Peugeot 206 rv03 originál autorádio

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Krky
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 11 zář 2006, 07:52
Odpovědi: 0

Peugeot 206 rv03 originál autorádio

Příspěvek od Krky »

Zdravím všechny. Mám Peugeota 206 rv03 1,1i ze kterého někdo ukradnul originál autorádio. Ustřihnul to i s konektorama. Auto od tý doby nejede. Nemáte s tím někdo zkušenosti? To je v autorádiu nahranej VIN auta a komunikuje s BSI a bez toho to nepojede? Nejde to nějak vyřadit nebo nemáte někdo shéma zapojení těch konektorů? Předem moc díky za jakoukoliv radu...
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

nie nie..musis premostit napajanie...ked to ucvakli tak zmizlo premostenie.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Package píše:nie nie..musis premostit napajanie...ked to ucvakli tak zmizlo premostenie.
presne tak......
auto nenastrtuje lebo nie je napajana elektronika stlpika volantu
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Krky
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 11 zář 2006, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krky »

No já jsem zjistil že jsou tam následující dráty:

1) jeden silnější šedivej - stálý plus
2) slabej žlutej - plus přes klíček
3) slabej červenej - nejspíš ten drát napájení o kterém mluvíte
4) silnej zeleno žlutej - myslím že by to měla být kostra ale bohužel není!
5) čtyři páry - repráky
6) tři nejslabší dráty - myslím že to bude na displej ale nevím přesně

Zjistil jsem že když na ten slabej červenej 3) přivedu buď stálý plus nebo přes klíček tak to jde nastartovat, ale nevím jestli je to dobře a je to až tak jednoduchý. Našel jsem schéma a popis vývodů toho origo rádia ale samozřejmě že nevím označení nekterých drátů a tím pádem nevím jak to mám přesně zapojit. Abych ještě něco nezničil...
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

Krky píše:No já jsem zjistil že jsou tam následující dráty:

1) jeden silnější šedivej - stálý plus
2) slabej žlutej - plus přes klíček
3) slabej červenej - nejspíš ten drát napájení o kterém mluvíte
4) silnej zeleno žlutej - myslím že by to měla být kostra ale bohužel není!
5) čtyři páry - repráky
6) tři nejslabší dráty - myslím že to bude na displej ale nevím přesně

Zjistil jsem že když na ten slabej červenej 3) přivedu buď stálý plus nebo přes klíček tak to jde nastartovat, ale nevím jestli je to dobře a je to až tak jednoduchý. Našel jsem schéma a popis vývodů toho origo rádia ale samozřejmě že nevím označení nekterých drátů a tím pádem nevím jak to mám přesně zapojit. Abych ještě něco nezničil...
no francuzy su neni na oznacenie kablov farbami..ak by si nasiel na tych kabloch cisla tak ti poviem presne.ale ked ti to fungovalo tak to tak zapoj ltak to je spravne..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

malo by to byt spojene so stalym plusom
spoj prislusne droty, zaizoluj poskou a ostatne zaizoluj tiez ak tam nebudes davat radio a mas to hotove
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Krky
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 11 zář 2006, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krky »

Tak jsem ten drát spojil s tím stálým plusem. Přes ten klíček to blblo... Přiletoval jsem tam ISO konektory na rádio a dokonce jsem rozluštil i tu záhadu s tou kostrou která tam nebyla. Byl vytrženej drát z toho očka na kostře před ŘJ airbagů. Ty dráty na displej jsem tam nechal jen zaizolovaný... Originál rádio tam stejně dávat nebudu. Díky moc za rady... hned mám lepší pocit že je to dobře...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“