Zdravím chalani.
mam problém so studeným štartom a myslel som si že žhaviče, ale tie su OK!
potom som zistil že aj ked je vonku -8 tak na climatriniku pod kanalom 49 mi ukazuje teplotu chladiacej kapaliny 30°C a kanal 51 teplota motora o 3 stupne menej takže asi zrada je v teplotnom čidle ale.....
Kde je to čidlo teploty motora pripadne chladiacej kapaliny?
jedno som našiel dole pri chladiči na hadici čo vedie k termostatu ale je to ono?. Mám Audi A4 1,9TDI PD 85KW r.v.01.
A ešte taka malá otázka:
po zahriati motora na 90°C a prejdení aj 50KM mi teplota drží auto sa neprehrievá ale vo vyrovnavaciej nadobke je voda studená podobne aj spodná hadica z chladiča smerom k motoru je tiež studená je to normálne???
termostat je tam nový!!!! je to prve auto u ktorého som to spozoroval.
prosím o radu a názor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: prosím o radu a názor
deep píše:Zdravím chalani.
mam problém so studeným štartom a myslel som si že žhaviče, ale tie su OK!
potom som zistil že aj ked je vonku -8 tak na climatriniku pod kanalom 49 mi ukazuje teplotu chladiacej kapaliny 30°C a kanal 51 teplota motora o 3 stupne menej takže asi zrada je v teplotnom čidle ale.....
Kde je to čidlo teploty motora pripadne chladiacej kapaliny?
jedno som našiel dole pri chladiči na hadici čo vedie k termostatu ale je to ono?. Mám Audi A4 1,9TDI PD 85KW r.v.01.
A ešte taka malá otázka:
po zahriati motora na 90°C a prejdení aj 50KM mi teplota drží auto sa neprehrievá ale vo vyrovnavaciej nadobke je voda studená podobne aj spodná hadica z chladiča smerom k motoru je tiež studená je to normálne???
termostat je tam nový!!!! je to prve auto u ktorého som to spozoroval.

měla by to být číslo 9.
Jirka
Skoda Octavia, nafta, L&K, 81 KW, 2001, najeto 185 tis
25 a unaveny som jadeep píše:no vďaka ale ako pozerám tak pozerám na tom obrázku čislo 29 neníkevino píše:na tom obrazku by to mohlo byt cislo 29![]()
možno že som už unavený tak ho fakt nevidím


Naposledy upravil(a) kevino dne 27 pro 2009, 23:22, celkem upraveno 1 x.
postav sa pred motor, nahni sa dozadu nad motor a vzadu na hlave uvidis tandemove crpadlo, pod nim kusok dolava (k vyfuku) je to cidlo
trcia z neho 4 draty, na tej istej prirube ako je to cidlo je vystupna hadica do kurenia 


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
