Jenda. píše:
Co nějaký LOG
Já řešil to samé. Nový N75 a turbo oprava.Pak vše OK.
Dle mého názoru je to buď turbem samotným nebo jeho regulací. Jestli se
mýlím tak ať mě někdo opraví,nebo doplní.
No ja ja na to přišel taky že problem bude nejspíš v regulaci po kotrole všech hadiček nejspíše v nějaky mechanicky části.
Prosím tě co je to ten LOG ja mam jen obyčejný VAG s kabelem made in JA. Zavady s tím přečtu smažu dal se nepouštím neboť mám k tomu respekt. Ale velmi rád bych se něčemu novému přiučil.
Díky
VAG stačí.
Jak udělat LOG už tady někdo popisoval.Musíš hledat já teď nevím
kde to je. Dal bych odkaz.
Zkus znovu N75 (půjčit) Nikdo ti nezaručí že ten nový je ok.Proč jsi ho vůbec měnil?
Bez LOGU ti těžko někdo poradí víc. Ani nevíme odkud jsi. Skus hledat v okolí. Někoho tady určitě najdeš kdo s tebou ten LOG udělá.
JA to tu pomalu pročítam zatím sem na ten Log nenarazil. Tu N75 mi vyměnili v orig servise VW pry je to tím barani! Ten stary ještě někde najdu ale jsem si jist že to tím není protože ten stary se choval uplně stejně jako ten nový.
Jsem z Rožnova pod Radhoštěm zapoměl jsem to napsat do profilu sorry.Pokud mi poradíš fakt co stím tak není problem za tebou dojet do Brna za tu cestu mi to stojí pokud ovšem nemáš stejné postupy jako ve VW
HondaRS píše:
No ja ja na to přišel taky že problem bude nejspíš v regulaci po kotrole všech hadiček nejspíše v nějaky mechanicky části.
Prosím tě co je to ten LOG ja mam jen obyčejný VAG s kabelem made in JA. Zavady s tím přečtu smažu dal se nepouštím neboť mám k tomu respekt. Ale velmi rád bych se něčemu novému přiučil.
Díky
VAG stačí.
Jak udělat LOG už tady někdo popisoval.Musíš hledat já teď nevím
kde to je. Dal bych odkaz.
Zkus znovu N75 (půjčit) Nikdo ti nezaručí že ten nový je ok.Proč jsi ho vůbec měnil?
Bez LOGU ti těžko někdo poradí víc. Ani nevíme odkud jsi. Skus hledat v okolí. Někoho tady určitě najdeš kdo s tebou ten LOG udělá.
JA to tu pomalu pročítam zatím sem na ten Log nenarazil. Tu N75 mi vyměnili v orig servise VW pry je to tím barani! Ten stary ještě někde najdu ale jsem si jist že to tím není protože ten stary se choval uplně stejně jako ten nový.
Jsem z Rožnova pod Radhoštěm zapoměl jsem to napsat do profilu sorry.Pokud mi poradíš fakt co stím tak není problem za tebou dojet do Brna za tu cestu mi to stojí pokud ovšem nemáš stejné postupy jako ve VW
Lidi poraďte jak na ten LOG.
Jo a další problém dneska jsem strašně dlouho startoval na poprve to vubec nechytlo tak na podruhe až tak po 4 sec.Auto bylo zahřáte žhavení to určitě není.Potom už to chytalo "normalně" ne na žduch ale tak jak kdy jindy
Na vagu mi to hlasí jen ten snímáč v nadobce na vodu jak hodně mrzlo cca - 20°C blikala mi červena kontrolka teploměru přitom kapaliny bylo dost.
Ty ale myslíš snímáč G 62 u něho pišou že pokud je špatný že auto žhaví automaticky na maximalní čas tj cca 30 sec mi kontrolka žvavení shasne skoro hned když je to teplé. Jinde jsem četl pokud je čidlo v haji že auto lehce cuka to se mi zdalo jak jsem pojižděl v koloně na 1 že jede nějak trhavěji ale žadny 120tkový extrem lehce trhalo. Nevím zítra jedu delší trasu.Doufam že nastartuju a nebude mě muset někdo tahat Potom napíšu jak se to vyviji taky mam slibenou diag. tak uvidíme.
to turbo po vanocích rozdělám a bude vyčistění myslím na škodu nebude.Proštudoval jsem si foto serial nemate ještě nějaky rady? 4ím to vyčistit jak postupovat aby to ještě bylo funkční ? Jinak by mě zajimalo jestli se nepohne s tou tyčinou co reguluje to naklapění prej je kušt no nastavit at to funguje?
to turbo po vanocích rozdělám a bude vyčistění myslím na škodu nebude.Proštudoval jsem si foto serial nemate ještě nějaky rady? 4ím to vyčistit jak postupovat aby to ještě bylo funkční ? Jinak by mě zajimalo jestli se nepohne s tou tyčinou co reguluje to naklapění prej je kušt no nastavit at to funguje?
S tim táhlem vůbec laborovat nebudeš...vyndáš ségrovku a shodíš to táhlo jak je i s baňkou...vyčistit můžeš normálně přípravkama na motory oprat vodou a vyfoukat vzduchem. Mazací kanál namáčet nemusíš
to turbo po vanocích rozdělám a bude vyčistění myslím na škodu nebude.Proštudoval jsem si foto serial nemate ještě nějaky rady? 4ím to vyčistit jak postupovat aby to ještě bylo funkční ? Jinak by mě zajimalo jestli se nepohne s tou tyčinou co reguluje to naklapění prej je kušt no nastavit at to funguje?
S tim táhlem vůbec laborovat nebudeš...vyndáš ségrovku a shodíš to táhlo jak je i s baňkou...vyčistit můžeš normálně přípravkama na motory oprat vodou a vyfoukat vzduchem. Mazací kanál namáčet nemusíš
Diky za rady jak mi tady radite přijde mi to banalita když ja mam z toho strach přece jen je to moje jedine auto
Nejvíc se zapotíš u půlení, někdy to de dobře a někdy uplně nah..... a je třeba nahřívat. Uvidíš. Hlavně půlit v axiální ose, at se ti lopatky neopřou o ten obal. Pak si hned spočítej lopatky...pokud 11 nic neřeš, pokud 9, označ si polohu ovládacího kroužku Jinak asi žádný špeky
chosepm píše:Nejvíc se zapotíš u půlení, někdy to de dobře a někdy uplně nah..... a je třeba nahřívat. Uvidíš. Hlavně půlit v axiální ose, at se ti lopatky neopřou o ten obal. Pak si hned spočítej lopatky...pokud 11 nic neřeš, pokud 9, označ si polohu ovládacího kroužku Jinak asi žádný špeky
Mam tu novější verzi 81 ASV.
Jak prosi tě označit polohu ovladacího kroužku mysliš jako na tom naklapění?? Tak fotku kdybys měl