Peugeot 206 rv03 originál autorádio
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 206 rv03 originál autorádio
Zdravím všechny. Mám Peugeota 206 rv03 1,1i ze kterého někdo ukradnul originál autorádio. Ustřihnul to i s konektorama. Auto od tý doby nejede. Nemáte s tím někdo zkušenosti? To je v autorádiu nahranej VIN auta a komunikuje s BSI a bez toho to nepojede? Nejde to nějak vyřadit nebo nemáte někdo shéma zapojení těch konektorů? Předem moc díky za jakoukoliv radu...
No já jsem zjistil že jsou tam následující dráty:
1) jeden silnější šedivej - stálý plus
2) slabej žlutej - plus přes klíček
3) slabej červenej - nejspíš ten drát napájení o kterém mluvíte
4) silnej zeleno žlutej - myslím že by to měla být kostra ale bohužel není!
5) čtyři páry - repráky
6) tři nejslabší dráty - myslím že to bude na displej ale nevím přesně
Zjistil jsem že když na ten slabej červenej 3) přivedu buď stálý plus nebo přes klíček tak to jde nastartovat, ale nevím jestli je to dobře a je to až tak jednoduchý. Našel jsem schéma a popis vývodů toho origo rádia ale samozřejmě že nevím označení nekterých drátů a tím pádem nevím jak to mám přesně zapojit. Abych ještě něco nezničil...
1) jeden silnější šedivej - stálý plus
2) slabej žlutej - plus přes klíček
3) slabej červenej - nejspíš ten drát napájení o kterém mluvíte
4) silnej zeleno žlutej - myslím že by to měla být kostra ale bohužel není!
5) čtyři páry - repráky
6) tři nejslabší dráty - myslím že to bude na displej ale nevím přesně
Zjistil jsem že když na ten slabej červenej 3) přivedu buď stálý plus nebo přes klíček tak to jde nastartovat, ale nevím jestli je to dobře a je to až tak jednoduchý. Našel jsem schéma a popis vývodů toho origo rádia ale samozřejmě že nevím označení nekterých drátů a tím pádem nevím jak to mám přesně zapojit. Abych ještě něco nezničil...
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no francuzy su neni na oznacenie kablov farbami..ak by si nasiel na tych kabloch cisla tak ti poviem presne.ale ked ti to fungovalo tak to tak zapoj ltak to je spravne..Krky píše:No já jsem zjistil že jsou tam následující dráty:
1) jeden silnější šedivej - stálý plus
2) slabej žlutej - plus přes klíček
3) slabej červenej - nejspíš ten drát napájení o kterém mluvíte
4) silnej zeleno žlutej - myslím že by to měla být kostra ale bohužel není!
5) čtyři páry - repráky
6) tři nejslabší dráty - myslím že to bude na displej ale nevím přesně
Zjistil jsem že když na ten slabej červenej 3) přivedu buď stálý plus nebo přes klíček tak to jde nastartovat, ale nevím jestli je to dobře a je to až tak jednoduchý. Našel jsem schéma a popis vývodů toho origo rádia ale samozřejmě že nevím označení nekterých drátů a tím pádem nevím jak to mám přesně zapojit. Abych ještě něco nezničil...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Tak jsem ten drát spojil s tím stálým plusem. Přes ten klíček to blblo... Přiletoval jsem tam ISO konektory na rádio a dokonce jsem rozluštil i tu záhadu s tou kostrou která tam nebyla. Byl vytrženej drát z toho očka na kostře před ŘJ airbagů. Ty dráty na displej jsem tam nechal jen zaizolovaný... Originál rádio tam stejně dávat nebudu. Díky moc za rady... hned mám lepší pocit že je to dobře...