Bufík starej sharan D3W problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Je to asi podle roku výroby. Měl jsem D5W se sítkem i bez. Jinak může být špatná ř.j. Když jsem měl topení venku po jedenáctý, odvezl jsem ho do eberu na diagnostiku a bylo po ní. Někdy to chytlo a chvíli běželo, někdy ne. Tak jsem dal jiný a ok. Samo že mi nabídli novou za 8500+práce, ale radši jsem koupil za 7OO jiný topení.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
to pafka : ale ja hovorim o D3W ! a nie o B4W a to je rozdiel v kw[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní

[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní
[/quote] presne tak ! okolo sviecky nieje a ani nieje menitelne lebo tam nieje ! ale pri vstupe do spalovacej komory od zhavicky tam je sietka ale (zatial ) nieje menitelna . 90% bufikov co som robil a priznak bol ze z vyfuku kvapkala nafta , bola prave tato sietka prehorena a preto nevie bufik nastartovat spalovanie ale len ide biely dym a kvapka nafta
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní

SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Správně to musí pulzovat. Při startu by mělo krátce profouknout, pak žhavit, potom se začne rozbíhat dmychadlo a zároveň ťukat čerpadlo. Jestli bíle kouří a nechytne, tak málo žhavý a nebo má málo vzduchu.(ucpaný sítko, kanálek) Pokud nekouří tak buď nežhaví nebo nedává naftu. Může být problém i jinde, ale to už bez diagnostiky těžko dohledáš, pokud nemáš možnost měnit díly.JiříHB píše:Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše