kamarád si nedávno koupil octávku I. rv.2003 1.9 tdi PD 96kw najeto origo 114 000 a nastávaj menší komplikace(tedy pokud to neni mormální
problém s PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém s PD
zdravim.potřeboval bych poradit s pár věcma.
kamarád si nedávno koupil octávku I. rv.2003 1.9 tdi PD 96kw najeto origo 114 000 a nastávaj menší komplikace(tedy pokud to neni mormální
) auto na volnoběh se celí při určitý teplotě začne klepat jako kdyby bylo zemětřesení?turbo začíná táhnout někde ve 2000ot. a končí někde hned za 3000ot.???????
předem díky za radu
kamarád si nedávno koupil octávku I. rv.2003 1.9 tdi PD 96kw najeto origo 114 000 a nastávaj menší komplikace(tedy pokud to neni mormální
ono Ti jemne naznacuje,ze tie kilometre vzhladom na rocnik auta nie su moc realne.Ale to uz si musis Ty rozumietgo.vojta píše:no v těch km, bude max rosit, ale nebude zablitá. to až tak kolem 200000.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
problém s PD vyřešeno
zkontrolovali se všecny tlaky...vše o.k,problém-načatá váha vzduchu
tak podla mna zabudni na 114tisic km mam ten isty motor v seat toledo nabehane 152000 a ta klapka je uplne sucha a nikde ziaden olej uz som par takych motorov videl a takto ochcane od oleja to mal kamarat na ARL ale ten mal 180 ps a 220tisic km.to trasenie robi zotrvacnik myslim
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
jen vemim jestli to neni nějáká blbost,ale může bejt chcípací klapka od EGR voblitá od oleje????skusim vyfotit.
