Ohřátí motoru až po 8mi Km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám na Alhambře zakryté komplet chladiče, včetně cooleru, a je to znát na rychlosti ohřátí hodně, že by se to neuchladilo, tak to strach nemám , protože když je míň jak +20 stupnu C,je naopak problém tohle auto donutit se ohřát,(proto maj příhřev nastavený od 12st.C) a to jsem zaizoloval komplet chladič pod autem(trubky k příhřevu), tohle vymyslel blbec, to auto je tak do teplých krajin
taky dávám kartón přes půlku chladiče, aby ledovej vzduch nevalil krz chladiče na motor a je to sakra znát.a ten ropovod pod autem jsem taky obalil mirelonem na topení
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já si pamatuju jak jsem jel před 2rokama s fabii SDI z krkonoš, kde auto stalo tejden při teplotách kolem -15. Přijdu, nastartuju v podstatě okamžitě, otáčky sice tak 1300, vyrazil sem, a ze špindlu do vrchlabí což je asi 15km se to ohřálo na 70, pak to vůbec nechtělo růst a 90 stupňů sem dosahnul asi za dalších 15km. Ale byly fakt hrozný mrazy.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Je to ovlivněno napětím svorky DF alternátoru,teplotou nasávaného vzduchu a teplotou motoru.V tel.poradně Škoda mně ještě řekli že to má spínat až od 2400 ot/min.Vyřešil jsem to dvěma diodama v závěrném směru na mínus pol relátek který jde do ŘJ,přes vypínač na kostru a plochou červenou ledkou pro kontrolu sepnutí.Podotýkám že auto jede na pátou rychlost při 2400ot/min přes 100 km/hod takže tento ohřev je na náledí v zimě asi úplně na nic.Po ručním sepnutí je auto zahřáté na třech kilometrech.Mněl jsem to na OC 66kw AGR,a teď i na 4x4 PD ADT a spokojenost.Auto topí už na druhém kilometru.
Jinak se to tady řeší každou zimu.Stačí dát hledat-údržba/problémy VW group-ohřev.

Diody jsou 3A,ledka podle vkusu,odpor asi 130ohmů,nejlepší je vypínač přímo s ledkou.Po zahřátí vypnout.Je to Octavia AGR.Jde to na všechny auta co mají přídavný ohřev.Na Octavii cca 30 min,náklady do 50 Kč.Kdo chce může si dobastlit automatické spínání a vypínání pomocí čidel.Nechtěl jsem to více komplikovat ať je to srozumitelné i pro laiky.
Některé typy přídavný ohřev nemají potom používám díl ohřevu z fordu kde jsou také tři žhaviče a kde se jen rozřízne hadice od přívodu k topení vloží se element a dodělá relé,kontrolka a spínač.
Jinak se to tady řeší každou zimu.Stačí dát hledat-údržba/problémy VW group-ohřev.

Diody jsou 3A,ledka podle vkusu,odpor asi 130ohmů,nejlepší je vypínač přímo s ledkou.Po zahřátí vypnout.Je to Octavia AGR.Jde to na všechny auta co mají přídavný ohřev.Na Octavii cca 30 min,náklady do 50 Kč.Kdo chce může si dobastlit automatické spínání a vypínání pomocí čidel.Nechtěl jsem to více komplikovat ať je to srozumitelné i pro laiky.
Některé typy přídavný ohřev nemají potom používám díl ohřevu z fordu kde jsou také tři žhaviče a kde se jen rozřízne hadice od přívodu k topení vloží se element a dodělá relé,kontrolka a spínač.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.Smoke píše:turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
alfik píše:To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.Smoke píše:turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
až na to že u topení je kotel dole a uspořádání trubek je aby to kolovalo. když si to myslíš. akorát to zavzdušní okruh. stejně 500w ohřát přes 100kg kovu...
na chladiči další blbost když je okruh do 80-90´C uzavřen

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno