prosím o radu a názor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
deep
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0

prosím o radu a názor

Příspěvek od deep »

Zdravím chalani.
mam problém so studeným štartom a myslel som si že žhaviče, ale tie su OK!
potom som zistil že aj ked je vonku -8 tak na climatriniku pod kanalom 49 mi ukazuje teplotu chladiacej kapaliny 30°C a kanal 51 teplota motora o 3 stupne menej takže asi zrada je v teplotnom čidle ale.....
Kde je to čidlo teploty motora pripadne chladiacej kapaliny?
jedno som našiel dole pri chladiči na hadici čo vedie k termostatu ale je to ono?. Mám Audi A4 1,9TDI PD 85KW r.v.01.

A ešte taka malá otázka:
po zahriati motora na 90°C a prejdení aj 50KM mi teplota drží auto sa neprehrievá ale vo vyrovnavaciej nadobke je voda studená podobne aj spodná hadica z chladiča smerom k motoru je tiež studená je to normálne???
termostat je tam nový!!!! je to prve auto u ktorého som to spozoroval.
Uživatelský avatar
jirka.f
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 24 dub 2006, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: prosím o radu a názor

Příspěvek od jirka.f »

deep píše:Zdravím chalani.
mam problém so studeným štartom a myslel som si že žhaviče, ale tie su OK!
potom som zistil že aj ked je vonku -8 tak na climatriniku pod kanalom 49 mi ukazuje teplotu chladiacej kapaliny 30°C a kanal 51 teplota motora o 3 stupne menej takže asi zrada je v teplotnom čidle ale.....
Kde je to čidlo teploty motora pripadne chladiacej kapaliny?
jedno som našiel dole pri chladiči na hadici čo vedie k termostatu ale je to ono?. Mám Audi A4 1,9TDI PD 85KW r.v.01.

A ešte taka malá otázka:
po zahriati motora na 90°C a prejdení aj 50KM mi teplota drží auto sa neprehrievá ale vo vyrovnavaciej nadobke je voda studená podobne aj spodná hadica z chladiča smerom k motoru je tiež studená je to normálne???
termostat je tam nový!!!! je to prve auto u ktorého som to spozoroval.
Obrázek
měla by to být číslo 9.

Jirka
Skoda Octavia, nafta, L&K, 81 KW, 2001, najeto 185 tis
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tam to neni...ten obrázek je pro rotačku a on má PD
Tam je čidlo teploty vzadu na hlavě, pod tandemovým čerpadlem.
Je tam plastová příruba na hlavě pro hadici a v ní je čidlo zajištěný takovou "plastovou ségrovkou"
***VAG,PSA,Renault***
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

na tom obrazku by to mohlo byt cislo 29 :)
deep
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od deep »

kevino píše:na tom obrazku by to mohlo byt cislo 29 :)
no vďaka ale ako pozerám tak pozerám na tom obrázku čislo 29 není :?
možno že som už unavený tak ho fakt nevidím (wallbash)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

deep píše:
kevino píše:na tom obrazku by to mohlo byt cislo 29 :)
no vďaka ale ako pozerám tak pozerám na tom obrázku čislo 29 není :?
možno že som už unavený tak ho fakt nevidím (wallbash)
25 a unaveny som ja (wallbash) ale to je snimac teploty paliva. uz som ozaj mimo. idem off a spat.. :D
Naposledy upravil(a) kevino dne 27 pro 2009, 23:22, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

postav sa pred motor, nahni sa dozadu nad motor a vzadu na hlave uvidis tandemove crpadlo, pod nim kusok dolava (k vyfuku) je to cidlo :) trcia z neho 4 draty, na tej istej prirube ako je to cidlo je vystupna hadica do kurenia :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
deep
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od deep »

zatial vdaka chlapi zajtra sa na to pozriem :-)

a čo ta otázka ohľadom teploty vody?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“