Ohřátí motoru až po 8mi Km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

mám na Alhambře zakryté komplet chladiče, včetně cooleru, a je to znát na rychlosti ohřátí hodně, že by se to neuchladilo, tak to strach nemám , protože když je míň jak +20 stupnu C,je naopak problém tohle auto donutit se ohřát,(proto maj příhřev nastavený od 12st.C) a to jsem zaizoloval komplet chladič pod autem(trubky k příhřevu), tohle vymyslel blbec, to auto je tak do teplých krajin
Vratar
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02 pro 2009, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Stara Oleška

Příspěvek od Vratar »

Pak už jedině autogen :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky dávám kartón přes půlku chladiče, aby ledovej vzduch nevalil krz chladiče na motor a je to sakra znát.a ten ropovod pod autem jsem taky obalil mirelonem na topení
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Já si pamatuju jak jsem jel před 2rokama s fabii SDI z krkonoš, kde auto stalo tejden při teplotách kolem -15. Přijdu, nastartuju v podstatě okamžitě, otáčky sice tak 1300, vyrazil sem, a ze špindlu do vrchlabí což je asi 15km se to ohřálo na 70, pak to vůbec nechtělo růst a 90 stupňů sem dosahnul asi za dalších 15km. Ale byly fakt hrozný mrazy.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Je to ovlivněno napětím svorky DF alternátoru,teplotou nasávaného vzduchu a teplotou motoru.V tel.poradně Škoda mně ještě řekli že to má spínat až od 2400 ot/min.Vyřešil jsem to dvěma diodama v závěrném směru na mínus pol relátek který jde do ŘJ,přes vypínač na kostru a plochou červenou ledkou pro kontrolu sepnutí.Podotýkám že auto jede na pátou rychlost při 2400ot/min přes 100 km/hod takže tento ohřev je na náledí v zimě asi úplně na nic.Po ručním sepnutí je auto zahřáté na třech kilometrech.Mněl jsem to na OC 66kw AGR,a teď i na 4x4 PD ADT a spokojenost.Auto topí už na druhém kilometru.

Jinak se to tady řeší každou zimu.Stačí dát hledat-údržba/problémy VW group-ohřev.


Obrázek


Diody jsou 3A,ledka podle vkusu,odpor asi 130ohmů,nejlepší je vypínač přímo s ledkou.Po zahřátí vypnout.Je to Octavia AGR.Jde to na všechny auta co mají přídavný ohřev.Na Octavii cca 30 min,náklady do 50 Kč.Kdo chce může si dobastlit automatické spínání a vypínání pomocí čidel.Nechtěl jsem to více komplikovat ať je to srozumitelné i pro laiky.


Některé typy přídavný ohřev nemají potom používám díl ohřevu z fordu kde jsou také tři žhaviče a kde se jen rozřízne hadice od přívodu k topení vloží se element a dodělá relé,kontrolka a spínač.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já si do dal také přes vypínač, ale že by se to rychleji zahřálo? spíš to jen rychlej rozmrazí sklo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

auto stojí venku,po 4km mám cca 70C.Netopím jedu pořád na 3ku 55km/h město.Jo před chladičem mám filtr do digestoře,ne ani tak proto aby to pseudo pomohlo ohřevu ale proti bordelu v zimním období.Pdčko
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Ani mi nemluvte,měl jsem sharana 66kw a ten svinák se v zimě ohříval o mě když jsem do něj sedl...Tyhle auta topí děsně,zlatej passat!!!!
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Mě netopí žádný TDI (LOL) I s kartonem před chladičem (wallbash)
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

to musíš jezdit s hodně dlouhým prodlužovákem (rofl)
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Nemate nahodou EGR off?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Smoke píše:
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

alfik píše:
Smoke píše:
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.

až na to že u topení je kotel dole a uspořádání trubek je aby to kolovalo. když si to myslíš. akorát to zavzdušní okruh. stejně 500w ohřát přes 100kg kovu...
na chladiči další blbost když je okruh do 80-90´C uzavřen ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“