Zamrzlá naft HELP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
najedu zhruba 25-30 tis.km za rok,tankuji po každé někde a mám vyzkoušeno, že raději novej filtr před zimou za 300 v autokelly,než starej se sraženým parafínem a 50 km-h na dálnici při cestě ze zimní dovči
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

Já, tankuji u LukOILu, udělal jsem ale jednu chybu a to, že jsem před zimou nevupustila a znovu nenapustil filtr, proto mi tam ten zulcík ztuhnul, nemohl jsem to ani z filtru dostat.



Luk Oil je ale v pohodě ne? aspoň já mam teda pocit že s naftou od nich mi to jede líp a míň kouří než od Shellu od koho bere benzinka v práci
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Včera sem taky zamrz cestou z Krkonoš. Ráno start při -17ti v pohodě, ale po 50ti km cestou domů to zheblo při -15ti. Asi v trubkách pod autem. A to sem si pro sichr před dovolenou natankoval ALPIN Diesel na OMV v Pardubicích. Přidal sem sice i letní VIF, ale tomu to za vinu nedávám. I v těch -17ti byl VIF krásně řídkej. Jinak celý léto sem jezdil na Verva diesel + VIF, kdyby někdo myslel, že voda... Pal. filtr Champion je tam cca 6tis km. Tak babo raď... :?

PS: Stou ojebávanou zimní naftou v nížinách možná něco bude. Na horách sem neviděl odstavený žádný auto, ale poblíž Pardubic dva nafťáky a mě taky. :D

PS2: Odstvenej sem byl asi hodinu uprostřed polí na vedlejšce se zvedlou kapotou, kde okolo mě celkem často projížděli auta krokem a nikoho nenapadlo zastavit a zeptat se, jestli náhodou nepotřebuju nějak pomoct. Lidi, v takový kose stepovat hoďku u auta už není žádná prdel. Měl sem docela štěstí, že to asi za čtvrt hoďky běželo aspoň na volnoběh a moch sem topit.
Oct asv 2000, DieselPower
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

no uz stojim aj ja :-D asi bola tuha zima. nafta zo slovnaftky a aditivum v nej a nechce sa mu. a pomaly uz ani baterke
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

No tak dnes ráno u nás -21 a pohodička na drc... a tak ako som pisal skôr Polsky Orlen Verva diesel + zimne aditivum VIF, a lejem ho jednu odmerku na 20 litrov... Po ceste do prace cca 20km 7 odstavených aut pri ceste?... žeby nafta z nášho Slovnaftu?...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku ;) )
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

OT
Vzhledem k výročí 2O.let výroby motorů TDI řešíme pěkně kraviny, díval jsem se jak to má řešeno kolega, že mu filtr neztuhne (Toyota má nějaké vyhřívací spirály a to předehřívá palivo), dává se to už do nějakých TDI (PD nebo 2.0 CR 125.Kw)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

jear ewing píše:OT
Vzhledem k výročí 2O.let výroby motorů TDI řešíme pěkně kraviny, díval jsem se jak to má řešeno kolega, že mu filtr neztuhne (Toyota má nějaké vyhřívací spirály a to předehřívá palivo), dává se to už do nějakých TDI (PD nebo 2.0 CR 125.Kw)
no olejari davaj do filtru zhavicku aby tam nestuh rostlinak (noteeth)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

jear ewing píše:
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku ;) )
Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.

U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Odpovědi: 0
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

na plnou 5 litru naturalu a vse v pohode
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

d.d.t píše:na plnou 5 litru naturalu a vse v pohode
ja davam 5l petroleje neni suchej jako benzin,

nebo sem slysel ze TIRaci davaly zarovku do nadrze :)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

Bugs.Bunny píše:
jear ewing píše:
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku ;) )
Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.

U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny. ;)

že máš chuť se rozčilovat.prostě ne!filtr se má mětit po 6O OOOkm a hotovo.když má najeto jen 10 000km,tak logicky musí být čistý.
sice to nechytlo,ve filtru humus,každý druhý si tady stěžuje na nekvalitní naftu a na to,že do těch cisteren lejou kdoví co,ale ne,je čistý!ještě tady dá dokonce i fotku,jaké sračky s toho filtru vylil.....

až mu "vyčistí" i čerpadlo a vstřiky........... (wallbash)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Se nediv. Tohle je daň, za to, že šetříš. Nic ve zlém, ale pokud tankuješ někde ze sudů, tak musíš počítat s tím, že ti filtr 60tkm nevydrží a že ta nafta nebude občas úplně top. Měním filtr jednou ročně, tj. cca po 40tkm a nikdy jsem neměl problém. Nafta zásadně ze sudů. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

nogis píše:
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Se nediv. Tohle je daň, za to, že šetříš. Nic ve zlém, ale pokud tankuješ někde ze sudů, tak musíš počítat s tím, že ti filtr 60tkm nevydrží a že ta nafta nebude občas úplně top. Měním filtr jednou ročně, tj. cca po 40tkm a nikdy jsem neměl problém. Nafta zásadně ze sudů. ;)
Já se nedivím. Počítal jsem s tím, že mě to jednou taky postihne. (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

sakra chlapi, čistit pal. filter, to som ešte nevidel a osobne ma to ani nikdy nenapadlo. no za chvílu tu bude aj návod na preplachovanie ol. filtra. myslím že šetríte na veciach na ktorých sa nemá šetriť. ono to nie je iba o tom či je v nom "sopel" alebo lad, ale hlavne o tom aby sa bordel nedostal do čerpadla a trysiek. ušetríte 15€ za kvalitný pal. filter a odrovnáte napr. vstreky. mením pal. filter každú druhú výmenu oleja t.j. 25-30tis km.
dávam iba kanistrovú naftu, viem že čistejšiu naftu mat už nemožem 100% kvalita, ked natankujem na benzínke tak mám výčitky svedomia či som nenatankoval nekaký humus alebo 1:5 vodu. Pridávam na 25L nafty odmerku VIF, a nikdy som nemal vo filtry vodu ani bordel, nikdy mi nafta nezamrzla.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“