VIF zimní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já aditiva nepoužívám ale nedávno jsem dostal letní vif tak ho tam leju i teď v zimě a zvukově nepozoruju asi nic, možná přístrojově by to šlo změřit:) ale míň to kouří, skoro vůbec teda. Spíš mám lepší pocit že tam opravdu v ty naftě něco je. Jinak diesel top q je lepší než v power diesel! Já beru z 80procent verva diesel, zbytek omv, nouze shell. Verva je fakt špička v čr.
			
			
									
									Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
						No s těmi aditivy v zimě opatrně kdo četl poslední vydání auto-dieslu tak ví očem mluvím u aditivované nafty (verva diesel , shell v power ,omv alpin diesel atd) se má dávkovat podle návodu jelikož se může stát že svojí naftu "předávkujete " a bude to ještě horší což může vést až k zanesení filtru
			
			
									
									OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason  atd   Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
						Dle návodu ... "mírné" předávkování nevadí ... jinak aditiva prý nedělají dobře DPF filtru, ale ten zaplať Pán Bůh nemámchipmann píše:No s těmi aditivy v zimě opatrně kdo četl poslední vydání auto-dieslu tak ví očem mluvím u aditivované nafty (verva diesel , shell v power ,omv alpin diesel atd) se má dávkovat podle návodu jelikož se může stát že svojí naftu "předávkujete " a bude to ještě horší což může vést až k zanesení filtru
 
 Přiznám se, že dávám v zimě ob nádrž dvojnásobnou dávku (tj. 2 ml/litr nafty asi po tři zimy) a zatím v pohodě ...
Re: VIF zimní
Mám stejný poznatek - motor jde měkce a tiššeji (tankuju na ONO).PetrK píše:Moje zkušenost je opačná ... přidáním VIFu se "zjemní" a ztiší chod motoru ... P
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
						- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
Davam VIF zimny,jednoznacne meksi a tichsi chod,zda sa mi to take pruznejsie.Tankujem na OMV alebo Shell,druzstvo nee 
			
			
									
									
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
						Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- 
				Petr Kašpar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
VERVA sama o sobě má cetanové číslo 60, čili motor si musí chrochtat slastí. Tam je VIF snad i zbytečný a chápu, že rozdíl nepoznáš. VERVA je totiž naše nejlepší nafta a cokoli do ní přidávat nemá význam.chipmann píše:já nerozeznám rozdíl přijde mi to stejný tankuju vervu
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
						škoda že VERVU mám až 18km od domu u nás benzina ma jen TOP QMarek77 píše:VERVA sama o sobě má cetanové číslo 60, čili motor si musí chrochtat slastí. Tam je VIF snad i zbytečný a chápu, že rozdíl nepoznáš. VERVA je totiž naše nejlepší nafta a cokoli do ní přidávat nemá význam.chipmann píše:já nerozeznám rozdíl přijde mi to stejný tankuju vervu
Přiznám se, že ji netankuju, přijde mi drahá - úprava levné nafty VIFem vychází nesrovnatelně levněji (VIF zvýší cenu litru paliva o 25 haléřů). Ale zkusil jsem ji a musím říct, že VERVA je skvělá. Jednou mi ji natankoval známý za odvoz do kamsi a zpět a skutečně jsem poznal rozdíl. Motor byl pružnější a měl mnohem tišší a jemnější chod. Prostě cetany dělají své.....
Jinak u nás v TR taky není, nejblíž je v Jihlavě a Náměšti nad Oslavou (oběma směry cca 30 km).
			
			
									
									Jinak u nás v TR taky není, nejblíž je v Jihlavě a Náměšti nad Oslavou (oběma směry cca 30 km).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
						

