Zamrzlá naft HELP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Já zase nikdy neměnil filtr dříve než po 100k km, nikdy jsem nekontroloval jestli v něm nemám vodu, nikdy jsem do nafty žádnou srágoru nelil a nikdy se zatím také nestalo, že bych měl jediný problém. Tankuji na horách Shell nebo Benzinu a .... a pak se v tom vyznat. :)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

neber si to osobně,prostě to pro tebe není důležité....

...předpokládám,že stejně jako filtr neměníš olej v převodovce,brzdovou kapalinu a jiné zbytečnosti,dokud to jezdí....

po takovém je pak radost koupit auto...
Uživatelský avatar
pasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 10 srp 2006, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: kósek od Kladna

Příspěvek od pasat »

maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodka
Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Passat CC TDI, Octavia II TDI
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Nafta nemrzne, pouze voda v ní obsažená. Bavíme se o reálných teplotách, né o teplotách kapalnýho dusíku.
(noteeth)
U letní nebo hhorší kvality se oddělí parafín a pak se filtr ucpe, ale nezamrzne.
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja som teraz natankoval alpin diesel len tak pre skusku dal som vif auto stalo cca 10dni v garazi nekurilo sa tam bola tam 0 dnes som prisiel auto bolo cele nejake zarosene natocil som na supu motor isiel v pohode ale po chvili som spozoroval ze zacalo dymit na bielo halus mam kat off aj egr vsimol som si ze mi z vyfuku kvapka voda mohla sa zacat ta odparovat?ze sa tam zrazila a potom zacalo nahrievat potrubie?
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

pasat píše:Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Vervu sem tankoval v polovině listopadu, při -18°C motor běžel normálně, tak asi chyba v závoze či nádrže ve špatném stavu na benzínce (crazy)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Dokud nebude ČOI zveřejňovat nepoctivce a podvodníky, spousta lidí ještě zamrzne:-)
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
jirka.f
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 24 dub 2006, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

nafta Makro Stodůlky

Příspěvek od jirka.f »

Chtěl bych se podělit se svou zkušeností. Tankuji už přes tři roky v Makru ve Stodůlkách a neměl jsem ani jendou problém se zamrzlou naftou nebo problém s palivem. Udivujeme mě, že všichni tankujete takhle drahou naftu u Shell, Benzina. Kupte si radši aditivum a tím si tvoříte zařučeně nejlepší naftu. Poslední 3 měsíce liji VIF + makro naftu=shell V-power (LOL)
Skoda Octavia, nafta, L&K, 81 KW, 2001, najeto 185 tis
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 21 led 2008, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od skramo »

Sice jsem letos nezamrznul, ale když jsem tankoval v garáži asi při - 15, tak jsem byl nemile překvapenej. Vždy tam leju VIF( teď zimní) a když jsem ho tam chtěl nalít, tak to byl rosol, který nechtěl ani ven z plechovky, normální kaše. Ještě dodám, že ho vozím v autě v kufru, takže byl v mraze. Nechápu jak něco co má mimo jiné zabránit parafínovaní nafty samo ztuhne :o
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Před pár dny jsem ženský cvrknul do P206 atmosféráka Vervu a nic jsem jí neřekl. Cetanový číslo to má 60.
Dnes se mně ptala, jestli jsem jí to prej nějak netunil, že to jede o kvalt lépe a je to o dost tišší. Když to pozná moje baba a ta má nalítáno sotva 5000 za život, tak na tom něco bude. (crazy)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Já myslím že benzina se snaží být číslo 1 takže by nemusela obkládat zákazníka, navíc udává snadno měřitelný údaj-60 cetanů narozdíl od v placebo diesel, kde se tak maximálně dočtete o speciální tajné formulaci aditiv, které vám nehorázně zvednou výkon a vyčistí i motor po smrti:)
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Golfisko píše:
pasat píše:Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Vervu sem tankoval v polovině listopadu, při -18°C motor běžel normálně, tak asi chyba v závoze či nádrže ve špatném stavu na benzínce (crazy)
Asi tak... ja tu Vervu Diesel tankujem v Polsku..asi rok a doteraz ziadni problem... a cena neporovnatelna s cenou nafty na Slovensku... nevirovna sa jej ani cena pri hypermarketoch...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nejlepsi na zimu byla zimni nafta na draze a na vojne oznaceni mona 44 ,tj.do -44stupnu a nikdy nebyl problem ;)
cetanove cislo 60 je sice gut,ale na vlastni parafinovani nafty nema az tak veliky vliv,to znamena ze i verva je pro mirne klima do -15 a nebo zimni :roll:
Drag Power
igiss39
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24 led 2010, 17:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od igiss39 »

pasat píše:
maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodka
Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Zdravím, mám takový problém, podobný jak pasat. Mám Grande Punto, 1,9JTD, čepuji Benzina Q Diesel a Vervu Diesel (Benzina Brno Slatina a ty?) a liju tam aditiva Vif zimní a dva dny mně to teď blbne... Naskočí v pohodě, ale po chvíli to začlo koktat, hučet v něčem pod zadníma sedadlama (nejspíš pumpa paliva, nebo co tam je), protože to nemělo vliv na otáčky. Pak to chcíplo samo a napsalo "check your engine". Nastartoval jsem, chvíli ready a pak zas do sraček... Bylo -11 až -16. Trochu mě to nasralo, když Verva garantuje -26 a Vif by neměl ruši účinky, ale zlepšit o pár stupňu. Chtěl jsem to hodit do servisu, ale je víkend. Co přesně to udělalo tobě pasat? A jak jsi s tím postupoval dál? Nechci to auto nějak zasrat, má jen 2 roky :D Díky.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

S tim VIFem je to zajímavý. Já mám v autě letní VIF a pří -17ti po celý noci v kufru byl krásně tekutej, ale na druhou str. je pravda, že mi letní VIF v kombinaci s OMV Alpin diesel zamrz při jízdě při -16ti taky a stál sem u silnice jako blbec.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“