Oct I 81kW problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Oct I 81kW problém

Příspěvek od Vopi »

Ahoj,

prosím o radu či zkušenost. Mam oct I rok 2003 81kW motor ASV a občas při akceleraci auto razantně cukne (stratí výkon) a je slyšet takový rachtavo-skřípavý zvuk. Po chvilce se to chytne a takhle se to opakuje a pak to da treba na 10km pokoj a pak se to zase projeví. Někdy je slyšet ten zvuk i když v zátahu rychle pustím plyn. Nechal jsem vyměnit komplet spojku, ale závada je tam pořád. Co to může být ? Převodovka ?

Díky moc za rady
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...

co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vopi »

DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...

co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?

Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl

Díky
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

poloosu snad poznáš,ne?

loguj tlak v sání,váhu,turbo.....vždycky zapomenu čísla těch kanálů-když otevřu měrné hodnoty kouknu a vidím..

tuším 3,7,11
Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vopi »

DOLPH píše:poloosu snad poznáš,ne?

loguj tlak v sání,váhu,turbo.....vždycky zapomenu čísla těch kanálů-když otevřu měrné hodnoty kouknu a vidím..

tuším 3,7,11
díky, ptám se předem než to nechám zase rozdělat - nerad bych rval prachy jinam než je potřeba a tak se ptám na postřehy atp..

díky
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Vopi píše:
DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...

co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?

Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl

Díky
naloguj 1 3 11
VW T5 GP 103 KW long
tebuh
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 srp 2009, 09:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od tebuh »

Měl sem asi to samé na ASV.Dělalo mi to i na neutrál po ubrání plynu.V domení,že je to dvouhmota,která měla vůli sem vymenil celou spojku a pořád to samé.Celý problem byl v zanesené regulaci turba.Po vyčistení a vypodloženi lopatek OK.
Octavia TDi 81 kW ASV 2002
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, taky bych to viděl na to turbo, naloguj to a uvidí se
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Huml píše:jj, taky bych to viděl na to turbo, naloguj to a uvidí se
Nebo vadna vaha vzduchu, nebo kabelaž uní. pak to skubne a zarachta, vyhodnotí to nemysl a na ani ne vteřinu nevstrikne nic, proto zarachta. Zkus pojezdit s odpojenou vahou jestli to udelá, bude to línejsí ale pojede to. Pokud se to neprojeví tak to bude tím.
Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vopi »

Tak jsem zkoušel dělat logy, ale s aktuálním stavem silnic je to celkem problém, ale nicméně něco to konečně ukázalo.

1. opět je na turbu asi seknutá regulace, občas to padne do nouzaku s chyba mez plnícího tlaku překročena. Už jsem to za poslední půl rok řešil 2x. Jednou jsem koupil zánovní turbo, regulace šlapala a po cca 3 měsících problém. Trubo jsem nechal vyčistit a šlapalo zase asi tak 3 měsíce a opět je zanešený. Co může způsobovat zanášení ? koukal jsem, že pokud to nastartuju studený, tak z fejfuku vyletí černá briketa a při akceleraci, když na tom stojim, tak si to taky černě zahulí. Nemůže být něco špatně kolem EGRu ? Věřím, když koupim turbo nový, či necham vyčistit stávající, tak za pár měsíců v tom budu zas !
Ventil N75 jsem již měnil při prvních problémech s turbem !
Kontroloval jsem i hodnotu předvstřiku a to je taky OK - téměř střed.

2. Nově se mi dvakrát objevila chyba od čidla tlaku v sacím potrubí:
17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadickß
pak dlouho vše OK. Zkusim možná čislo vyměnit.

Tak a teď babo raď :-)
Díky za každou radu.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ten EGR bych zkusil zaslepit tim nic nezkazíš.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ta druhá chyba souvisí s tou první - když ten tlak je moc velkej, tak to hodí zkrat na plus
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vopi »

Fantik píše:Ten EGR bych zkusil zaslepit tim nic nezkazíš.
Co tím teď poznám ?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Propady výkonu někdy způsobuje i EGR
Je v tom autě original soft nebo je tam chip?
Vopi
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 25 říj 2006, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vopi »

Fantik píše:Propady výkonu někdy způsobuje i EGR
Je v tom autě original soft nebo je tam chip?
nn, v autě je origo soft - nikdy tam chip nebyl !
Proč se tak ta regulace zanáší ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“