OCT II 1,9TDI - drnčení přístrojové desky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PetrK
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

OCT II 1,9TDI - drnčení přístrojové desky

Příspěvek od PetrK »

Prosím o pomoc ... při cca 3.000 ot/min a zatížení motoru (např. jízda po dálnici do kopce) se ozývají kovově drnčivé zvuky ze středové "kapličky" s výdechy na přístrojovce (asi). Je to děsně otravné při jízdě zejména po dálnici. Netušíte čím by to mohlo být? Děkuji. P :)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

:? :? :? HMM...no rekl bych ze ti tam neco drnčí :roll: ... :D
ted vazne.....takhle na nic nprijdes...pokud te to stve tak ti nezbyde nez to rozebrat a patrat.....oprvadu tezko takhle radit
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Vyndat výdechy prostřední a mezi palubku a centr.nosnou rouru vložit molitan
PetrK
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PetrK »

cosby píše:Vyndat výdechy prostřední a mezi palubku a centr.nosnou rouru vložit molitan
Díky za inspiraci ... asi se zeptám hloupě, ale jak je vyndám (ty prostřední výdechy)? Šroubky nikde žádné :) ... připadá mi, že ta schránka s výdechy je tam jen nějak nacvaklá a když na ní zmáčknu, tak se lehce pohybuje ... díky
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

zepředu v rohu podebrat směrem nahoru a postupně vytáhnout
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

hele a nerozléhá se to od urezlýho držáku výfuku? a máš jen pocit že to je z přístrojovky? neznám moc případů kdy by byl u Jedničkový Octavie problem s přístrojovkou. A nikdy nezapomenu na to jak sem si takhle vyndal ven přístrojovku kde bylo vše OK a nakonec do dělal uvolněnej šroub na plastu pod motorem vyjela ven ta plechová matka co je cvaklá v nápravnici a jak jel nad 70km/h začlo to drnčet
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

notobi píše:hele a nerozléhá se to od urezlýho držáku výfuku? a máš jen pocit že to je z přístrojovky? neznám moc případů kdy by byl u Jedničkový Octavie problem s přístrojovkou. A nikdy nezapomenu na to jak sem si takhle vyndal ven přístrojovku kde bylo vše OK a nakonec do dělal uvolněnej šroub na plastu pod motorem vyjela ven ta plechová matka co je cvaklá v nápravnici a jak jel nad 70km/h začlo to drnčet
citaj od zaciatku (LOL) octa II ;)
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

sorry popletly se mi dvě okna kdyžtak muj příspěvek smazat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“