Zdochnutie motora a vypadok elektriky pocas jazdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nad spinacou skrinkou uvazujem, zeby mohla robit problemy. Asi pred 3 mesiacmi bola vymenena. Zeby studeny spoj? Volal som vcera s jednym panom, ktory robi mechanika priamo vo VW a ten mi poradil, aby som prezrel ukostrovacie kable v aute. Zevraj riesili takyto pripad, ale na audine. Co si o tom myslite? Je tu i takato moznost? Uz si robim zoznam vsetkych veci, co to moze byt a cez vikend, hura do rozoberaniaLudvas píše:něco podobneho mi dělaly kontakty ve spinací skřiňce,zařadil sem zpatečku a chcipl motor atd.., v paměti závad nic co by k tomu vedlo
hodně štěstí čest


Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom 

jasne ze je. ja som mal raz povytiahnuty kablik zo zadu poistkovej a relatkoj skrinky. su tam na zacvakavacie konektory povacsine, no a jeden bol normalne povytiahnuty a priznaky ako vynechavalo, vyplo ako sa dotklo prostejanchi999 píše:Nad spinacou skrinkou uvazujem, zeby mohla robit problemy. Asi pred 3 mesiacmi bola vymenena. Zeby studeny spoj? Volal som vcera s jednym panom, ktory robi mechanika priamo vo VW a ten mi poradil, aby som prezrel ukostrovacie kable v aute. Zevraj riesili takyto pripad, ale na audine. Co si o tom myslite? Je tu i takato moznost? Uz si robim zoznam vsetkych veci, co to moze byt a cez vikend, hura do rozoberaniaLudvas píše:něco podobneho mi dělaly kontakty ve spinací skřiňce,zařadil sem zpatečku a chcipl motor atd.., v paměti závad nic co by k tomu vedlo
hodně štěstí čest... Takze, ak mozete, len kludne piste, co vas napadne. Kazda rada je zlata

tych moznosti je viac , je to dost osemetne ... moze byt aj nejaky kabel polamany
GIV var asz 4mot upraveny
ale urcite by som sa dostal k pitkovej skrinke a vsetko presiel kontakty relatka ... treba zobrat schemu do ruky , a pisal si ze ti vyplo aj pristrojovku komplet ? to znamena uplna tma ? tak to moze byt este niekde na pociatku .. treba sa zamysliet s poznatkou ale nad schemou. aby si zbytocne neskusal vsetky nase napady. to si nechaj nakoniecjanchi999 píše:No ved to, tych moznosti tam je neurekom... A tie kable tiez teraz v zime sa spravaju troska inak, nez za tepla.

GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23 píše:ale urcite by som sa dostal k pitkovej skrinke a vsetko presiel kontakty relatka ... treba zobrat schemu do ruky , a pisal si ze ti vyplo aj pristrojovku komplet ? to znamena uplna tma ? tak to moze byt este niekde na pociatku .. treba sa zamysliet s poznatkou ale nad schemou. aby si zbytocne neskusal vsetky nase napady. to si nechaj nakoniecjanchi999 píše:No ved to, tych moznosti tam je neurekom... A tie kable tiez teraz v zime sa spravaju troska inak, nez za tepla.
Ano, zhasla mi pristrojovka a nastala uplna tma, ale len na pol sekundy. Potom vsetko same naskocilo vratane motora. No, v schemach sa moc nevyznam. Zial niesom autoelektrikar a ani v mojom okoli ziaden neni. A autorizovany servis, to nehrozi. To radsej hodim prachy do kanala

Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom 

odkial si ?janchi999 píše:jordee_23 píše:ale urcite by som sa dostal k pitkovej skrinke a vsetko presiel kontakty relatka ... treba zobrat schemu do ruky , a pisal si ze ti vyplo aj pristrojovku komplet ? to znamena uplna tma ? tak to moze byt este niekde na pociatku .. treba sa zamysliet s poznatkou ale nad schemou. aby si zbytocne neskusal vsetky nase napady. to si nechaj nakoniecjanchi999 píše:No ved to, tych moznosti tam je neurekom... A tie kable tiez teraz v zime sa spravaju troska inak, nez za tepla.
Ano, zhasla mi pristrojovka a nastala uplna tma, ale len na pol sekundy. Potom vsetko same naskocilo vratane motora. No, v schemach sa moc nevyznam. Zial niesom autoelektrikar a ani v mojom okoli ziaden neni. A autorizovany servis, to nehrozi. To radsej hodim prachy do kanala. Takze, viacmenej som len odkazany na rady tu z forumu, rozne manualy, navody. Samotne schemy mi nic nehovoria. Tak pojdem od alternatora, kabel po kabli...
GIV var asz 4mot upraveny
Jasne, tym zacnem, no a uvidim co potom dalej...jordee_23 píše:tie zemniace body prejdi a kable ako si xcel ...a vlastne aj privod do poistkovej skrine ... atd ..vse spomenutejanchi999 píše:Nevadi, v pohode. Aj tak dakujem za ochotujordee_23 píše:tak to ti neporadim ...
fakt ...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom 

ano , ale ak by len rele RJ pristrojovka by svietila ..nemam teraz schemu pred sebou ...malim9am píše:Jeste by to mohlo byt rele v alarmu .. jedno z nic ma vetsinou pravo vypnout skoro celou elektriku .. pak tam byva jeste dalsi na vypnuti napajeni ridici jednotky ..
a to alarmove byva 30/40 popripade 80 A a tym zase vacsinov (ak je malo ludi ho tam aj fyzicky dava) odpina nieco dolezite pre chod motora..
ale pri uplnosti ak sa najde neda sa vylucit.
(podla tipu) no toto ako sa tu zo slov javi ... je nieco co koplet odpoji .. skrat by to nemal by uz by nieco zhorelo (zrejme) takze najpravdepodobnejsie zem, nejaky hlavny kontakt , popripade nejaka z velkych hlavnejsich poistiek ... badat
GIV var asz 4mot upraveny
Alarm tam mam origos. Dorabany mam len zederlock. Napadla ma este jedna teoria a to, ze pocas jazdy zapnem radio. Radio je stale pod prudom, to znamena, ze hra, aj ked je vypnuty klucik, zhasnuty motor. Ak mi za jazdy zhasne elektrika, motor, ale radio zostane svietit, budem aspon vediet ze hlavny privod elektriky je v poriadku a teda zameriam sa len na poistkovy a releovy panel vratane spinacej skrinky. Ak mi ale zhasne, tak to potom bude s najvacsou pravdepodobnostou ukostrovaci kabel. Uz aby bol vikend, nech sa do toho mozem pustit... 

Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom 
