Ono z mechanika dělat vola je to nejjednodužší co může být.......deset let se živím ježděním po zákazníkám po půlce republiky takže vím o čem mluvím, ale někdy je závada, tak komplikovaná, že se prostě hned napoprvé nepodaří diagnostikovat.Moc takových závad není, ale občas se vyskytnou. Tím ovšem neomlouvám některé kolegy po kterých to někdy musím jet dodělávat já, protože se prostě trošku minuli povoláním, ale někde se to taky naučit musí....Tomas.cz píše:Ano, ale pochop, že lidi z praxe na to mají trošku jiný názor.
Mnoho lidí třeba nepchopí, že díl byl vadný a mají mechanika za vola, že to zku....
RÁD BYCH SLYŠEL VÁŠ NÁZOR NA ROZVODY.....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 3C2 2.0TDI
Jak jsem psal každá mince má dvě strany a žádnou solidaritu s mechanikama nedržím, ale reagoval jsem na článek tak jak jsi ho napsal, jestli jsi šel do prvního servisu na rožku, tam si nechal navykládat kdoví co a nechal tam žok peněz, je trochu i tvůj problém, poradit si se měl před tím než ti to začli páchat, teď mi to přijde jako, že to jdeš řešit trošku s křížkem po funuse.
Tak mám pocit, že se ta diskuze trochu zvrtla. Je přece úplně jedno, jestli má někdo vyšší školu nebo vysokousipmart píše: A co se týká mě....určitě umím přiznat svou chybu, dokážu se omluvit, ale pokud zjistím, že někdo neudělal práci tak jak měl a jak by se slušelo, tak po něm tvrdě pudu. Jinak pracuju jako záchranář 5 let, jezdím se sanitkou, mám Vyšší zdravotní školu a nemůžu si dovolit sebevětší chybu, nevědění či zaváhání.....to jen pro MirkaX, když se ptal co vlastně jsem.
Pokud přijedeš do servisu s rozcuckovaným přeskočeným rozvoďákem, tak si piš ,že ti ve většině servisů v první fázi vymění řemen, kladky, vodní pumpu a kola. Prostě se nespokojí s tím, že jim řekneš, že ti to už někdo dělal a udělají to klidně zase.
Férový by bylo, aby jsi dojel za tím borcem, co ti vyměnil kola a řemen, ukázal mu, co se děje a on může pokračovat v odhalení příčiny. A jak psal mistr Huml (mimochodem už dokázal poradit přes fórum stovkám nešťastníků, kteří už si nevěděli rady) nemusí to být jen odklonem čerpadla. To, že jedeš jinam a pak se po něm chceš vozit, že to udělal blbě je fakt hnusný. Tys mu prostě ani nedal šanci to opravit a pomlouváš ho. Nediv se, že se na tebe vybodne.
Když přijdu k doktorovi, že je mi blbě, tak mi asi taky např. změří tlak. A můžu mu řikat, že už mi ho posledně jiný doktor měřil a byl OK. Stejně to udělá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
jo jo, řeknu vám to takhle.....každý má svůj názor a já si stojím za svým.....zkoušel jsem se s ním domlouvat, že prostě to kolama není co mi řekli asi ve 3 sevisech a taky že to dělá znovu, rozvoďák jde do strany a tvoří se už mikrotrhlinky....snažil jsem se mu to říct jak to je a on mi řekl, že kdy mu donesu druhej držák, tak mi to za 1000,- zase rozhodí a zkusí to dát do pořádku...tohle je jednání? tak jsem se nasral a říkal....pochybil jste v tom, že jste tvrdil, že kola jsou nadměrně opotřebovaná a motor má najeto min. 500tis km, což nebylo....a to nemám ze své hlavy. takže po nějaké debatě, ač teď jsem já za debila, on měl určitě pravdu a já su problémový, mě dal 2000,-, celkem jsem zaplatil 4700+1800 původní majitel a problém přetrvával. Teď mi to můj mechanik rozdělal, vyhodil čerpadlo, nastavil, dal čerpadlo...a rozvoďák jede kde má. Pokud by jsme se nedohodli, jdu na živnostenský, jdu na ČOI a podám stížnost.....tady nešlo o peníze (jo vyhodili jsme zbytečně přes 6tis, přitom to šlo řešit zárukou), ale o princip, že stejně ani nepřiznal svoji chybu, chtěl jsem mu ji dokázat, nechtěl......každý je omylný, já to beru, já každopádně taky, ale měl by si za své chyby nést zodpovědnost.............
a ještě k Humlovi.....myslím, že servis to co se týče vybavení byl na supr úrovni, 3 boxy, několik zaměstnanců...specializace VW,Škoda, Audi,..., a já měl problém v tom městě, takže jsem už s tím nemoh dojet....ale příště pokud by to nebylo vzdáleno 200km bych to řešil odtahem auta a opravou u svého mechanika kterému za těch 5 let prostě věřím. Akorát jsem prostě tento servis neznal.....takových servisů je asi 99.999....procent. 
Je potřeba si uvědomit co chceš, pokud navštívíš firemní servis a máš auto v záruce, je mechanik povinen udělat něco, oprava má pak nějakou cenu a pochopitelně i po záruce se snaží o stejný přístup. Stává se , že máš v autě dost nových věcí zbytečně, ale máš záruku atd.
Pokud chceš řešit u neznačkových servisů, a znáš je, je dobré jezdit na jedno místo, znám spoustu dobrejch mechaniků a stává se jim, že se něco nepovede hned napoprvé, ale vyměnit jednu věc, popř. ji opravit sebou nese riziko, že bude potřeba udělat ještě něco.
Nejlepší jsou ti, co přijdou a když jim říkám co budu dělat, odrecitují mi co jim na dvou předchozích místech naměřili a že to je zbytečné. a ti IFORMOVANÍ ještě řeknou co mám udělat. Párkrát jsem se spálil, takže na informace od lidí se zásqadně nespoléhám. Jinak pokud máš vyosené čerpadlo, musel motor dostat ránu, držák by se sám ohnout neměl.
Pokud chceš řešit u neznačkových servisů, a znáš je, je dobré jezdit na jedno místo, znám spoustu dobrejch mechaniků a stává se jim, že se něco nepovede hned napoprvé, ale vyměnit jednu věc, popř. ji opravit sebou nese riziko, že bude potřeba udělat ještě něco.
Nejlepší jsou ti, co přijdou a když jim říkám co budu dělat, odrecitují mi co jim na dvou předchozích místech naměřili a že to je zbytečné. a ti IFORMOVANÍ ještě řeknou co mám udělat. Párkrát jsem se spálil, takže na informace od lidí se zásqadně nespoléhám. Jinak pokud máš vyosené čerpadlo, musel motor dostat ránu, držák by se sám ohnout neměl.
G3 Variant synchro
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
