Ohřátí motoru až po 8mi Km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Ohřátí motoru až po 8mi Km

Příspěvek od Toledak »

Ahoj mám O1 face 1.9TDi 81kW ASV.Zdá se mi, že se motor dost pomalu ohřívá, vyměnil jsem termostat, ale změna nikde.Parkuju v garáži kde je cca 17°C a motor zahřeju na 90°C až tak po 8mi kilometrech a to jedu rychlostí mezi 100-130Km (venkovní teplota okolo 3°C).
Mám podezření že nefunguje ohřev chladící kapaliny, ale pojistka, relátka a žhavičky jsou OK.
Máte někdo stejnou zkušenost?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

nafťáky se ohřívají pomalu , kor když je zaslepen egr , podle mě je 8 km normální
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nečekej, že to bude lepší, motor tomhle počasí ohřeju po cca 12km a přes zimu při jízdě podle předpisů prakticky vůbec. Je to daný velkou účinností TDI. V garáži mám necelých 20st., ale jediný pozitivní je, že nemusím zapínat výhřev sedaček. Jinak je pro motor opravdu super ohřívat ho při 130...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jinak je pro motor opravdu super ohřívat ho při 130...
Jen ať si zvyká.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jj 8km je normalka....taky to tak dlouho ohrivam a to se kulim do 90km hod
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

origoš píše:
Jinak je pro motor opravdu super ohřívat ho při 130...
Jen ať si zvyká.
No pořád je to lepší než ohřívat motor na volnoběh.
Nafta patří do TDi!
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To by jsi tam byl ještě zejtra, ale když myslíš, že mu to prospívá, tak v tom pokračuj. Teď to jde, ale až bude -20 a studenýmu šlápneš na krk, tak si třeba vzpomeneš...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taly to tak mám 8-10 km když si dáš kárton před chladič tak o se ohřeje o 30 metrů dříve :) miloš
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

slovacek.milos píše:taly to tak mám 8-10 km když si dáš kárton před chladič tak o se ohřeje o 30 metrů dříve :) miloš
(LOL) (LOL) dobře Miloš :)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

misa.89 píše:
slovacek.milos píše:taly to tak mám 8-10 km když si dáš kárton před chladič tak o se ohřeje o 30 metrů dříve :) miloš
(LOL) (LOL) dobře Miloš :)
jezdíme 800 metrů tam i zpět třkrát denně já ten karton tam mám až do jara těch 30 metrů při velkém optimismu jsou výsledky mého měření :-D miloš
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Příspěvek od Borath »

čistě náhodou někdo nějaký tip na to jak TDI ohřát rychleji?
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Borath píše:čistě náhodou někdo nějaký tip na to jak TDI ohřát rychleji?
jedine pridavne kurenie.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja som si uz zvykol...ani nepustam kurenie, do skoly mam 5 km...ani sa nezohreje rano ked idem....hold je to daň za malú spotrebu.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

midnight_man píše:ja som si uz zvykol...ani nepustam kurenie, do skoly mam 5 km...ani sa nezohreje rano ked idem....hold je to daň za malú spotrebu.
presne tak nemozte mat vsetko :D ja si jazdim na benzinaciku a teplo mam hned. sice za 7l/100 km....
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Zapnute kurenie pri studenom motore zvysi spotrebu ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“