Oct I 81kW problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct I 81kW problém
Ahoj,
prosím o radu či zkušenost. Mam oct I rok 2003 81kW motor ASV a občas při akceleraci auto razantně cukne (stratí výkon) a je slyšet takový rachtavo-skřípavý zvuk. Po chvilce se to chytne a takhle se to opakuje a pak to da treba na 10km pokoj a pak se to zase projeví. Někdy je slyšet ten zvuk i když v zátahu rychle pustím plyn. Nechal jsem vyměnit komplet spojku, ale závada je tam pořád. Co to může být ? Převodovka ?
Díky moc za rady
prosím o radu či zkušenost. Mam oct I rok 2003 81kW motor ASV a občas při akceleraci auto razantně cukne (stratí výkon) a je slyšet takový rachtavo-skřípavý zvuk. Po chvilce se to chytne a takhle se to opakuje a pak to da treba na 10km pokoj a pak se to zase projeví. Někdy je slyšet ten zvuk i když v zátahu rychle pustím plyn. Nechal jsem vyměnit komplet spojku, ale závada je tam pořád. Co to může být ? Převodovka ?
Díky moc za rady
Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...
co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl
Díky
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
naloguj 1 3 11Vopi píše:Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...
co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl
Díky
VW T5 GP 103 KW long
Nebo vadna vaha vzduchu, nebo kabelaž uní. pak to skubne a zarachta, vyhodnotí to nemysl a na ani ne vteřinu nevstrikne nic, proto zarachta. Zkus pojezdit s odpojenou vahou jestli to udelá, bude to línejsí ale pojede to. Pokud se to neprojeví tak to bude tím.Huml píše:jj, taky bych to viděl na to turbo, naloguj to a uvidí se
Tak jsem zkoušel dělat logy, ale s aktuálním stavem silnic je to celkem problém, ale nicméně něco to konečně ukázalo.
1. opět je na turbu asi seknutá regulace, občas to padne do nouzaku s chyba mez plnícího tlaku překročena. Už jsem to za poslední půl rok řešil 2x. Jednou jsem koupil zánovní turbo, regulace šlapala a po cca 3 měsících problém. Trubo jsem nechal vyčistit a šlapalo zase asi tak 3 měsíce a opět je zanešený. Co může způsobovat zanášení ? koukal jsem, že pokud to nastartuju studený, tak z fejfuku vyletí černá briketa a při akceleraci, když na tom stojim, tak si to taky černě zahulí. Nemůže být něco špatně kolem EGRu ? Věřím, když koupim turbo nový, či necham vyčistit stávající, tak za pár měsíců v tom budu zas !
Ventil N75 jsem již měnil při prvních problémech s turbem !
Kontroloval jsem i hodnotu předvstřiku a to je taky OK - téměř střed.
2. Nově se mi dvakrát objevila chyba od čidla tlaku v sacím potrubí:
17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadickß
pak dlouho vše OK. Zkusim možná čislo vyměnit.
Tak a teď babo raď
Díky za každou radu.
1. opět je na turbu asi seknutá regulace, občas to padne do nouzaku s chyba mez plnícího tlaku překročena. Už jsem to za poslední půl rok řešil 2x. Jednou jsem koupil zánovní turbo, regulace šlapala a po cca 3 měsících problém. Trubo jsem nechal vyčistit a šlapalo zase asi tak 3 měsíce a opět je zanešený. Co může způsobovat zanášení ? koukal jsem, že pokud to nastartuju studený, tak z fejfuku vyletí černá briketa a při akceleraci, když na tom stojim, tak si to taky černě zahulí. Nemůže být něco špatně kolem EGRu ? Věřím, když koupim turbo nový, či necham vyčistit stávající, tak za pár měsíců v tom budu zas !
Ventil N75 jsem již měnil při prvních problémech s turbem !
Kontroloval jsem i hodnotu předvstřiku a to je taky OK - téměř střed.
2. Nově se mi dvakrát objevila chyba od čidla tlaku v sacím potrubí:
17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadickß
pak dlouho vše OK. Zkusim možná čislo vyměnit.
Tak a teď babo raď

Díky za každou radu.
ta druhá chyba souvisí s tou první - když ten tlak je moc velkej, tak to hodí zkrat na plus
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

