1pavel píše:ten golf jezdí u nás v Pardubicích , stavěli ho policajti a dostal pokutu za zatmavený zadní světla a nehomologované fólie na sklech , hluk výfuku neřešily
už mi to Dan psal. Já jsem za celou dobu,co jsem to auto měl za nic na autě nedostal pokutu a že jsem měl golfíka dlouho. Vždycky jsem to pánům vysvětlil, proč tam co mám a nechali mě.
Jinak,co se týče výfuku, já jsem s golfem sjezdil skoro celou Evropu a nikdy nebyl problém, policajti mě stavěli v rakousku,neměcku,itálii. Motor jsem před nima startoval a nic neříkali. O motor ani výfuk nikdy nešlo. Vždy bez pokuty.
Myslim,že golf má krásnej zvuk na diesel, neni nijak provokativní
tady v Pardubicích občas narazíš na policajta idi....a bráchoj jednou kontrolovali i jak má nafoukanou rezervu zvuk má heskej bublák
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
hlavne je to slyset az kdyz tomu nalozis, kdyz clovek neni magor a po meste jezdi normalne, tak si toho nikdo nevsimne. me staveli akorad mimo mesto, protoze sem tomu topil, cepickar uz v dalce nakroceno, nastesti nemel radar, takze kdyz se zeptal kolipa ste jel pane ridici, tak jsem odpovedel 90 , byl nas**** ale co udelas .....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Jim píše:s holou rourou mě stavěla policie asi 2x při běžný kontrole, ani si toho nevšimli...hlavně se nesmí před nimi chcípnout motor, to by pak asi zaznamenali při staru...
nikdy sem stim neměl problem a to mam jen trubku
ani policatum to nevadí u TDI to není tak hrozne jak u benzina
a když jedeš kolem hlidky stačí ubrat a nevi nic
Rosma: jak tu někdo psal výše, narazíš na policajta, co tyhle věci moc neřeší a zrovna tak naopak...když mě nevyzývá, abych to vypnul, tak to nedělám, není třeba to pokoušet...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
martinxl píše:to je zvuk bez katalizatora?alebo je to odlahcene este o nieco?
podla mna hola rura
Jojo hola roura... Chci to nejak ztisit... bavil jsem se s par lidma od vyfuku, "tuningu" apod.. ale nevim furt co tam dat na konec aby to trosku ztratilo na revu... na 3 a seslapnuti plynu to je jak stihacka
Teda co tam kdo ma??? Beru kazdou radu...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
gt 2052 + race 520
výfuk holá roura 60 cm pouze na konci
je koncák z lancie themy 2,0 8v turbo (60mm) plně průchozí
nakonci jen kolínko dolů a naprosto v pohodě
zvuk zlehka sportovní
bombastiq píše:gt 2052 + race 520
výfuk holá roura 60 cm pouze na konci
je koncák z lancie themy 2,0 8v turbo (60mm) plně průchozí
nakonci jen kolínko dolů a naprosto v pohodě
zvuk zlehka sportovní
Jen dotaz - na čem máš ty Racy520? Na top Tipu TDS?
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
bombastiq píše:gt 2052 + race 520
výfuk holá roura 60 cm pouze na konci
je koncák z lancie themy 2,0 8v turbo (60mm) plně průchozí
nakonci jen kolínko dolů a naprosto v pohodě
zvuk zlehka sportovní
Jojo hola roura... Chci to nejak ztisit... bavil jsem se s par lidma od vyfuku, "tuningu" apod.. ale nevim furt co tam dat na konec aby to trosku ztratilo na revu... na 3 a seslapnuti plynu to je jak stihacka
Teda co tam kdo ma??? Beru kazdou radu... [/quote]
ja tam mam holú rurku na oboch ale kedže viacej pouzívam octavku tak som dal rezonátor bez vnútornosti na koniec ide to ďaleko tiksie na vyššie otáčky... do 2000 otáčok to ani nepočuť
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
kire píše:
ja tam mam holú rurku na oboch ale kedže viacej pouzívam octavku tak som dal rezonátor bez vnútornosti na koniec ide to ďaleko tiksie na vyššie otáčky... do 2000 otáčok to ani nepočuť
jako rezonator z 1.8T nebo z neceho jinyho?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
kire píše:
ja tam mam holú rurku na oboch ale kedže viacej pouzívam octavku tak som dal rezonátor bez vnútornosti na koniec ide to ďaleko tiksie na vyššie otáčky... do 2000 otáčok to ani nepočuť
jako rezonator z 1.8T nebo z neceho jinyho?
neviem s coho to bolo valalo sa mi to po garazi tak som vnutornosti vybral je tam len obal s toho rezonatora.. mohol by som to cvaknut ako to vyzera.. lebo neviem na ake auto to bolo origo.
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia