Klapani v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

abych ti pravdu řekl tak já s těma hydroštelama mám trošku zkušenosti jiné,

ten internetový názor je ihned je měnit, jinak motor KO

to pružení to mám taky z tohoto vebu jestli od tomase nebo od humla, nevím přesně, ale po pravdě řešeno nikdy jsem tomu na kloub nepřišel.

a ty hydroštely jsem vyléčil jen jiným olejem a časem (hm) miloš
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:abych ti pravdu řekl tak já s těma hydroštelama mám trošku zkušenosti jiné,

ten internetový názor je ihned je měnit, jinak motor KO

to pružení to mám taky z tohoto vebu jestli od tomase nebo od humla, nevím přesně, ale po pravdě řešeno nikdy jsem tomu na kloub nepřišel.

a ty hydroštely jsem vyléčil jen jiným olejem a časem (hm) miloš
Pruží, nepruží, když chces zjistit zdvyhatko jestli je ko, tak je treba ohřat motor a pak co nejrychleji sundat ventilový víko a tocit motorem až ukazuje vacka spickou nahoru, pak vemes měrku 0,10mm a nakou třiskou na zdvyhatko zatlacis, silou primerenou, jako bis ho chtel zmacknout prstem. Pokud ho primacknes a projde ta merka tak je ko. Jinak vam pruží, protože mackate moc , a otevira se ventil, ty pružiny sou celkem mekký. ;)
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Originál INA pružej,to je v přádku,ty noname co tam cpou potom nepružej jsou jinak konstruovaný,špatný hydro poznáš že když na něj zatlačíš tak uteče a promáčkne se.Podle mě je to dělaný schválně aby při startu když jsou upuštěný nemlátily a tlumily náraz vačky aby se nezničila.
A4 8K5
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pasa píše:Originál INA pružej,to je v přádku,ty noname co tam cpou potom nepružej jsou jinak konstruovaný,špatný hydro poznáš že když na něj zatlačíš tak uteče a promáčkne se.Podle mě je to dělaný schválně aby při startu když jsou upuštěný nemlátily a tlumily náraz vačky aby se nezničila.
Jo sou pružný, nejlepsí je, primacknout ho prstem a strcit tam merku,když je v haji tak jde lehce zmacknout. Nebo každý zmacknout a strcit pod vacku měrku a zkusit vytahnout, když pujde pod nakým lehce vytahnout je ko.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kdysi dávno přijela dodávka nějak mazda 2000 benzín se jemenovala,

a hytroštely ty mlátili jedna básen, olej dobrý 5W30 catrol najeto 14.000
celkem měl motor nějak 300.000 km, v mazdě mu řekli hydroštely KO
nakrmil jsem motor superturbem M7ADSIV a motor časem stichl, žere olej a nyní má motor přes 400.000 km :) miloš
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

nojo, kvalitní olej je základ:)
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

.....tak jsem vul, mam asi blbej sluch nebo ja nevim :D z klepani se nakonec vyklubalo siceni......je to povolenej vstrik, profukuje (LOL) nezlobte se davam mylny otazky (hm)
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Red píše:.....tak jsem vul, mam asi blbej sluch nebo ja nevim :D z klepani se nakonec vyklubalo siceni......je to povolenej vstrik, profukuje (LOL) nezlobte se davam mylny otazky (hm)

tak stím honem něco dělej nebo ti zalomí šroub v hlavě co ho drží miloš
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

Hotovo, opraveno - zase jezdi jako drak 8)
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“