
zvýšení výkonu 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvýšení výkonu 1Z
Zdravím, měl bych dotaz ohledně zvýšení výkonu motoru u VW Golf III 1.9 tdi, jak je to s upravováním tohoto motoru? z jedný strany slyším že tento motor není vhodný upravovat kuli měkkým pístům a z druhé zase že je to nesmysl a dá se upravit jako ostatní motory, tak nevím co si mám myslet
chtql bych tam dát trisky S 764 tak nevím jestli by to motor snesl, a jak dlouho by to vydrželo? dostal sem radu dát tam S 502, ale cena není moc rozdílná a když bych se do toho pouštěl tak radši víc než míň, děkuji za rady

řešilo se to tu, zasírá se ti sání, si ho zkus rozdělat a uvidíš překvapeníGolf-GT píše:............ proč se zaslepuje erg na turbu? projížděl jsem forum ale všude jsem našel jen popis, a jestli by to šlo na 1Z

Jakýsi bílý flek 
O1 ALH - Sprint 764 + GT1749VA + EGR OFF (soft) + MAF OFF (soft)+ KAT OFF + chip by Chipf. + puky TT + tlumiče Bilstein B4 - už minulost
Volvo V50 1,6D - už minulost
Škoda Superb 1.8 TSi

O1 ALH - Sprint 764 + GT1749VA + EGR OFF (soft) + MAF OFF (soft)+ KAT OFF + chip by Chipf. + puky TT + tlumiče Bilstein B4 - už minulost
Volvo V50 1,6D - už minulost
Škoda Superb 1.8 TSi
U mě po zaslepení se začalo turbo plnit o 100 až 150 otáček motoru dříve , za mnou méně kouře,ale dýl se motor ohříváGolf-GT píše:z 81 kw bych nechtěl, to mi příjde málokdyž už, tak FB S764 a chtěl jsem se zeptat proč se zaslepuje erg na turbu? projížděl jsem forum ale všude jsem našel jen popis, a jestli by to šlo na 1Z
GIII 1998 1.9TDI 66KW ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF.
Je to logické, jelikož se nevrací ohřátý a bezkyslíkatý vzduch (z výfuku po spalovacím procesu) zpět do sání.babajara píše:U mě po zaslepení se začalo turbo plnit o 100 až 150 otáček motoru dříve , za mnou méně kouře,ale dýl se motor ohříváGolf-GT píše:z 81 kw bych nechtěl, to mi příjde málokdyž už, tak FB S764 a chtěl jsem se zeptat proč se zaslepuje erg na turbu? projížděl jsem forum ale všude jsem našel jen popis, a jestli by to šlo na 1Z
Studeného vzduchu se ti do válce vejde více než teplého (ostatně proto máme IC) a zde navíc s větším podílem kyslíku (potřebný k hoření).
Z merita věci vyplývá i to pomalejší zahřívání.
Jinak funkci EGR lze téměř eliminovat i VAG-em

K původnímu tématu, S764 jsou na 1Z v pohodě. V létě trochu briketek, když mu naložíš, jinak pohoda.
Myslím si, že je víc prasklých pístů na PD, než utavených 1Z

GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Studenyho vzduchu se tam vleze uplně stejně jako teplyho. Jde o to že studenej vzduch ma daleko vyšší hustotu a tim padem i hmotnost při stejnym oběmu a při zahřatí se daleko vic muže roztahnou a zvyšit tlak ve spalovacim prostoru,nehledě na to že je v něm i vice kyslíku.A vyjadřovat se o vyfukovych plynech jak o vzduchu taky neni zrovna přesny, z vyfuku by jsi se vzduchu moc nenadychal 

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Rád slovíčkaříš? Tak jo, objemově se ho tam vejde stejně, molárně vícetuner píše:Studenyho vzduchu se tam vleze uplně stejně jako teplyho. Jde o to že studenej vzduch ma daleko vyšší hustotu a tim padem i hmotnost při stejnym oběmu a při zahřatí se daleko vic muže roztahnou a zvyšit tlak ve spalovacim prostoru,nehledě na to že je v něm i vice kyslíku.A vyjadřovat se o vyfukovych plynech jak o vzduchu taky neni zrovna přesny, z vyfuku by jsi se vzduchu moc nenadychal


Velmi se Ti omlouvám, že jsem si dovolil nazvat výfukové plyny bezkyslíkatým vzduchem, myslím si, že normální borci to pochopili.
Příště si asi i o půlnoci budu muset dávat pozor a vyjadřovat se jako na akademické půdě

Nějaký reálný přínos na téma trysky do 1Z, či zaslepení EGR jako "tuner" k tématu nemáš?
Jinak aby ta diskuse měla také reálný přínos, tak tím VAGem by to mělo být takto:
motor, login 12233, specialní nastavení, kanál 3 a zvedat hodnotu (základ je 32768, strop 33768). Při maximu je EGR téměř stále uzavřen.
GIV Variant TDi ???kW