Chiptuning Fabia II 1.4 Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chiptuning Fabia II 1.4 Tdi
Ahojte, som na fóre nový, chcem iba pridať svoju skúsenosť pre tých, ktorí uvažujú o chiptuningu Tdi. Mám fabiu II Tdi 51 kw, 155 NM, po úprave riadiacej jednotky sa tento motorček dostal na slušných 105 PS a 245 NM. Úpravu robil Braňo BH motor. Zatiaľ maximálna spokojnosť, výkon citelne lepší, spotreba asi o pol litra menej. Určite pre tento motor odporúčam úpravu.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Spise by mne zajimalo kolik byl namerenej seriovej vykon, kolik u tohohle je bonus vykonu navic namerenej na MAZE.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
otazka trochu z ineho sudka - co urobi s kulturou chodu na volnobehu a v nizkych otackach viac nafty po chipe? ten trojvalec musi triast a duniet uz v serii a to tam moc nafty este asi nejde... 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
misoVW: moze-nemusi byt ina volnobezna davka paliva... ale o to mi ani tak neslo... celkovo ked zvysis davku nafty tak sa ten motor zacne spravat inak, zmeni zvukovy prejav aj kulturu chodu... zaujima ma ako sa s tym vysporiada trojvalec tdi - dajme tomu ked po akceleracii vyradis rychlost a nechas spadnut otacky na volnobeh alebo ked akcelerujes z nizsich otacok (teraz si odpustime debatu na temu ako sa ma vyuzivat krutiaci moment na tdi, to vsetci vieme, ale ide mi cisto o porovnanie jazdy v rezime nizkych otacok pred a po chipe - napr. pri jazde po meste). 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
jezdilo ke mne par lidi co chteli vylozene chip na to aby se s tim dalo rozumne jezdit po meste. V nizkych to nemelo silu utahnout vyssi kval na nizsi otacky a zase na mensi kvalt to rvalo. Takze to byla opravdu optimalizace a ne honeni koni.subz3ro_tdi píše:otazka trochu z ineho sudka - co urobi s kulturou chodu na volnobehu a v nizkych otackach viac nafty po chipe? ten trojvalec musi triast a duniet uz v serii a to tam moc nafty este asi nejde...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
ok, takze vravite ze je to v pohode... osobne som na tomto motore este nejazdil, ale koluju o tom v testoch v motoristickych casopisoch rozne famy, preto ma to zaujimalo. casom by som mozno zvazoval nieco mensie do mesta pre manzelku takze ma to zaujima 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
