2.0 TDi DSG Problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já budu potřebovat na Oktu DSG tak se na něj obrátím
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

dsg je ovládané tlakem oleje ne? Tudíž bych viděl taky vinu na špatném oleji nebo filtru který sníží tlak oleje. (LOL)
neberte mě vážně, ale tak píšu co si myslím v životě jsem na to nehrábl.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Olej se setrvákem nemají nic společné.pokud přivolnoběhu jakoby chrastí,pocukává,je to sertvák.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cosby píše:Co vím tak Laďas umí okolo 10.Taky jsem ho sháněl na Passata
Tak tak ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
DavidL
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 29 kvě 2008, 15:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidL »

Ladas píše:
cosby píše:Co vím tak Laďas umí okolo 10.Taky jsem ho sháněl na Passata
Tak tak ;)
A muzu se tedy na Tebe obratit pokud ho budu potrebovat? Ale nevim jakej tam je, jak se to pozna? David
David
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

Ladas píše:podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ ;)
Jinak kdo to bude shánět, tak číslo dílu:
Filtr- 02E 305 051
olej- G 052 182 A2
ted jsem to kupoval. Je toho tam 5,5l(takže koupit 6) a litr stojí cca 500,-
a filtr asi 300,-
autovtip
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 29 lis 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava SR

Příspěvek od autovtip »

skeletor píše:
Ladas píše:podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ ;)
Jinak kdo to bude shánět, tak číslo dílu:
Filtr- 02E 305 051
olej- G 052 182 A2
ted jsem to kupoval. Je toho tam 5,5l(takže koupit 6) a litr stojí cca 500,-
a filtr asi 300,-
ked tam daš 6l tak kolko ti ešte vytečie von? ja tam davam iba 5l a aj z toho ešte vytečie, u nas v autorizaku tiež leju pri vymene iba 5l
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Dvouhmota by ti chrastila i při chcípání a startování...Zkusil bych ještě základní nastaveni DSG, protože jak to popisuješ, tak by to mohlo dělat i špatný přizpůsobení tlaku spojky, která ti vypíná a zapíná...Podobnej problém jsem řešil u multitronicu...
Je možný že to vyměnili, ale základní nastavení zapomněli, nebo se nepovedlo. Kámoš má DSG na oktávce a když chtěl u nás před půlrokem v autorizáku měnit olej, tak čekal, až si objednaj z Boleslavi VAS6262, že to ještě nedělali. Takže záleží v jakej dědině jsi byl.
Zrovna včera jsem řešil přípravky na DSG a Multitronic ;)
***VAG,PSA,Renault***
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

spravne. zakladne nastavenie treba robit po kazdej vymene oleja v DSG
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou ;)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Huml píše:nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou ;)
hm je to interna informacia. postup nemam. ide to VASom. pomocou vcds to zatial neviem... skoda
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

aha, tak to si budem muset počkat až se to dostane ven pro normální smrtelníky
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Huml píše:aha, tak to si budem muset počkat až se to dostane ven pro normální smrtelníky
no to aj ja. skusim pohladat na forach.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

No ve trojce vis je na dsg nastavení i test...
nebo koukni sem
http://wiki.ross-tech.com/index.php/6-S ... Adaptation
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“