to musí pulzovat. Při startu by mělo krátce profouknout, pak žhavit, potom se začne rozbíhat dmychadlo a zároveň ťukat čerpadlo. Jestli bíle kouří a nechytne, tak málo žhavý a nebo má málo vzduchu.(ucpaný sítko, kanálek) Pokud nekouří tak buď nežhaví nebo nedává naftu. Může být problém i jinde, ale to už bez diagnostiky těžko dohledáš, pokud nemáš možnost měnit díly.
Sharan ASZ
Octavia AGR
JiříHB
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 09 pro 2008, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od JiříHB »

A když mi napětí nepulzuje čím to může být? Je někde nějaké relátko nebo si impulzy "posílá" přímo řídící jednotka bufíku?
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

JiříHB píše:A když mi napětí nepulzuje čím to může být? Je někde nějaké relátko nebo si impulzy "posílá" přímo řídící jednotka bufíku?
Impulzy posílá přímo ř.j. bufíku.
Sharan ASZ
Octavia AGR
JiříHB
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 09 pro 2008, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od JiříHB »

Takže to vypadá na špatnou řidicí jednotku?
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

kamarádovi už jsem jednu řídící jednotku měnil, byl to sharan 2001.... nedalo se s ní ani spojit, semtam napsala chybu řídící jednotka vadná... s novou /starší/ jede jak má.. ted mu stále píše chybu dmychadla, ale dmychadlo je v akčních členech funkční... někde jsem četl že je tam špatné vinutí...
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Už jsem se setkal s tím, že do čerpadla šlo pořád 12V, bez impulsu. Čerpadlo bylo rozpálené jako pěťák. Bylo to v kabelech od bufíku do prahu. Nějak jsme s nimi zahýbali a začalo vše fungovat. Od té doby s tím nikdo nehýbal a bufík maká.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“